check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Keeway Cityblade 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 96
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Akumulator żelowy 12V 6 Ah WM YTX7A-BS
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Filtr oleju 139QMB 101 Octane - BT13857
Akumulator żelowy 12V 6 Ah WM Motor YTX7A-BS
Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFA (2 szt.) - SFA228 -10%

34,83 zł

38,70 zł

Najniższa cena: 38,70 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFA (2 szt.) - SFA228

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 298 SFA (2 szt.) - SFA298 -10%

34,47 zł

38,30 zł

Najniższa cena: 38,30 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 298 SFA (2 szt.) - SFA298

Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Akumulator żelowy 12V 6 Ah JMT YTX7A-BS (WP7A-BS)
Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFAC (2 szt.) - SFAC228 -10%

39,78 zł

44,20 zł

Najniższa cena: 44,20 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFAC (2 szt.) - SFAC228

stars    (2)
Akumulator bezobsługowy 12V 6 Ah JMT YTX7A-BS (WP7A-B)
Klocki hamulcowe EBC FA 298 SFAC (2 szt.) - SFAC298 -10%

40,59 zł

45,10 zł

Najniższa cena: 45,10 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 298 SFAC (2 szt.) - SFAC298

Uchwyt przewodów ABS
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFA HH (2 szt.) - SFA228HH -10%

87,21 zł

96,90 zł

Najniższa cena: 96,90 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFA HH (2 szt.) - SFA228HH

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 298 (2 szt.) - FA298 -10%

63,19 zł

70,21 zł

Najniższa cena: 70,21 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 298 (2 szt.) - FA298

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 (2 szt.) - MCB689 -5%

92,29 zł

97,15 zł

Najniższa cena: 97,15 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 (2 szt.) - MCB689

Akumulator bezobsługowy 12V 6 Ah Yuasa YTX7A-BS -10%

244,41 zł

271,57 zł

Najniższa cena: 271,57 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 6 Ah Yuasa YTX7A-BS

stars    (79)
Klocki hamulcowe EBC FA 298 SFA HH (2 szt.) - SFA298HH -10%

85,32 zł

94,80 zł

Najniższa cena: 94,80 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 298 SFA HH (2 szt.) - SFA298HH

Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Cityblade 125

  • Keeway Cityblade 125 2014
  • Keeway Cityblade 125 CBS i. 2017
  • Keeway Cityblade 125 2015
  • Keeway Cityblade 125 2016
  • Keeway Cityblade 125 2017
  • Keeway Cityblade 125 CBS i. 2018
  • Keeway Cityblade 125 CBS i. 2019
  • Keeway Cityblade 125 2019
  • Keeway Cityblade 125 2020

Inne modele

Keeway Cityblade 125

Części motocyklowe

Keeway Cityblade 125 to kompaktowy skuter stworzony do efektywnego pokonywania zatłoczonych ulic największych aglomeracji. Oświetlenie w technologii LED, ergonomiczna pozycja za kierownicą, pojemny schowek pod kanapą mieszczący kask integralny, komfortowe zawieszenie, żwawy silnik cechujący się niskim zużyciem paliwa, skuteczne hamulce, atrakcyjna stylistyka... Zalety tego modelu można by wymieniać godzinę, a mimo to cena nowego egzemplarza została ustalona z zachowaniem zdrowego rozsądku. Jedno jest pewne- ten Keeway to doskonały jednoślad dla wszystkich osób, które żyją miastem.

Sercem Cityblade jest jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 124 cm³, której osiągi całkowicie pozwolą wpasować się rytm betonowej dżungli. Moc maksymalna 9,4 KM i maksymalny moment obrotowy 9,4 Nm gwarantują dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim i prędkość maksymalną ponad 100 km/h. Poza satysfakcjonującymi parametrami czterosuwowy silnik cechuje się również niskim spalaniem i bardzo prostą konstrukcją. Średnie zużycie benzyny w cyklu miejskim wynosi tylko 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności ponad 7 litrów zapewni użytkownikom zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Nieskomplikowana budowa singla (chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu) i łatwy dostęp do szerokiego wachlarza niedrogich części zamiennych dobrej jakości da właścicielom możliwość przeprowadzania potencjalnych napraw i bieżących serwisów we własnym zakresie, co z pewnością znacząco obniży koszty eksploatacji pojazdu.

Główne atuty modelu Cityblade znajdziemy w dopracowanym podwoziu, przy którego produkcji nie oszczędzano na podzespołach. Na solidnej ramie z rur stalowych osadzono miękko zestrojone zawieszenie i efektywny układ hamulcowy, które razem zapewniają wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa podróżowania. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym. Wyhamowaniem lekkiego skutera (tylko 98 kilogramów ze wszystkimi płynami) zajmuje się potężna, wentylowana tarcza hamulcowa typu Wave o średnicy 280 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz nieco mniejsza, bo 220 mm tarcza hamulcowa i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). Co więcej, zgodnie z obecnie obowiązującymi normami układ hamulcowy został wyposażony w system CBS (Combined Braking System), który dzięki aktywowaniu obu zacisków za pośrednictwem dźwigni przedniego hamulca zwiększa bezpieczeństwo w awaryjnych sytuacjach. Nie bez znaczenia są również 14-calowe, ażurowe felgi z lekkich stopów aluminium obute w szosowe opony dobrej jakości. To właśnie dzięki nim Cityblade prowadzi się lekko i intuicyjnie, a urbanistyczne przeszkody, tj. torowiska czy studzienki, nie stanowią dla niego żadnego wyzwania.

Keeway Cityblade to ciekawa propozycja dla osób, które do pracy/szkoły chciałyby dojechać z zachowaniem jak największej dynamiki, nie tracąc jednocześnie zbyt dużo z portfela. Mocna jednostka napędowa (zbudowana na prawach Yamahy) jest gwarantem bezawaryjności na długie lata, a niskie spalanie i dobre osiągi leżą w jej naturze. Łącząc tę zaletę z ogólną wysoką jakością wykonania i niebanalnym design'em otrzymujemy maszynę, o której powodzenie na polskim rynku nie powinniśmy się martwić.