Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
87,21 zł
96,90 zł
Najniższa cena: 96,90 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 228 SFA HH (2 szt.) - SFA228HH
461,90 zł
Akumulator BS Battery litowo-jonowy ze wskaźnikiem 12V 3Ah BSLI-03 LiFePO4 - 360103
Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Cityblade 125
- Keeway Cityblade 125 2014
- Keeway Cityblade 125 CBS i. 2017
- Keeway Cityblade 125 2015
- Keeway Cityblade 125 2016
- Keeway Cityblade 125 2017
- Keeway Cityblade 125 CBS i. 2018
- Keeway Cityblade 125 CBS i. 2019
- Keeway Cityblade 125 2019
- Keeway Cityblade 125 2020
Inne modele
- Keeway Cityblade 150
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
- Keeway Easy 45
Keeway Cityblade 125
Keeway Cityblade 125 to kompaktowy skuter stworzony do efektywnego pokonywania zatłoczonych ulic największych aglomeracji. Oświetlenie w technologii LED, ergonomiczna pozycja za kierownicą, pojemny schowek pod kanapą mieszczący kask integralny, komfortowe zawieszenie, żwawy silnik cechujący się niskim zużyciem paliwa, skuteczne hamulce, atrakcyjna stylistyka... Zalety tego modelu można by wymieniać godzinę, a mimo to cena nowego egzemplarza została ustalona z zachowaniem zdrowego rozsądku. Jedno jest pewne- ten Keeway to doskonały jednoślad dla wszystkich osób, które żyją miastem.
Sercem Cityblade jest jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 124 cm³, której osiągi całkowicie pozwolą wpasować się rytm betonowej dżungli. Moc maksymalna 9,4 KM i maksymalny moment obrotowy 9,4 Nm gwarantują dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim i prędkość maksymalną ponad 100 km/h. Poza satysfakcjonującymi parametrami czterosuwowy silnik cechuje się również niskim spalaniem i bardzo prostą konstrukcją. Średnie zużycie benzyny w cyklu miejskim wynosi tylko 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności ponad 7 litrów zapewni użytkownikom zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Nieskomplikowana budowa singla (chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu) i łatwy dostęp do szerokiego wachlarza niedrogich części zamiennych dobrej jakości da właścicielom możliwość przeprowadzania potencjalnych napraw i bieżących serwisów we własnym zakresie, co z pewnością znacząco obniży koszty eksploatacji pojazdu.
Główne atuty modelu Cityblade znajdziemy w dopracowanym podwoziu, przy którego produkcji nie oszczędzano na podzespołach. Na solidnej ramie z rur stalowych osadzono miękko zestrojone zawieszenie i efektywny układ hamulcowy, które razem zapewniają wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa podróżowania. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym. Wyhamowaniem lekkiego skutera (tylko 98 kilogramów ze wszystkimi płynami) zajmuje się potężna, wentylowana tarcza hamulcowa typu Wave o średnicy 280 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz nieco mniejsza, bo 220 mm tarcza hamulcowa i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). Co więcej, zgodnie z obecnie obowiązującymi normami układ hamulcowy został wyposażony w system CBS (Combined Braking System), który dzięki aktywowaniu obu zacisków za pośrednictwem dźwigni przedniego hamulca zwiększa bezpieczeństwo w awaryjnych sytuacjach. Nie bez znaczenia są również 14-calowe, ażurowe felgi z lekkich stopów aluminium obute w szosowe opony dobrej jakości. To właśnie dzięki nim Cityblade prowadzi się lekko i intuicyjnie, a urbanistyczne przeszkody, tj. torowiska czy studzienki, nie stanowią dla niego żadnego wyzwania.
Keeway Cityblade to ciekawa propozycja dla osób, które do pracy/szkoły chciałyby dojechać z zachowaniem jak największej dynamiki, nie tracąc jednocześnie zbyt dużo z portfela. Mocna jednostka napędowa (zbudowana na prawach Yamahy) jest gwarantem bezawaryjności na długie lata, a niskie spalanie i dobre osiągi leżą w jej naturze. Łącząc tę zaletę z ogólną wysoką jakością wykonania i niebanalnym design'em otrzymujemy maszynę, o której powodzenie na polskim rynku nie powinniśmy się martwić.