Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
14,96 zł
17,60 zł
Najniższa cena: 17,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145
95,94 zł
106,60 zł
Najniższa cena: 106,60 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR857.47, 47z rozmiar 520 - JTR857.47
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
34,83 zł
38,70 zł
Najniższa cena: 38,70 zł
Zębatka przód JT JTF569.16, 16z rozmiar 520 - JTF569.16
22,99 zł
Łożysko 6302 2RS Timken
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 228 HH (2 szt.) - FA228HH
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 228 (2 szt.) - FA228
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
379,75 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser punktowy - CAT-DOT
217,55 zł
229,00 zł
Najniższa cena: 229,00 zł
Zębatka tylna ZF Dual ZFD-857-47-GLD 47Z rozmiar 520 złota - ZFD-857-47-GLD
1 509,27 zł
System smarujący łańcuch Scottoiler eSystem - elektroniczny - SO-9015
646,61 zł
Automatyczna olejarka Scottoiler V-System V2 universalna - SO-1005
Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Cruiser 250
- Keeway Cruiser 250 2011
- Keeway Cruiser 250 2009
- Keeway Cruiser 250 2010
- Keeway Cruiser 250 i. 2016
- Keeway Cruiser 250 i. 2010
- Keeway Cruiser 250 i. 2012
- Keeway Cruiser 250 i. 2013
- Keeway Cruiser 250 i. 2014
- Keeway Cruiser 250 i. 2015
- Keeway Cruiser 250 2007
- Keeway Cruiser 250 EFI 2008
Keeway Cruiser 250
Keeway Cruiser 250 to, jak sama nazwa wskazuje, małolitrażowy krążownik skierowany do początkujących motocyklistów, którzy chcieliby spróbować podróżowania w amerykańskim stylu. Silnik V2 o rasowym brzmieniu, szeroko rozpięta kierownica, niezliczona ilość chromowanych elementów i podzespołów, wysoka szyba, masywny układ wydechowy i wygląd, który zdobędzie serce każdego miłośnika jednośladów zza oceanu, to jego główne zalety. Co więcej, tak wiele nabywcy otrzymają za bardzo rozsądną kwotę. W zaprzyjaźnionych salonach węgierskiej marki można go kupić za niecałe 9000 złotych, co za tak dopracowany motocykl jest naprawdę atrakcyjną propozycją.
Sercem modelu Cruiser jest dwucylindrowa jednostka napędowa w układzie V o pojemności 249 cm³, którą cechują najlepsze wartości: ekonomiczne spalanie, przyzwoite osiągi, niepowtarzalna charakterystyka silnika zarezerwowana wyłącznie dla "widlaków" oraz nieskomplikowana konstrukcja, której naprawa i bieżące serwisowanie nie zrujnuje domowego budżetu. Moc maksymalna 17,5 KM i maksymalny moment obrotowy 20 Nm pozwolą na sprawne poruszanie się po mieście i dynamiczne przyspieszenia na szybszych trasach. Mimo dużej masy własnej (179 kilogramów ze wszystkimi płynami) Cruiser zadowoli również prędkością maksymalną, która przekracza wartość 120 km/h. Jednocześnie, Keeway zapewnia małe zużycie paliwa, które dzięki 17-litrowemu zbiornika paliwa zapewni użytkownikom zasięg ponad 550 kilometrów na jednym tankowaniu. Średnia konsumpcja benzyny na poziomie 3 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym) to wynik, który nierzadko osiągają dwusuwowe "50-tki", więc w tak potężnym motocyklu nie daje poczucia rozrzutności z każdym przejechanym kilometrem. Prosta budowa rasowego twina (chłodzenie powietrzem, manualna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach, dwuzaworowe głowice z pojedynczymi wałkami rozrządu, napęd końcowy łańcuchem) pozwoli ograniczyć koszty eksploatacyjne do minimum, oczywiście dając możliwość samodzielnego usuwania potencjalnych awarii i korzystania z szerokiego wachlarza niedrogich części zamiennych bardzo dobrej jakości.
Podwozie modelu Cruiser zostało zbudowane tak, aby zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy korzystając ze sprawdzonych rozwiązań konstrukcyjnych, które pozwolą ustalić jak najniższą cenę wyjściowego produktu. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym. Miękkie zestrojenie obu komponentów sprawia, że zarówno w podróży jak i w trakcie codziennej eksploatacji w mieście użytkownikom nie powinna doskwierać słaba jakość nawierzchni naszych dróg czy obecność wszędobylskich, urbanistycznych przeszkód, tj. wystające studzienki czy torowiska. Wyhamowanie takiego kolosa to zadanie dla skutecznego układu hamulcowego, który w każdych warunkach zagwarantuje krótką drogę hamowania i przewidywalną reakcję na nacisk dźwigni hamulców. Na przedniej osi znajdziemy potężną tarczę hamulcową o średnicy 300 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś na tylnej, nieco mniejszą, bo 220 mm tarczę i zacisk jednotłoczkowy. Mimo dużej masy, taki zestaw fenomenalnie sprawdza się na drodze, dając kierowcy świadomość całkowitego panowania nad motocyklem.
Keeway Cruiser to doskonała propozycja dla osób, które od zawsze były zakochane w cruiser'ach ze stajni Harley'a-Davidson'a lub innych, renomowanych producentów z Japonii czy Europy Zachodniej. Na przekór niskiej cenie i miejscu pochodzenia (tak, jak wszystkie inne modele Keeway'a został wyprodukowany w ChRL), Cruiser 250 to motocykl, który zaskoczy nabywców na każdej płaszczyźnie: od jakości wykonania, przez właściwości jezdne, na fenomenalnym brzmieniu kończąc.