Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Easy 50
- Keeway Easy 50 2011
- Keeway Easy 50 2009
- Keeway Easy 50 2010
- Keeway Easy 50 2012
- Keeway Easy 50 2013
- Keeway Easy 50 2014
Inne modele
- Keeway Easy 45
- Keeway Easy 25
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
Keeway Easy 50 2T
Keeway Easy do kompaktowy skuter miejski o sportowym charakterze, który został stworzony do natychmiastowego poruszania się po betonowej dżungli. Mocna jednostka napędowa, krótki rozstaw osi, doskonałe właściwości jezdne i atrakcyjna stylistyka- krótko mówiąc: czego chcieć więcej, gdy na co dzień musimy przemykać prze zakorkowane ulice dużej aglomeracji i szukać skrawka miejsca, aby zostawić swój jednoślad pod pracą/szkołą. Węgierska marka od lat bada potrzeby współczesnego klienta, dzięki czemu udało się jej stworzyć pojazd nie tylko tani w eksploatacji i zakupie, ale także dający dużo przyjemności z samej jazdy po pozornie nieciekawych trasach.
Model Easy został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, dzięki czemu z uroków małolitrażowego dwusuwu będą mogli korzystać nawet 14-latkowie posiadający prawo jazdy kategorii AM lub kartę motorowerową. Moc maksymalna 3,4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,9 Nm zapewnią dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim oraz prędkość maksymalną ponad 85 km/h (po demontażu blokad fabrycznych azjatyckiego producenta). Prosta konstrukcja singla daje możliwość nieograniczonego tuningu mechanicznego, który początkujący motocykliści będą mogli wykonać we własnym zakresie przy użyciu podstawowego zestawu narzędzi. Chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania czy bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT- każde z nich skrywa w sobie ogromny potencjał na wszelkiego rodzaju modyfikacje podnoszące osiągi. Zużycie paliwa nie jest najmocniejszą stroną jednostki modelu Easy, aczkolwiek przy lekkiej ręce jest możliwe osiągnięcie akceptowalnego poziomu. Średnie spalanie plasuje się na poziomie 3 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5,5 litra daje użytkownikom zasięg około 180 kilometrów na jednym tankowaniu. Jak na dwusuwowy silnik o takim charakterze taka wartość spełni wymagania nabywców, mimo, że nie jest najniższa w tej klasie pojemnościowej.
Podwozie modelu Easy przedstawia się bardzo prosto, aczkolwiek to właśnie dzięki sprawdzonym rozwiązaniom produkcja komponentów jest względnie tania, co przekłada się na cenę salonowych egzemplarzy. Optymalnie zestrojone zwieszenie (klasyczny widelec teleskopowy i olejowy element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu) zapewnia precyzję prowadzenia i stabilność jazdy przy większych prędkościach, zaś skuteczny układ hamulcowy (pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym z przodu i tradycyjny hamulec bębnowy z tyłu) dzięki niskiej masie własnej jednośladu (tylko 82 kilogramy ze wszystkimi płynami) gwarantuje krótką drogę hamowania i pewność pełnego władania nad maszyną. Nie bez znaczenia jest również solidna rama z rur stalowych, która zapewnia dobrą wytrzymałość na przeciążenia i pewny punkt oparcia dla wszystkich podzespołów, oraz 12-calowe, ażurowe felgi z lekkiego aluminium, będące głównym winowajcą doskonałych właściwości jezdnych, które dla początkujących motocyklistów będą niezastąpioną zaletą tego modelu.
Keeway Easy to jeden z tych skuterów, które mimo niewielkiej ceny spełnią wszystkie oczekiwania osób na co dzień przemieszczających się po zakorkowanym mieście. Najlepszym potwierdzeniem dopracowania Easy i ciepłego przyjęcia na polskim rynku jest fakt, że do niedawna był on obecny w ofercie węgierskiej marki pod nazwą Hurricane i stał się jednym z najlepiej sprzedających się skuterów w historii Keeway'a.