Posiadamy Części motocyklowe do Keeway F-Act 50
- Keeway F-Act 50 Racing 2011
- Keeway F-Act 50 NKD 2011
- Keeway F-Act 50 2011
- Keeway F-Act 50 NKD 2012
- Keeway F-Act 50 Racing 2012
- Keeway F-Act 50 2011-2012
- Keeway F-Act 50 2007
- Keeway F-Act 50 2008
- Keeway F-Act 50 2009
- Keeway F-Act 50 Racing 2009
- Keeway F-Act 50 NKD 2009
- Keeway F-Act 50 2010-2013
- Keeway F-Act 50 Racing 2010
- Keeway F-Act 50 NKD 2010
- Keeway F-Act 50 City 2012
- Keeway F-Act 50 Racing 2013
- Keeway F-Act 50 City 2014
- Keeway F-Act 50 City 2015
- Keeway F-Act 50 City 2016
- Keeway F-Act 50 DD Evo 2011
- Keeway F-Act 50 DD Evo 2017
- Keeway F-Act 50 DD Evo 2018
- Keeway F-Act 50 City 2013
- Keeway F-Act 50 NKD 2013
- Keeway F-Act 50 DD 2T Evo 2012
- Keeway F-Act 50 DD 2T Evo 2013
- Keeway F-Act 50 DD 2T Evo 2014
- Keeway F-Act 50 DD 2T Evo 2015
- Keeway F-Act 50 DD 2T Evo 2016
- Keeway F-Act 50 DD 2T Evo 2018
- Keeway F-Act 50 DD 2T Evo 2019
- Keeway F-Act 50 DT 4T Evo i. 2019
- Keeway F-Act 50 2006
- Keeway F-Act 50 2012
- Keeway F-Act 50 2010
Inne modele
- Keeway F-Act 125
- Keeway F-Act 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway F-Act 25
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway Matrix 45
Keeway F-Act 50
Keeway F-Act 50 to miejski skuter o sportowym charakterze, który wplata się w krajobraz polskich dróg już od 2007 roku i nic nie wskazuje na to, aby jego obecność w gamie azjatyckiej marki miała ulec zmianie. Obecnie w ofercie Keeway'a znajdziemy zarówno wersje czterosuwową jak i dwusuwową, które poza zastosowanym typem jednostki napędowej różnią się malowaniem, układem hamulcowym i masą własną.
Niezależnie od wybranego wariantu użytkownicy otrzymają nowoczesny jednoślad dostosowany do współczesnego rynku, tym bardziej jeśli wybór padnie na wersję czterosuwową. Dzięki wyposażeniu jej w elektroniczny system wtrysku paliwa spełnia ona najbardziej rygorystyczne (w tej klasie pojemnościowej) normy emisji spalin Euro 4. Co prawda model 2T nadal jest zasilany tradycyjnym gaźnikiem, który nie pozwala mu spełnić najnowszych norm, aczkolwiek dzięki lepszym hamulcom całkowicie rekompensuje drobne uchybienia względem wersji czterosuwowej. Zarówno na przednim jak i na tylnym kole zainstalowano hamulce tarczowe typu Wave (o rozmiarach: 190 mm z przodu i 175 mm z tyłu) z jednotłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi, co w tak lekkim jednośladzie gwarantuje bardzo krótką drogę hamowania, a w efekcie- wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy.
Pomiędzy wersjami w obszarze podwozia nie znajdziemy więcej różnic. Szkieletem każdego F-Act'a jest stalowa rama typu Rocker, która dzięki masywnej i dopracowanej konstrukcji daje dużą sztywność oraz wytrzymałość na trudy codziennej eksploatacji. Pracę 12 calowych, ażurowych kół ze stopów aluminium amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy, olejowy element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu wleczonym. Niewielki skok obu podzespołów (przód- 83 mm, tył- 58 mm) sprawdza się na nierównościach polskich dróg, co przy miękkim zestrojeniu zawieszenia zapewnia dość komfortowe warunki podróżowania.
Niezależnie od wersji czy roku produkcji serce modelu F-Act zawsze cechowała bardzo prosta konstrukcja, która niesie za sobą szereg zalet. Nieskomplikowana budowa to przede wszystkim niskie koszty produkcji, napraw i bieżących serwisów, ale też okazja, aby zagłębić się w tajniki mechaniki i samemu przy użyciu prostych narzędzi usuwać większość awarii. Chłodzenie powietrzem, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT, jeden cylinder z dwoma zaworami i pojedynczym wałkiem rozrządu (w wersji czterosuwowej) czy zapłon CDI to dobrze znane rozwiązania, które nie będą sprawiać użytkownikom kłopotów na przestrzeni wielu tysięcy kilometrów.
Na koniec coś, co w nastoletnich motocyklistach wzbudza największe emocje, czyli osiągi. W wersji czterosuwowej z pojemności 49 cm³ wygenerowano moc maksymalną 3,1 KM i maksymalny moment obrotowy 3,9 Nm, co w tej klasie pojemnościowej jest jak najbardziej satysfakcjonującym wynikiem. W wariancie dwusuwowym te parametry wynoszą odpowiednio 3,5 KM i 3,90 Nm. Warto zaznaczyć, że w modelu 2T w skład wyposażenia podstawowego wchodzi sportowy układ wydechowy, który zapewni lepszą reakcję na ruch manetki gazu. Takie wyniki w jednośladach o masie 94-95 kilogramów to sprawdzona recepta na dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta).
Keeway F-Act 50 to doskonała propozycja na rozpoczęcie motocyklowej przygody. Dynamiczne jednostki napędowa, agresywna stylistyka, dopracowane podwozie (szczególnie w wersji 2T) to cechy, które od zawsze nowicjusze utożsamiają z dobrą zabawą. Tym bardziej jest to skuter godny uwagi, że w przypadku modelu czterosuwowego spalanie wynosi zaledwie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5,6 litra zapewnia zasięg prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu. To właśnie zbiór tych zalet i niska cena nowych egzemplarzy spowodowały, że F-Act na naszym rynku zdobył tak dużą popularność, która z roku na rok wciąż rośnie.