Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
65,54 zł
81,92 zł
Najniższa cena: 81,92 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 128 otwarty z zapinką - DID428AD-128
154,20 zł
192,75 zł
Najniższa cena: 192,75 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 128 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-128
72,33 zł
80,37 zł
Najniższa cena: 80,37 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR810.36, 36z rozmiar 428 - JTR810.36
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
84,11 zł
105,14 zł
Najniższa cena: 105,14 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 128 otwarty z zapinką - DID428D-128
82,51 zł
97,07 zł
Najniższa cena: 97,07 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 128 otwarty z zapinką - 428HSB-128-CL
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
128,82 zł
135,60 zł
Najniższa cena: 135,60 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 822 SV (2 szt.) - MCB822SV
97,92 zł
Zębatka tylna stalowa Esjot
69,19 zł
Zębatka tylna stalowa Esjot
191,84 zł
239,80 zł
Najniższa cena: 239,80 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 128 otwarty z zapinką - DID428NZ-128
Posiadamy Części motocyklowe do Keeway RKS 125
- Keeway RKS 125 2011
- Keeway RKS 125 2012
- Keeway RKS 125 2016
- Keeway RKS 125 Sport 2016
- Keeway RKS 125 CBS i. 2017
- Keeway RKS 125 Sport CBS i. 2017
- Keeway RKS 125 CBS i. 2018
- Keeway RKS 125 Sport CBS i. 2018
- Keeway RKS 125 2013
- Keeway RKS 125 2014
- Keeway RKS 125 2015
- Keeway RKS 125 Sport 2017
- Keeway RKS 125 CBS i. 2019
- Keeway RKS 125 Sport CBS i. 2019
- Keeway RKS 125 CBS i.e. 2020
- Keeway RKS 125 Sport CBS i.e. 2020
- Keeway RKS 125 CBS i.e. 2021
Inne modele
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
- Keeway Easy 45
- Keeway Dragon 250
Keeway RKS 125
RKS 125 to małolitrażowy motocykl typu naked z oferty Kymco zaprezentowany w 2012 roku. Jego niewielkie rozmiary świetnie sprawdzą się w rękach mniej rosłych jeźdźców i kobiet, a dzięki możliwości prowadzenia na kat. B jest idealną alternatywą dla samochodu i komunikacji miejskiej.
Stylistycznie nie można mu niczego zarzucić, widać że projektanci inspirowali się najlepszymi japońskimi kanonami dizajnu. Charakteryzuje go bardzo zwarta budowa, dynamiczna linia oraz wąska sylwetka, a to wszystko skąpane w stonowanej kolorystyce. Mimo budżetowej produkcji finalny efekt cieszy oko, spodoba się zarówno świeżo upieczonym posiadaczom kat. A1, jak i miejskim elegantom dojeżdżającym do pracy w garniturach. Niewielkie gabaryty oznaczają także niską masę, wynoszącą 132 kilogramy z pełnym szesnastolitrowym zbiornikiem paliwa i olejami. Na uwagę zasługuje deska rozdzielcza wyglądająca rodem ze sportowych maszyn. Od razu w oczy rzuca się dominujący obrotomierz, który udanie współgra z kontrolkami zapiętego biegu i ciekłokrystalicznym wyświetlaczem. On z kolei pokaże kierowcy prędkość, stan paliwa oraz inne przydatne informacje.
Keeway zaskakuje ergonomią. Nisko umieszczona kanapa, nieco wysunięta kierownica zapewniająca wyprostowaną pozycję oraz optymalnie umieszczone podnóżki nie spowodują zmęczenia nawet na większych dystansach.
Jednostkę napędową oparto na konstrukcji spotykanej w legendarnych maszynach z oferty Suzuki, między innymi w modelu GN 125 i DR 125. Dzięki temu mamy pewność co do jakości i bezawaryjności silnika, ma on bowiem bardzo długą historię i kilkanaście lat modernizacji w kierunku jak większego zoptymalizowania. Czterosuwowy singiel o pojemności 124,5 cm ³ chłodzony jest powietrzem, a za zasilanie odpowiada niezawodny gaźnik. Generowana przez niego moc 11 KM pozwala na sprawne przemieszczanie się po mieście i zadowala się małymi porcjami mieszanki. Przy zrównoważonej jeździe co sto kilometrów nie powinno ubywać z baku więcej niż 2,5 litra paliwa. Podczas jazdy zadowoli także lekko basowy pomruk wydechu, który idealnie wpasowuje się w charakterystykę tego pojazdu.
Niestety posiada on także słabsze strony. Drobna postura nie zapewni komfortowej jazdy we dwoje oraz nie stworzy dobrych warunków transportowych. Użytkownicy narzekają także na bardzo głębokie nurkowanie przedniego zawieszenia podczas hamowania oraz niewystarczającą skuteczność tylnego hamulca bębnowego. Jednakże za cenę 5,5 tyś. złotych nie można oczekiwać wszystkiego, tym bardziej że RKS 125 oferuje naprawdę wiele. Prosta budowa, niskie spalanie i zadowalające wykonanie to tylko część z jego zalet.