Posiadamy Części motocyklowe do Keeway RY6 50
- Keeway RY6 50 2011
- Keeway RY6 50 2010
- Keeway RY6 50 2016
- Keeway RY6 50 2017
- Keeway RY6 50 2018
- Keeway RY6 50 2012
- Keeway RY6 50 2013
- Keeway RY6 50 2014
- Keeway RY6 50 2015
- Keeway RY6 50 2020
- Keeway RY6 50 2019
- Keeway RY6 50 2009
- Keeway RY6 50 Racing 2012
- Keeway RY6 50 Racing 2013
- Keeway RY6 50 Racing 2014
- Keeway RY6 50 Racing 2015
- Keeway RY6 50 Racing 2016
Keeway RY6 50 2T
Keeway RY6 to kompaktowy skuter miejski, którego sportowa stylistyka zachęciła do zakupu kilka tysięcy młodocianych motocyklistów. Wyrazista linia nadwozia, dynamiczna kolorystyka i niewielkie rozmiary to najlepszy przepis na powodzenie produktu w najmłodszej grupie zmotoryzowanych użytkowników polskich dróg. Gdy dołożymy do tego mocny, dwusuwowy silnik i fabryczny, sportowy układ wydechowy o donośnym dźwięku pewne jest, że obok takiej maszyny żaden zapalony nowicjusz nie przejdzie obojętnie.
Model RY6 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, co oznacza, że mogą poruszać się nim już 14-latkowie legitymujący się prawem jazdy kategorii AM lub kartą motorowerową. Moc maksymalna 3,6 KM i maksymalny moment obrotowy 3,7 Nm pozwolą w mieście utrzymać tempo innych uczestników ruchu drogowego, a po zdjęciu fabrycznych blokad azjatyckiego producenta obdarzą właścicieli jeszcze bardziej dynamicznymi przyspieszeniami i prędkością maksymalną ponad 80 km/h. Niestety, takie osiągi pociągają za sobą pewne konsekwencje. Największą z nich, która z pewnością obciąży portfele nastoletnich nabywców, jest wysokie spalanie. Średnie zużycie benzyny plasuje się na poziomie 3,5 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów zapewni zasięg około 170 kilometrów na jednym tankowaniu. Nieskomplikowana budowa dwusuwowego singla daje wiele możliwości. Samodzielne naprawy, dokonywanie bieżącego serwisu na własną rękę, szerokie spektrum tuningu mechanicznego i łatwy dostęp do ogromnego asortymentu niedrogich części zamiennych dobrej jakości to tylko część z nich. Chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania czy bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT- z takimi rozwiązaniami poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się mechaniką i ma w swoim garażu zestaw podstawowych narzędzi.
Podwozie modelu RY6 zostało zbudowane tak, aby pozwalało na maksymalne wykorzystanie potencjału jednostki napędowej. Solidna rama z rur stalowych zapewni pożądaną sztywność na szybko pokonywanych zakrętach, optymalnie zestrojone zawieszenie (klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy (olejowy) element resorująco-tłumiący osadzony na jednostronnym wahaczu wleczonym) zagwarantuje stabilność podczas dynamicznej jazdy, a wydajny układ hamulcowy (pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa typu Wave z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym z przodu oraz tradycyjny hamulec bębnowy z tyłu) da poczucie pełnego władania nad lekką maszyną, a dzięki krótkiej drodze hamowania (jak na tę klasę pojemnościową) w tym segmencie podniesie bezpieczeństwo jazdy do maksymalnego poziomu. Nie bez znaczenia są również 12-calowe koła (felgi z lekkich stopów aluminium o ażurowej konstrukcji), które przyczyniają się do lekkości prowadzenia i dużej zwinności, czyli zalet najbardziej poszukiwanych wśród niedoświadczonych motocyklistów.
Keeway RY6 to odpowiednia propozycja dla osób, które za cenę wyśmienitych osiągów są w stanie pogodzić się z wysokim zużyciem paliwa, daleko odstającym od możliwości oferowanych przez jednostki czterosuwowe. Niebanalna stylistyka, mocny silnik i dopracowane podwozie- tyle wystarczyło, aby zjednać sobie kolejnych zwolenników węgierskiej marki. Nie bez znaczenia jest również cena, która od pierwszych dni obecności RY6 na polskim rynku jest zadziwiająco niska (4700 złotych). Mając na uwadze to, że Keeway od dawna jest w stanie konkurować z markowymi jednośladami, jest to nieprawdopodobna okazja dla nastoletnich użytkowników poszukujących mocnych wrażeń za sterami jednośladów.