Posiadamy Części motocyklowe do Keeway RY8 50
- Keeway RY8 50 SP 2011
- Keeway RY8 50 Racing 2011
- Keeway RY8 50 Racing 2008
- Keeway RY8 50 Racing 2006
- Keeway RY8 50 2006
- Keeway RY8 50 2007
- Keeway RY8 50 2008
- Keeway RY8 50 SP 2008
- Keeway RY8 50 2009
- Keeway RY8 50 Racing 2009
- Keeway RY8 50 SP 2009
- Keeway RY8 50 2010
- Keeway RY8 50 Racing 2010
- Keeway RY8 50 SP 2010
- Keeway RY8 50 DD Racing 2012
- Keeway RY8 50 DD Racing 2013
- Keeway RY8 50 DD Racing 2014
- Keeway RY8 50 DT Racing 2007
- Keeway RY8 50 DT Racing 2008
- Keeway RY8 50 DT Racing 2009
- Keeway RY8 50 SP 2012
- Keeway RY8 50 SP 2013
- Keeway RY8 50 EVO Sport 2010
- Keeway RY8 50 2011
- Keeway RY8 50 2012
- Keeway RY8 50 2013
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2007
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2008
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2009
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2011
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2012
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2013
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2014
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2015
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2016
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2017
- Keeway RY8 50 Sport Evo 2018
Inne modele
- Keeway RY8 25
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
- Keeway Easy 45
Keeway RY8 50 2T
Keeway RY8 to kompaktowy skuter miejski, który został stworzony z myślą o najmłodszej grupie motocyklistów zapalonych na niezapomniane przeżycia. Dynamiczna linia nadwozia, mocny silnik dwusuwowy i sportowe malowanie to doskonały przepis na to, aby zjednać sobie miłośników ostrej jazdy z prawem jazdy kategorii AM (lub kartą motorowerową). Jednocześnie, węgierska marka od lat słusznie kojarzona jest z wysoką jakością wykonania i długą żywotnością zastosowanych podzespołów, dzięki którym ten model będzie miał również poklask wśród starszych użytkowników, którzy na przyszłą maszyną patrzą przez pryzmat kosztów eksploatacji, a nie tylko oferowanych przez nią osiągów.
Sercem RY8 jest jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³, której specyfikacja techniczna nie odbiega od markowych jednośladów produkowanych przez renomowane koncerny z krajów Europy Zachodniej i Japonii. Moc maksymalna 3 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm pozwolą utrzymać optymalne tempo w ruchu miejskim oraz dynamicznie przyspieszyć do prędkości maksymalnej ponad 75 km/h (wartość po demontażu blokad fabrycznych azjatyckiego producenta). Zdecydowana reakcja na ruch manetki gazu i niskie zużycie paliwa to zasługa niskiej masy własnej pojazdu, która wraz ze wszystkimi płynami wynosi tylko 96 kilogramów. Średnie spalanie w ruchu miejskim utrzymuje się na poziomie 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów zapewnia użytkownikom okrągłe 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Dopracowana konstrukcja dwusuwu (chłodzenie cieczą, gaźnikowy układ zasilania, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT) z wielu przyczyn pozwoli ograniczyć koszty eksploatacyjne do minimalnego poziomu. Samodzielne przeprowadzanie okresowego serwisu i tuningu mechanicznego, usuwanie potencjalnych usterek na własną rękę czy szeroki asortyment dobrej jakości części zamiennych w atrakcyjnych cenach- to wszystko da pewność, że zazwyczaj skromny budżet początkujący motocykliści będą mogli wydać na paliwo, a nie na wizyty w warsztacie.
Podwozie, tak jak jednostka napędowa, plasuje RY8 na nieco wyższym poziomie w tej klasie pojemnościowej, niż w przypadku jednośladów z najniższej półki cenowej. Chodzi przede wszystkim o układ hamulcowy, który w tym segmencie zapewnia niesamowicie krótką drogę hamownia. Na obu 12-calowych kołach (felgi z lekkich stopów aluminium o ażurowej konstrukcji, które fenomenalnie wpływają na lekkość prowadzenia) znajdziemy wentylowane tarcze hamulcowe z jednotłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi, dzięki którym poziom bezpieczeństwa jazdy został podniesiony do bardzo wysokiej poprzeczki. W sztywno zestrojonym zawieszeniu znajdziemy już nieco bardziej konwencjonalne rozwiązania. Amortyzacją kół zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy (olejowy) element resorująco-tłumiący osadzony na jednostronnym wahaczu wleczonym. Każdy komponent podwozia przyczynia się do doskonałych właściwości jezdnych, które dla motocyklowych nowicjuszy będą znacznym ułatwieniem w rozwijaniu swoich umiejętności.
Keeway RY8 to doskonała propozycja dla osób, które poszukują dynamicznego i ekonomicznego (jak na skuter dwusuwowy) środka komunikacji w mieście. Dopracowana konstrukcja, agresywna stylistyka i mocna jednostka napędowa sprawią, że codzienne dojazdy do pracy lub szkoły już nigdy nie będą wiały nudą i pozwolą sporo zaoszczędzić- zarówno czasu, jak i pieniędzy.