Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Swan 50
- Keeway Swan 50 2011
- Keeway Swan 50 2012
- Keeway Swan 50 2009
- Keeway Swan 50 2010
- Keeway Swan 50 2013
- Keeway Swan 50 2014
- Keeway Swan 50 2015
Inne modele
- Keeway Swan 45
- Keeway Swan 25
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway ARN 150
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
- Keeway TX 125
Keeway Swan 50 2T
Keeway Swan to kompaktowy skuter miejski o sportowym charakterze, który przez kilka lat obecności na polskim rynku zaskarbił sobie uznanie dużego grona nastoletnich użytkowników. Dynamiczna linia nadwozia, doskonale zachowane proporcje i widoczna gołym okiem inspiracja Yamahą Jog nie pozwolą przejść obok niego obojętnie. Nie do przeoczenia jest również sportowy układ wydechowy, który rzadko otrzymujemy w składzie wyposażenia seryjnego w jednośladach z najniższej półki cenowej, a jego donośny dźwięk z pewnością będzie dodatkową zaletą dla większości nabywców.
Model Swan został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, dzięki której poruszać się nim mogą wszyscy posiadacza prawa jazdy kategorii AM lub karty motorowerowej. Moc maksymalna 3,8 KM i maksymalny moment obrotowy 4,2 Nm zapewnią dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim i prędkość maksymalną ponad 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych azjatyckiego producenta). Jak widać, osiągi to mocna strona dwusuwowego silnika, co niestety negatywnie wpłynęło na zużycie paliwa. Wysilony singiel cechuje się średnim spalaniem w granicach 3-3,5 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim), co przy jego 5,5 litrowym zbiorniku paliwa zapewni użytkownikom zasięg maksymalnie 180 kilometrów na jednym tankowaniu. Nieskomplikowana budowa jednostki napędowej (gaźnikowy układ zasilania, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT, chłodzenie powietrzem) gwarantuje samodzielne naprawy i wykonywanie bieżących serwisów na własną rękę, co z pewnością pozwoli w pewnym stopniu zrekompensować wzrost kosztów eksploatacyjnych za sprawą dużej konsumpcji benzyny. Nie jest to jednak koniec zalet prostej konstrukcji. Szeroki asortyment dobrej jakości części zamiennych i tuningowych da użytkownikom możliwość poważnych modyfikacji silnika, które dodatkowo zaostrzą temperament dwusuwu.
Podwozie modelu Swan zostało skonstruowane tak, aby w pełni wykorzystać potencjał narwanego silnika. Na solidnej ramie z rur stalowych o dużej sztywności oparto optymalnie zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy, które zapewnią wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy (jak na tę klasę pojemnościową). Amortyzacją 12-calowych kół zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy i dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące osadzone na dwustronnym wahaczu wleczonym, które pozwolą dynamicznie pokonywać zakręty i dadzą poczucie pewności podczas szybszej jazdy na wprost. Wyhamowanie lekkiego pojazdu (masa własna tylko 93 kilogramy) powierzono pojedynczej, wentylowanej tarczy hamulcowej z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym z przodu oraz tradycyjnemu hamulcowi bębnowego, który mimo niewielkiej średnicy 110 mm idealnie odnajduje się w roli pomocniczej.
Keeway Swan to atrakcyjna propozycja dla wszystkich nastoletnich motocyklistów, którzy nie zaprzątają sobie głowy ekonomią jazdy, a ich wszystkie myśli zawładnęła żądza osiągów i dynamicznego poruszania się w ruchu miejskim. Mocny, dwusuwowy silnik i niska masa w zupełności wystarczą do zaspokojenia ich potrzeb, nad którymi będzie czuwał skuteczny układ hamulcowy. Dla nieco starszych użytkowników Swan będzie idealnym zastępstwem dla środków komunikacji masowej, który natychmiastowo dowiezie do pracy, a po dotarciu do celu, dzięki krótkiemu rozstawowi osi, nie będzie generował wewnętrznego pytania o miejsce na postój własnej maszyny.