Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
81,73 zł
90,81 zł
Najniższa cena: 90,81 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT
96,89 zł
107,66 zł
Najniższa cena: 107,66 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2
63,67 zł
67,02 zł
Najniższa cena: 67,02 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC
106,22 zł
118,02 zł
Najniższa cena: 118,02 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 181 R (2 szt.) - FA181R
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN650 - KN-650
34,23 zł
38,03 zł
Najniższa cena: 38,03 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 42x46,7x25 - S410485012020
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do KTM Adventure 990
- KTM Adventure 990 ABS 2006
- KTM Adventure 990 ABS 2007
- KTM Adventure 990 ABS 2008
- KTM Adventure 990 ABS 2009
- KTM Adventure 990 ABS 2010
- KTM Adventure 990 ABS 2012
- KTM Adventure 990 R 2012
- KTM Adventure 990 S 2007
- KTM Adventure 990 2008
- KTM Adventure 990 S 2008
- KTM Adventure 990 2009
- KTM Adventure 990 R 2009
- KTM Adventure 990 2010
- KTM Adventure 990 R 2010
- KTM Adventure 990 ABS 2011
- KTM Adventure 990 R 2011
- KTM Adventure 990 ABS 2013
- KTM Adventure 990 R 2013
- KTM Adventure 990 S LC8 2007
- KTM Adventure 990 LC8 ABS 2013
- KTM Adventure 990 R LC8 2013
- KTM Adventure 990 LC8 2006
- KTM Adventure 990 S LC8 2006
- KTM Adventure 990 Limited Edition ABS 2011
- KTM Adventure 990 Special Edition ABS 2010
- KTM Adventure 990 Dakar Edition ABS 2011
- KTM Adventure 990 R Special Edition ABS 2011
- KTM Adventure 990 LC8 2007
- KTM Adventure 990 LC8 Baja 2013
KTM Adventure 990
KTM 990 Adventure to motocykl który swego czasu królował na bezdrożach całego świata. Mocny silnik, prosta konstrukcja nadająca się do napraw w plenerze, doskonałe podwozie i jeszcze lepsze hamulce wyniosły go wysoko ponad konkurencję. Jest ewolucją modelu 950, który posiadał budowę przeniesioną z wyczynowej wersji rajdowej, sprawdzoną m.in. w morderczych piaskach wyścigu Paryż-Dakar. W dniu premiery (w 2007 roku) podyktował nowe reguły gry najbardziej liczącym się jednośladom w tym segmencie. Dzisiaj nawet innowacyjne modele Yamahy i BMW, takie jak Super Tenere i R 1200 GS, na wielu płaszczyznach zostają za nim daleko w tyle.
Nie można znaleźć lepszego zestawu do jazdy po wertepach niż podwozie Adventure 990. Koła o typowym dla maszyn enduro rozmiarze 21 i 18 cali zostały obute w dual-sportowe opony, dlatego zarówno na asfalcie, jak i w terenie gwarantują wyśmienitą trakcję i przyczepność na mokrych nawierzchniach. Przednie zawieszenie typu Upside-down pochodzi z najwyższej półki renomowanego producenta WP Suspension, posiada 210 mm skok i regulację napięcia wstępnego sprężyny. Z tyłu zaś widnieje "zawias" w dopracowanym systemie Monoshock, co oznacza pojedynczy amortyzator oparty na stalowym wahaczu, 210 mm skoku i pochodzenie od tego samego dostawcy co przedni widelec teleskopowy. Układ hamulcowy Adventure to w gamie turystycznych enduro klasa sama dla siebie. Przeciwblokujący system ABS czuwa nad pracą przednich tarcz o średnicy 300 mm i tylnej 240 mm, dlatego charakteryzuje się dużą skutecznością na luźnych nawierzchniach oraz podczas jazdy w złych warunkach pogodowych. Co więcej przyciskiem na poziomie kierownicy możemy go w każdej chwili dezaktywować, także gdy pojazd jest w ruchu. Solidne oparcie dla tych wszystkich podzespołów i układów stanowi grzbietowa rama kratownicowa, klasycznie wykonana z rur stalowych z dodatkiem stopów molibdenu i chromu. Całość świetnie się ze sobą komponuje oraz zapewnia optymalną stabilność w wymagającym terenie i podczas dużych prędkości przelotowych, które w tym motocyklu mogą wynosić aż 210 km/h.
Jednostka napędowa ani myśli odstawać od reszty. Chłodzony cieczą, dwucylindrowy "widlak" o pojemności 999 cm ³ w każdej chwili ochoczo oddaje moc 97 KM i maksymalny moment obrotowy 95 Nm. Silnik momentalnie reaguje na ruch manetki gazu i odznacza się efektowną pracą w zakresie średnich i niskich obrotów. Jak przystało na zaawansowany pojazd off-roadowy z XXI wieku za zasilanie odpowiada elektroniczny system wtrysku paliwa, a zapłonem zajmuje się elektryczny rozrusznik. Sześciostopniowa skrzynia biegów ma dobrze zestrojone przełożenia, nawet na najwyższych użytkownicy nie narzekają na znaczny spadek mocy. Niska masa pojazdu, wynosząca w stanie suchym 210 kilogramów, pozwala na natychmiastowe przyspieszenia. Pierwsza "setka" na ciekłokrystalicznym wyświetlaczu pojawi się już po upływie 3,5 sekund.
KTM 990 Adventure nie raz zadziwił doświadczonych globtroterów swoimi możliwościami użytkowymi i transportowymi. Wszystkie zbiorniki cieczy (oleju, benzyny, płynu chłodniczego) są bardzo pojemne, z czego ten najważniejszy pozwoli zabrać na pokład ponad 20 litrów paliwa. Podawana przez producenta ładowność maksymalna jest oczywiście jedynie punktem wyjściowym, aczkolwiek w tym przypadku 220 kg dozwolonego obciążenia jest zupełnie wystarczająca, aby zapakować się na wielotygodniową eskapadę. Na długich dystansach po szlakach o niekoniecznie dobrej nawierzchni motocykliści docenią wyprostowaną pozycję za kierownicą, ergonomicznie rozmieszczone podnóżki i średniej wysokości szybę, która poziomem ochrony przed wiatrem i deszczem nie odstaje od spartańskiego charakteru reszty konstrukcji. Na zapomnianych ścieżkach warte pochwały będzie także ekonomiczne spalanie. Przy spokojnym traktowaniu V2 zadowala się nieco ponad 5 l/100 kilometrów, więc tankowanie będzie przerywało emocjonujące obcowanie z KTM-em jedynie co 400 kilometrów.