Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
19,13 zł
22,50 zł
Najniższa cena: 22,50 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 155 długi Beta/Husaberg/KTM - HF155
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
133,18 zł
166,47 zł
Najniższa cena: 166,47 zł
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112
95,85 zł
106,50 zł
Najniższa cena: 106,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR273.44, 44z rozmiar 520 - JTR273.44
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
41,85 zł
46,50 zł
Najniższa cena: 46,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x52.9x9/11.4 - P40FORK455191
41,40 zł
46,00 zł
Najniższa cena: 46,00 zł
Zębatka przód JT JTF1903.14, 14z rozmiar 520 - JTF1903.14
223,50 zł
279,37 zł
Najniższa cena: 279,37 zł
Łańcuch napędowy DID 520 NZ 112 otwarty z zapinką - DID520NZ-112
40,05 zł
44,50 zł
Najniższa cena: 44,50 zł
Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 43x52,9x9/11,4 - P40FORK455192
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
77,99 zł
Filtr paliwa KTM produkt OEM
48,14 zł
Linka sprzęgła
226,34 zł
282,92 zł
Najniższa cena: 282,92 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 112 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-112
317,20 zł
396,50 zł
Najniższa cena: 396,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 112 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-112
64,89 zł
68,30 zł
Najniższa cena: 68,30 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 EC (2 szt.) - MCB672EC
13,99 zł
Łożysko 6202 Timken
Posiadamy Części motocyklowe do KTM Duke 125
- KTM Duke 125 4T 2012
- KTM Duke 125 4T 2011
- KTM Duke 125 4T 2013
- KTM Duke 125 ABS 2014
- KTM Duke 125 ABS 2015
- KTM Duke 125 ABS 2016
- KTM Duke 125 ABS 2017
- KTM Duke 125 ABS 2018
- KTM Duke 125 ABS 2019
- KTM Duke 125 ABS 2020
- KTM Duke 125 ABS 2021
- KTM Duke 125 ABS 2013
- KTM Duke 125 ABS 2023
- KTM Duke 125 ABS 2022
KTM Duke 125
Duke 125 to najmniejszy szosowy motocykl z oferty austriackiego producenta KTM. Wyglądem nawiązuję do większych modeli, odznaczając się zadziorną stylistyką i sportowym charakterem.
Zaprezentowano go w 2011 roku i od razu zdobył popularność, głównie wśród młodych jeźdźców. Stało się tak w dużej mierze dzięki powalającemu dizajnowi. Rama kratownicowa, ażurowy wahacz, malowanie nadające całości dynamiki i krótki wydech schowany między silnikiem a tylnym kołem przyciągają uwagę.
Zachwycano się nim przede wszystkim ze względu na użyte rozwiązania i wygląd, rzadko spotykane w tej klasie pojemnościowej. Na szczególną uwagę zasługuję elektroniczny wyświetlacz. Znajdziemy na nim informację o aktualnie zapiętym biegu, spalaniu mierzonym w czasie rzeczywistym (wyrażonym w l/ 100km i km/l), dystansie pozostałym do kolejnego serwisu oraz zasięgu na rezerwie paliwa. Poza tym przekazuję on jeźdźcowi komunikaty w formie tekstowej, np. o wykrytych błędach i awariach, a po przekręceniu kluczyka w stacyjce wyświetli także napis "Ready to Race", co nawet w tak małym motocyklu od KTM-a nie jest przesadą. Nad wyświetlaczem została umieszczona dioda informująca o potrzebie zmiany biegu, którą użytkownik może sam zaprogramować odpowiednio do stylu jazdy.
Technicznie mały Duke również ma się czym pochwalić. Doskonałe zawieszenie marki WP, regulacja napięcia wstępnego tylnej sprężyny, promieniowe zaciski hamulcowe i przewody w stalowych oplotach to tylko część zalet. Dodatkowo znajdziemy układ hamulcowy od Bybre, czyli indyjskiej fili włoskiej firmy Brembo, oraz niezłe opony MRF Revz.
Duke prowadzi się lekko i intuicyjnie, dzięki czemu po latach od premiery nadal zdobywa nowych wielbicieli. Dużą zasługę w tym ma także jednocylindrowa jednostka napędowa, która mimo pojemności jedynie 125 cm ³ gwarantuje zaskakujące przyspieszenie. Chłodzony cieczą singiel generuje moc 15 KM, co w połączeniu z precyzyjną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach pozwala na osiągnięcie ponad 110 km/h. Jak przystało na czterosuwa, Duke charakteryzuje sie małym zapotrzebowaniem na paliwo, dzięki czemu spalanie nie przekracza 3 l/100 kilometrów.
Lekko pochylona pozycja za kierownicą i nieco cofnięte podnóżki czynią Dukea zadziwiająco komfortowym motocyklem. Gdyby jeszcze producenci nieco zmiękczyli kanapę, mały pomarańcz nadawał by się nawet do podróżowania.
Duke 125 to idealny wybór na pierwszy motocykl oraz jako codzienny środek komunikacji. Za sumę niecałych 16 tysięcy otrzymujemy nienagannie wykonany motocykl z dwuletnią gwarancją, którego osiągi i użytkowanie na pewno przyniosą wiele radości.