check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
KTM Duke 620

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 674
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Świeca zapłonowa NGK DR8EA - DR8EA -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EA - DR8EA

stars    (10)
Filtr oleju HifloFiltro długi HF 155 - HF155 -15%

19,13 zł

22,50 zł

Najniższa cena: 22,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro długi HF 155 - HF155

stars    (6)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Śruba spustowa - korek oleju + podkładka  - 126079
Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA -10%

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA

stars    (7)
Fajka zapłonowa NGK LD05F - 8060 -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa NGK LD05F - 8060

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Fajka zapłonowa NGK SD05F - 8022 -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Fajka zapłonowa NGK SD05F - 8022

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah WM YTX9-BS
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 156  - HF156 -15%

36,04 zł

42,40 zł

Najniższa cena: 42,40 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 156 - HF156

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410270015003 -10%

12,06 zł

13,40 zł

Najniższa cena: 13,40 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410270015003

Klocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213

stars    (2)
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
Klocki hamulcowe EBC FA 208 TT (2 szt.) - FA208TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 208 TT (2 szt.) - FA208TT

stars    (3)
Klocki hamulcowe Brembo 07BB19SA (2 szt.) - 07BB19SA
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118 -20%

140,31 zł

175,39 zł

Najniższa cena: 175,39 zł

Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118

stars    (7)
Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS -10%

239,72 zł

266,36 zł

Najniższa cena: 266,36 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS

stars    (47)
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Łożysko 6003 2RS C3 SKF - 6003 2RSH/C3
Zębatka przód JT JTF1902.15RB, 15z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF1902.15RB -10%

55,85 zł

62,05 zł

Najniższa cena: 62,05 zł

Zębatka przód JT JTF1902.15RB, 15z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF1902.15RB

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do KTM Duke 620

  • KTM Duke 620 E 1998
  • KTM Duke 620 E Last Edition 1999
  • KTM Duke 620 1994
  • KTM Duke 620 1995
  • KTM Duke 620 E 1996
  • KTM Duke 620 E 1997
  • KTM Duke 620 E Last Edition 1998

KTM Duke 620

Części motocyklowe

Na fali rosnącej popularności motocykli Supermoto austriacki KTM w 1994 roku wprowadził do oferty Dukea 620. Konstrukcja jednośladu w dużej mierze oparta była na podzespołach flagowego modelu LC4, który w ówczesnych czasach był jedną z najlepiej sprzedających się maszyn z segmentu enduro. Marketingowcy nie musieli się więc starać o zaufanie motoryzacyjnego światka, bowiem budowa pojazdu zdążyła sobie zaskarbić miano bezawaryjnej i wszechstronnej.

W pierwszym roku nowej serii KTM podszedł do sprzedaży z dużym dystansem, produkując jedynie 450 sztuk pierwotnej wersji modelu 620. Dzięki dużej popularności w kolejnych latach linie montażowe pracowały z coraz większą mocą, jednocześnie wprowadzając pewne poprawki i udoskonalenia.

W 1995 roku dla ułatwienia startu jednostki wyposażonej jedynie w kickstarter zamontowano sterowany elektronicznie dekompresator otwierany za pomocą cięgna Bowdena, a rok później pojawił się rozrusznik elektryczny. Wraz z nowym systemem startu silnika pojawiła się druga pompa oleju oraz cyfrowy zapłon. Zaostrzenia norm emisji spalin w 1997 roku zmusiły konstruktorów do modernizacji "Księcia", przez co pojawił się układ wydechowy z nieregulowanym katalizatorem oraz systemem powietrza wtórnego.

,p>Chłodzony cieczą silnik o pojemności 609 cm ³ generował wystarczające 50 KM, co w połączeniu z niewielką masą 150 kilogramów pozwalało na sprawne połykanie zakrętów i dostateczne przyspieszenia na prostej. Moc maksymalna była dostępna już przy 5000 obr/min, co w połączeniu z elastyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach umożliwiało użytkowanie Dukea nawet na co dzień.

Już na początku lat 90' produkty z logiem KTM-a wyposażone były w podzespoły z najwyższych półek renomowanych marek. Układ hamulcowy z cztero tłoczkowymi zaciskami dostarczały zakłady Brembo, zaś przednie zawieszenie Upside-down oraz tylne typu Monoshoc pochodziło od lidera w tym segmencie- firmy WP. Ponadto za zasilanie odpowiadał tradycyjny gaźnik z asortymentu Dell'Orto, a rama została zespawana ze stalowych rur z domieszką stopów molibdenu i chromu, co zapewniało bezkonkurencyjną sztywność i wytrzymałość oraz niebywale niską masę.

Na sezon 1998 KTM zapowiedział koniec produkcji pierwszej generacji modelu 620. Maszyny wyjeżdżające w tym roku z hali produkcyjnej w Mattighofen wyposażone zostały w powiększoną jednostkę napędową o pojemności 625 cm ³, która w kolejnych latach była montowana w Dukeu drugiej generacji.

Wygląd Dukea dorównuje jego aspektom mechanicznym. Podwójne tłumiki wyłaniające się spod skąpego "zadupka", szprychowe obręcze kół oraz nietypowa przednia lampa z dwoma malutkimi reflektorami nie nudzą nawet w dzisiejszych czasach. Najważniejsze jest jednak to że agresywna stylistyka współgra z najlepszymi cechami motocykli klasy supermoto. Co prawda o pozycji za kierownicą czy twardości siedziska nie można powiedzieć że są komfortowe, jednakże odpowiadają dynamicznemu stylowi jazdy. Dzięki temu niezależnie od warunków na drodze na szybkich winklach, w miejskim zgiełku czy górskich serpentynach KTM Duke 620 jest niezmiernie ciężkim rywalem dla innych maszyn.