Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 118
-10%
56,25 zł
62,50 zł
Najniższa cena: 62,50 zł
Zębatka przód JT JTF1901.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF1901.13SC
-15%
58,23 zł
68,50 zł
Najniższa cena: 68,50 zł
Gąbkowy Filtr powietrza HifloFiltro HFF 5013 - HFF5013
(1)
-10%
92,25 zł
102,50 zł
Najniższa cena: 102,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR897.42, 42z rozmiar 520 - JTR897.42
(2)
-10%
118,44 zł
131,60 zł
Najniższa cena: 131,60 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR897.50SC, 50z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTR897.50SC
(1)
103,79 zł
Błotnik przód UFO czarny - KT03074001
-10%
121,96 zł
135,51 zł
Najniższa cena: 135,51 zł
Zębatka tył aluminiowa JT JTA897.48BLK, 48z rozmiar 520 czarna - JTA897.48BLK
(1)
-10%
80,28 zł
89,20 zł
Najniższa cena: 89,20 zł
Zębatka tył aluminiowa JT JTA897.38ORG, 38z rozmiar 520 pomarańczowa - JTA897.38ORG
(1)
208,72 zł
Osłony chłodnicy UFO czarne - KT03084001
2 327,77 zł
Koło kompletne przód Kite Sport MX-EN 21x1.60 czarno-pomarańczowe - 40.207.0.AR
KTM EXC-E 300
KTM 300 EXC-E to motocykl klasy enduro produkowany przez austriacki koncern w latach 2007-2016. Mocny silnik dwusuwowy o narwanym charakterze, bardzo lekka konstrukcja i podzespoły renomowanych producentów (m.in. Keihin, Kokusan i WP) - oto przepis na sukces w tym segmencie. W przypadku KTM 300 EXC-E sprawdził się idealnie!
KTM 300 EXC-E został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 297 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy cechuje się gaźnikowym układem zasilania renomowanej marki Keihin (model - PWK36 S AG, średnica gardzieli gaźnika - 36 mm), cyfrowym zapłonem firmy Kokusan (model 2K-3), wyczynowym układem wydechowym z dyfuzorem i rozrusznikiem elektrycznym. Małolitrażowe serce modelu 300 EXC-E generuje moc maksymalną 23 KM przy 6150 obr./min, co przy masie własnej na poziomie zaledwie 103 kilogramów (bez płynów eksploatacyjnych i paliwa - “na sucho”) jest gwarancją oszałamiającego przyspieszenia w każdych warunkach terenowych. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego ze sterowaniem hydraulicznym, manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i łańcucha napędowego typu O-ring uznanej marki Regina. KTM 300 EXC-E został wyposażony w zbiornik paliwa o pojemności 8,5 litra. Przy ostrej jeździe w ciężkim terenie zapewni on zasięg około 150-200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja KTM 300 EXC-E opiera się na kołyskowej ramie rurowej ze stali chromowo-molibdenowej (stop CrMo4) o bardzo wysokiej wytrzymałości i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nich wysokiej klasy zawieszenie firmy WP i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy upside-down (średnica lag - 48 mm, skok przedniego zawieszenia - 295 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową typu Wave o średnicy 260 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano amortyzator monoshock (skok tylnego zawieszenia - 320 mm, model amortyzatora - WP PDS) i 220 mm tarczę hamulcową z zaciskiem 1-tłoczkowym. KTM 300 EXC-E porusza się na aluminiowych felgach szprychowych o średnicy 21 i 18 cali (przód/tył), które obuto w opony terenowe Michelin MP11 o rozmiarach 90/90-21 i 140/80-18 (przód/tył).