check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
KTM Freeride 350

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1958
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Seger tłoka 12 mm (zabezpieczenie sworznia)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Fajka świecy zapłonowej metalowa - 81484
Filtr oleju HifloFiltro HF 652  - HF652 -15%

19,81 zł

23,30 zł

Najniższa cena: 23,30 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 652 - HF652

stars    (1)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Świeca zapłonowa NGK BR7ES - BR7ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7ES - BR7ES

stars    (1)
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Śruba spustowa - korek oleju + podkładka  - 126079
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Świeca zapłonowa Awina BR7ES
Klin wału 3x5x12,0 - 0096

11,87 zł

Klin wału 3x5x12,0 - 0096

stars    (7)
Rolki wariatora 15x12 5,0g  - 74595
Rolki wariatora 15x12 4.5g - 56875
Ślizgi wariatora Top Racing SV1 2T 4T - 6044001
Rolki wariatora 15x12 4.0g  - 74594
Rolki wariatora 15x12 3.5g  - 74592
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko igiełkowe SKF 12x16x13
Rolki wariatora 15x12 5,5g - 74602

Posiadamy Części motocyklowe do KTM Freeride 350

  • KTM Freeride 350 4T 2012
  • KTM Freeride 350 4T 2013
  • KTM Freeride 350 4T 2014
  • KTM Freeride 350 4T 2015
  • KTM Freeride 350 4T 2016
  • KTM Freeride 350 4T 2017

KTM Freeride 350

Części motocyklowe

Austriacy jak mało kto znają się na motocyklach terenowych, czego najlepszym potwierdzeniem będzie ostatnie 16 lat prowadzenia w najcięższym wyścigu na świecie- rajdzie Dakar.

Zaprezentowany pod koniec 2012 roku model Freeride 350 jest połączeniem jednośladu klasy enduro z trialówką. Rama pojazdu została stworzona od podstaw. Do jej produkcji wykorzystano rury stalowe z domieszką molibdenu i chromu, a niektóre elementy wykonano z lekkich stopów aluminium. Jako jednostki napędowej użyto serca wyczynowego modelu SX-F 350 o zmniejszonej masie. Silnik doczekał się zmian w przełożeniu wtórnym, usunięto również kicksarter. Chłodzony cieczą czterosuw zespolony jest z sześciobiegową skrzynią, a za zasilanie odpowiada wtrysk japońskiej marki Keihin. W nowym zestawieniu "350- tka" generuje 23 KM. Mimo że taka moc może wydawać się zbyt mała jak na motocykl stworzony do jazdy w terenie, to Freeride zachowuje dużą zrywność niezależnie od ukształtowania terenu i rodzaju podłoża.

Dzieję się tak głównie ze względu na bardzo małą masę własną. Dzięki nowej ramie i innym lżejszym podzespołom (np. silnik, felgi) uzyskano niebywale niską wagę 105 kilogramów. Co najlepsze jest to wynik z zalanymi wszystkimi płynami i paliwem. Niestety niewielki 5,5 litrowy zbiornik paliwa pozwala na przejechanie jedynie około 100 kilometrów.

Do kolejnych zalet terenówki trzeba zaliczyć także wysokiej klasy opony od Dunlopa, gwarantujące nienaganną trakcję. Poza tym motocykl stworzony został do jazdy na stojąco, więc nawet na najgorszych wertepach jeździec nie czuję się skrępowany, pojazd pozostaje niesamowicie sterowny dając nad sobą całkowitą kontrolę. Niestety nowy model KTM-a nie stroni od wad. Zawieszenie (mimo że renomowanej firmy WP) ma okrojony skok, a układ hamulcowy marki Formula jest wyraźnie za słaby. Przez zmniejszenie ceny finalnej gotowego produktu, producent nie mógł pozwolić sobie na hamulce Brembo, które są normą wśród innych modeli austriackiego koncernu.

Mimo wszystko Freeride jest godny uwagi. Nisko umieszczone podnóżki, scentralizowana masa, elektronika skupiona w jednym miejscu wysoko nad ramą oraz filtr powietrza umieszczony ponad zbiornikiem paliwa dają niezwykle zwinny motocykl terenowy, który da dużo przyjemności nawet doświadczonym motocyklistom. Ponadto dzięki łagodnemu usposobieniu i liniowemu oddawaniu mocy nie zrobi krzywdy nawet nowicjuszom.