Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 740
24,28 zł
Łożysko SKF 6203 2RS
-10%
83,26 zł
92,51 zł
Najniższa cena: 92,51 zł
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - 024844364487
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do KTM Go 50
- KTM Go 50 1995
- KTM Go 50 Chrono 1995
- KTM Go 50 Chrono 1997
- KTM Go 50 1994
- KTM Go 50 Chrono 1994
- KTM Go 50 1996
- KTM Go 50 Chrono 502 1996
- KTM Go 50 Chrono 1996
- KTM Go 50 1997
- KTM Go 50 Chrono 502 1997
- KTM Go 50 1998
- KTM Go 50 Chrono 502 1998
- KTM Go 50 1999
KTM Go 50
KTM Go 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez Austriaków od 2000 roku. Jest bardzo ciekawą wariacją miejskiego środka transportu - łączy w sobie wygląd motocykli terenowych od KTM’a i balonowe opony rodem z Hondy Zoomer, jednocześnie zachowując najważniejsze cechy zwinnego skutera do miejskiej jazdy. Warto zwrócić uwagę także na dodatki (m.in. handbary i osłony przednich reflektorów), których nie spotkamy w żadnym innym jednośladzie z tego segmentu.
Pod względem konstrukcyjnym KTM Go 50 nie różni się niczym od klasycznych miejskich skuterów. Napędza go dwusuwowy silnik o przeciętnych osiągach (4 KM i 3,5 Nm), przeniesieniem napędu zajmuje się bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT, a za zasilanie odpowiada gaźnik. Mimo tego, właśnie dzięki swojej wyjątkowości stylistycznej, model Go 50 zdobył dużą popularność wśród początkujących motocyklistów.
Chłodzona powietrzem jednostka napędowa o pojemności skokowej 49 ccm oferuje bardzo przystępne zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 2,5 l/100 kilometrów, co przy 6 litrowym zbiorniku paliwa zapewnia zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Oczywiście jeśli zboczymy z asfaltowych dróg - a stylistyka, handbary, wysoko podniesiony przedni błotnik i balonowe opony o terenowym bieżniku do tego zachęcają - to ta wartość może znacznie się zwiększyć.
KTM Go 50 to ciekawa propozycja dla osób, które chciałyby wyróżnić się wśród klasycznych skuterów z najniższej klasy pojemnościowej. Niska masa (80 kilogramów) zapewni dobrą sterowność, niskie spalanie nie nadwyręży budżetu młodego motocyklisty, a popularna jednostka napędowa Minarelli Horizontal AC da duże pole do popisu w kwestii tuningu mechanicznego.