Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 1094
-15%
19,12 zł
22,50 zł
Najniższa cena: 22,50 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 155 długi Beta/Husaberg/KTM - HF155
(6)
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
-5%
63,67 zł
67,02 zł
Najniższa cena: 67,02 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC
-20%
140,31 zł
175,39 zł
Najniższa cena: 175,39 zł
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118
(6)
-10%
55,84 zł
62,05 zł
Najniższa cena: 62,05 zł
Zębatka przód JT JTF1902.15RB, 15z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF1902.15RB
-15%
59,95 zł
70,53 zł
Najniższa cena: 70,53 zł
Gąbkowy Filtr powietrza HifloFiltro HFF 5014 - HFF5014
(1)
Posiadamy Części motocyklowe do KTM LC4-E 640
- KTM LC4-E 640 1999
- KTM LC4-E 640 2003
- KTM LC4-E 640 1998
- KTM LC4-E 640 Supermoto 1999
- KTM LC4-E 640 2000
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2000
- KTM LC4-E 640 2001
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2001
- KTM LC4-E 640 2002
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2002
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2003
- KTM LC4-E 640 2004
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2004
- KTM LC4-E 640 2005
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2005
- KTM LC4-E 640 2006
- KTM LC4-E 640 Supermoto 2006
KTM LC4-E 640
KTM 640 LC4-E to motocykl klasy enduro lub supermoto (w zależności od zastosowanego ogumienia i felg), produkowany przez austriacki koncern w latach 1998-2006. Podzespoły renomowanych producentów (zapłon Kokusan, świeca zapłonowa NGK, gaźnik Mikuni i zawieszenie WP), mocny silnik, fenomenalne podwozie i charakter, który nie pozwoli oderwać rąk od kierownicy - oto cechy, które zadecydowały o sukcesie jednośladu na międzynarodowym rynku i dużej popularności wśród motocyklistów lubiących ostrą jazdę.
KTM 640 LC4-E został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 624 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowy układ zasilania (średnica gardzieli - 40 mm, model - Mikuni BST 40), zapłon DC-CDI zintegrowany z komputerem pokładowym firmy Kokusan i dwa rozruszniki (nożny/kickstarter i elektryczny). Niepozorny singiel modelu 640 LC4-E generuje moc maksymalną 49 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 52 Nm przy 5500 obr./min. Przy masie własnej motocykla na poziomie zaledwie 136 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) takie osiągi pozwalają na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 170 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego, manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach i łańcucha napędowego typu O-ring. KTM 640 LC4-E posiada zbiornik paliwa o pojemności 11 litrów (pierwsza generacja, w kolejnych wersjach nawet 18 litrów), który pozwala na pokonanie około 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja KTM 640 LC4-E opiera się na ramie kołyskowej z rur ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Dopracowany szkielet stał się bazą dla fenomenalnego zawieszenia marki WP i wydajnego układu hamulcowego. Z przodu zastosowano widelec teleskopowy typu upside-down (średnica lag - 43 mm, skok przedniego zawieszenia - 270 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 320 mm z 4-tłoczkowym, pływającym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy centralny amortyzator monoshock z systemem Pro-Lever (skok tylnego zawieszenia - 300 mm) i 220 mm tarczę hamulcową z pływającym zaciskiem 1-tłoczkowym. W zależności od wersji KTM 640 LC4-E porusza się na szprychowych felgach o średnicach 21 i 18 (enduro) lub 17 (supermoto) cali, które obuto w opony terenowe/szosowe (enduro/supermoto) o rozmiarach 90/90-21 i 140/80-18 (przód/tył, enduro) lub 120/70-17 i 160/60-17 (przód/tył, supermoto).