Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
81,73 zł
90,81 zł
Najniższa cena: 90,81 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 208 TT (2 szt.) - FA208TT
140,31 zł
175,39 zł
Najniższa cena: 175,39 zł
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118
55,85 zł
62,05 zł
Najniższa cena: 62,05 zł
Zębatka przód JT JTF1902.15RB, 15z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF1902.15RB
127,55 zł
141,72 zł
Najniższa cena: 141,72 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH
238,48 zł
298,10 zł
Najniższa cena: 298,10 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 118 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-118
59,95 zł
70,53 zł
Najniższa cena: 70,53 zł
Gąbkowy Filtr powietrza HifloFiltro HFF 5014 - HFF5014
269,50 zł
Tarcza hamulcowa przód Prox KTM 125-530 90-18 Husqvarna 125-501 14-18 - 37.BD16290
503,22 zł
559,13 zł
Najniższa cena: 559,13 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
129,08 zł
143,42 zł
Najniższa cena: 143,42 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR897.50, 50z rozmiar 520 - JTR897.50
Posiadamy Części motocyklowe do KTM SMC 625
- KTM SMC 625 Supermoto 2004
- KTM SMC 625 Supermoto 2005
- KTM SMC 625 Supermoto 2006
- KTM SMC 625 LC4 Supermoto
- KTM SMC 625 LC4 Supermoto 2004
- KTM SMC 625 LC4 Supermoto 2005
- KTM SMC 625 LC4 Supermoto 2006
Inne modele
- KTM SMC 690
- KTM SMC 660
- KTM Comet 50
- KTM WR 125
- KTM WR 250
- KTM WR 390
- KTM XC 450
- KTM Freeride 250
- KTM Freeride E 0
- KTM Rally 450
- KTM RC 125
- KTM RC 390
- KTM RC8 890
- KTM MS 50
- KTM RC8 1190
- KTM SC 620
- KTM TXC 400
- KTM MSS 50
- KTM TXC 620
- KTM Adventure 890
- KTM Adventure 390
- KTM Adventure 790
- KTM Adventure 990
- KTM Adventure 640
- KTM Super Adventure 1290
- KTM Super Duke 1290
- KTM Duke 390
- KTM Duke 250
- KTM Duke 790
- KTM Duke 890
- KTM Duke 125
- KTM GS 175
- KTM GS 420
- KTM GS 350
- KTM SMR 450
- KTM SMR 525
- KTM EGS 400
- KTM PL 80
- KTM PL 50
- KTM RXC-E 620
- KTM RXC-E 400
- KTM XCR-W 450
- KTM XCR-W 530
- KTM XC 300
- KTM XCW-E 250
- KTM XCW-E 300
- KTM XC 525
- KTM XC 65
- KTM XC 85
KTM SMC 625
KTM SMC 625 to połączenie komfortu i praktyczności SMC 640 z osiągami wyczynowego modelu SMC 660. Motocykl wypełniający lukę pomiędzy tymi dwoma skrajnymi wersjami okazał się marketingowym sukcesem, a co więcej stał się również maszyną przystosowaną do codziennej eksploatacji z torowymi aspiracjami.
Po "660-ce" odziedziczył wyczynowe zawieszenie z regulacją napięcia wstępnego, kompresji i odbicia bezkonkurencyjnej marki White Power. Oznacza to przedni widelec Upside-down oraz tylny amortyzator typu Monoshock o skokach dochodzących do prawie 30 centymetrów, co jest gwarancją bezkompromisowego tłumienia i dynamicznej jazdy pod pełną kontrolą. Ponadto po większym modelu otrzymał aluminiowy wahacz, ramę z rur stalowych z domieszką molibdenu i chromu, malutki zbiornik paliwa oraz skąpe oprzyrządowanie kierownicy i skromny zestaw wskaźników.
Na szczęście wyeliminowano w nim główną wadę SMC 660. Jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 625 cm ³ została wyposażona w rozrusznik elektryczny. Mimo że owa modernizacja pociągnęła za sobą wzrost masy o 12 kilogramów, to użytkownicy nie będą już skazani na walkę z ogromną kompresją i zabawę w optymalne położenie tłoka w cylindrze.
Motocykl mimo bliźniaczej pojemności z SMC 640 odznacza się dużo większym wigorem. Zmodernizowany gaźnik renomowanej firmy Keihin oraz lżejszy wał korbowy powodują lepsze wkręcanie się na obroty, co niestety niekorzystnie wpłynęło na i tak nie małe spalanie. Przy ostrym traktowaniu 9 litrowy zbiornik paliwa ledwo starczy na przejechanie 100 kilometrów. Różnicą do "640-stki" jest także brak wałka wyrównoważającego, co znacząco obniża komfort jazdy na dłuższych dystansach i powoduje samoistne odkręcanie się niektórych elementów nadwozia, choć w motocyklu tego typu nie ma to większego znaczenia. Najważniejsze że SMC 625 przyspiesza lepiej i jeździ efektowniej, pozwalając na jeszcze większe szaleństwa.
Mimo, że na papierze motocykl generuje jedynie 30 KM to niektórzy sprzedawcy na życzenie klienta zdejmowali fabryczne blokady zwiększając moc prawie dwukrotnie. Jeśli jednak ktoś zdecydował się zrobić to samodzielnie nie zajmowało to zazwyczaj dłużej niż kilkadziesiąt minut, bowiem producent skutecznie ułatwił cały proces modyfikacji.
SMC 625 to bez wątpienia zabawka dla doświadczonych motocyklistów. Duża moc połączona z niewielką masą, dopracowanym zawieszeniem i efektywnym układem hamulcowym pozwala na wiele, choć przez narwany charakter silnika tylko zawodowcy będą mogli wycisnąć z tej maszyny sto procent możliwości.