check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
KTM Super Enduro 950

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 583
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Śruba spustowa - korek oleju + podkładka  - 126079
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah WM Motor WTZ14S YTZ14S
Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT

stars    (3)
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2 -10%

96,89 zł

107,66 zł

Najniższa cena: 107,66 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK CR8EK - 3478 -10%

45,63 zł

50,70 zł

Najniższa cena: 50,70 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EK - 3478

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah JMT YTZ14S WPZ14S

266,23 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah JMT YTZ14S WPZ14S

stars    (7)
Zestaw naprawczy pompy paliwowej - FPS-900 -5%

73,06 zł

76,90 zł

Najniższa cena: 76,90 zł

Zestaw naprawczy pompy paliwowej - FPS-900

stars    (2)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC -5%

63,67 zł

67,02 zł

Najniższa cena: 67,02 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 650  - HF650 -15%

26,95 zł

31,70 zł

Najniższa cena: 31,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 650 - HF650

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400010420150 -10%

10,17 zł

11,30 zł

Najniższa cena: 11,30 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400010420150

Klocki hamulcowe EBC FA 181 R (2 szt.) - FA181R -10%

106,22 zł

118,02 zł

Najniższa cena: 118,02 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 181 R (2 szt.) - FA181R

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH

stars    (3)
Łożysko 6006 2RSC3 SKF - 6006 2RS1/C3
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH -10%

147,72 zł

164,13 zł

Najniższa cena: 164,13 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH

stars    (2)
Filtr oleju K&N KN650 - KN-650
Uszczelka wydechu łącząca Athena 42x46,7x25 - S410485012020 -10%

34,23 zł

38,03 zł

Najniższa cena: 38,03 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 42x46,7x25 - S410485012020

Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Osłony dłoni - handbary - 7800207910004

339,00 zł

dostawa 0 zł

Osłony dłoni - handbary - 7800207910004

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V -10%

107,68 zł

119,64 zł

Najniższa cena: 119,64 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V

stars    (2)
Dźwignia sprzęgła JMP aluminiowa kuta srebrna

Posiadamy Części motocyklowe do KTM Super Enduro 950

  • KTM Super Enduro 950 R 2007
  • KTM Super Enduro 950 R 2008
  • KTM Super Enduro 950 R LC8 2006
  • KTM Super Enduro 950 R LC8 2007
  • KTM Super Enduro 950 R LC8 2008
  • KTM Super Enduro 950 R LC8 2009

KTM Super Enduro

Części motocyklowe

Gdy w 2005 roku BMW wypuściło model HP2 niewiele osób ze świata motoryzacji miało pomysł do czego go wykorzystać. Motocykl ważący ponad 200 kilogramów był za ciężki do szaleństw w terenie czy startowania w zawodach, a mocą 104 KM można by było się nacieszyć jedynie na asfalcie, po którym szybka jazda była z kolei niemożliwa przez opony i specyfikację zawieszenia. HP2 co prawda dobrze się przyjęło, aczkolwiek bardziej jako irracjonalna maszyna pokroju pierwszego V-maxa czy amerykańskich Boss Hossów, a nie jako jednoślad zachęcający do rywalizacji na wertepach.

Mimo to już w następnym roku KTM wprowadził równie niedorzeczny model Super Enduro. Analogicznie masywny i mocarny co jedyny konkurent w nowo powstałym segmencie speed enduro, był niestety jednakowo bezużyteczny. Nie oznacza to jednak że nie wzbudzał zainteresowania, wręcz przeciwnie. Jednakże jak to bywa w przypadku "dużych zabawek dla dużych chłopców" oba motocykle na rynku przyjęły się wyśmienicie.

Motocykl został wyposażony w ogromny dwucylindrowy silnik o pojemności 942 cm ³, znany między innymi z Super Duka i Adventurea. Potężny czterosuw o mocy 98 KM początkowo zasilany był przez klasyczne gaźniki, dopiero w 2008 roku doczekał się elektronicznego systemu wtrysku paliwa. W terenie ta moc potrafi dostarczyć ogromnych uniesień emocjonalnych, na szczęście oddawana jest dość liniowo. Możliwości silnika idealnie współgrają ze skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, która nawet w najcięższych warunkach gwarantuje precyzyjne działanie.

Układ hamulcowy firmy Brembo składa się z jednej tarczy na każdej z osi, z przodu do dyspozycji mamy dwu tłoczkowy zacisk pływający, z tyłu zaś niestety coś znacznie słabszego. Takie zestawienie wykazuje się wystarczającą skutecznością w terenie, jednak na asfalcie trzeba mieć się na baczności. Zgodnie z tradycją do najlepszych modeli z oferty KTM-a montowane są najlepsze zawieszenia marki White Power z najwyższej półki jakościowej. Nie inaczej jest w przypadku Super Enduro, gdzie "zawiasy" typu Upside-down i Monoshock posiadają ogromną ilość ustawień dostosowując się do każdych warunków terenowych i tempa jazdy.

Posiadacze Super Enduro muszą się zmagać nie tylko z ogromną masą 200 kilogramów. Wyraźnie odczuwalny jest także wysoko położony środek ciężkości oraz kanapa na poziomie prawie jednego metra. Dyskwalifikuje on więc zarówno mniej rosłych jeźdźców jaki i niedoświadczonych motocyklistów, którzy po pierwszym odkręceniu manetki gazu nie mogli by liczyć na ulgowe traktowanie.

W 2009 roku zakończono produkcję modelu. Aby to uczcić Austriacy wypuścili limitowaną wersję "Erzberg" stylistycznie przypominającą maszyny biorące udział w jednym z najcięższych wyścigów klasy enduro, stworzoną jedynie w 100 egzemplarzach. Otrzymała ona tytanowy układ wydechowy marki Akrapovic, karbonowe osłony silnika, handbary oraz specjalne malowanie wraz z niepowtarzalnym numerem pojazdu. Mimo małego nakładu produkcji "Erzbergi" rozeszły się niczym świeże bułeczki i próżno było ich szukać w salonach już drugiego dnia po rozpoczęciu sprzedaży.