Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN650 - KN-650
179,06 zł
198,96 zł
Najniższa cena: 198,96 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 322 HH (4 szt.) - FA322/4HH
75,43 zł
83,81 zł
Najniższa cena: 83,81 zł
Zębatka przód JT JTF1904.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1904.16RB
303,73 zł
337,48 zł
Najniższa cena: 337,48 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 322/4 EPFA HH (4 szt.) - EPFA322/4HH
411,60 zł
457,33 zł
Najniższa cena: 457,33 zł
dostawa 0 złKomplet tarcz sprzęgłowych EBC CK 5634 - CK5634
1 552,48 zł
Radialna pompa hamulca Magura HC1 tłoczek 18mm płyn DOT długa dźwignia - 2100453
116,55 zł
129,50 zł
Najniższa cena: 129,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR898.42, 42z rozmiar 525 - JTR898.42
35,67 zł
37,55 zł
Najniższa cena: 37,55 zł
Śruba tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS151-5 5 szt - MSS151-5
42,77 zł
45,02 zł
Najniższa cena: 45,02 zł
Śruba tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS151-6 6 szt - MSS151-6
515,66 zł
Dźwignia hamulca Powerstands Racing Mechanical Click'n Roll czarna - 00-00504-22
792,32 zł
Dźwignia sprzęgła Powerstands Racing Mechanical GP Folding czarna - 00-01620-22
KTM Super Duke 990
Po latach sukcesów w segmentach jednośladów terenowych i turystycznych KTM w końcu postanowił na pełnym gazie zaatakować rynek sportowych motocykli szosowych. Wcześniej dostępne były jedynie modele Supermoto oraz mały Duke 640, jednak nie gwarantowały one takich doznań jak większe modele dostępne w ofercie konkurencji.
Po raz pierwszy zaprezentowano wersję koncepcyjną w 2002 roku. Motocykl cechował się niebywale lekką ramą z rur stalowych z dodatkiem stopów molibdenu i chromu, ważącą jedynie 9 kilogramów. Jednakże nie tylko kratownicowa konstrukcja wywarła wrażenie. Przyczyniła się do tego także agresywna stylistyka oraz zmodyfikowany silnik z terenowego modelu LC8 950, który dzięki zmianie charakterystyki i systemowi wtrysku paliwa wycisną z pojemności 999 cm ³ aż 120 KM. W 2005 roku na targach Intermot KTM zaprezentował finalny produkt przeznaczony do sprzedaży. Dwucylindrowy motocykl sportowy opatrzony nazwą Super Duke. Podczas pierwszych jazd testowych jednoślad okazał się niezwykle dynamiczny, odznaczał się dobrym prowadzeniem i nieskazitelną stabilnością w zakrętach. Sportowa maszyna została wyposażona w układ hamulcowy marki Brembo oraz najlepsze zawieszenie firmy WP. Super Duke od razu zadomowił się w grupie narowistych naked bikeów zyskując duże grono odbiorców. Już w 2008 roku fani mocnych wrażeń mieli kolejne powody do zadowolenia. KTM otrzymał seryjny układ wydechowy Akrapovica, zmodyfikowane wałki rozrządu oraz nową przepustnicę. Zmiany zaowocowały zwiększeniem mocy maksymalnej do 135 KM.
W 2012 roku na targach EICMA w Mediolanie Austriacy zaprezentowali jeszcze mocniejszy model. KTM 1290 Super Duke R dysponował mocą prawie 175 KM, co jak na motocykl bez owiewek wydaje się szaleńczym parametrem. Większy brat otrzymał jednostkę napędową z wyścigowej maszyny RC8, był niewiele cięższy od Dukea 990, a w skład seryjnego wyposażenia wchodził układ hamulcowy z systemem ABS.
W 2016 roku Super Duke 1290 doczekał się specjalnej wersji GT. Producenci zamontowali średniej wysokości szybę, tylna część ramy została wydłużona w celu zwiększenia długości kanapy, pojawił się również przydatny podczas długich tras tempomat. Model GT został stworzony do pokonywania dużych dystansów z oszałamiającą prędkością, przecież rzadko kiedy motocykl turystyczny dysponuje mocą 175 KM.
Seria Super Duke ugruntowała pozycje KTM-a na rynku maszyn szosowo-turystycznych o sportowym zacięciu. W efekcie Austriacy już na każdej płaszczyźnie oferują niezawodne pojazdy najwyższej jakości, stale powiększając swoją ofertę.