Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
6,00 zł
Simmering 32x47x7 - 86850
56,25 zł
62,50 zł
Najniższa cena: 62,50 zł
Zębatka przód JT JTF1901.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF1901.13SC
59,95 zł
70,53 zł
Najniższa cena: 70,53 zł
Gąbkowy Filtr powietrza HifloFitro HFF 5018 - HFF5018
58,23 zł
68,50 zł
Najniższa cena: 68,50 zł
Gąbkowy Filtr powietrza HifloFiltro HFF 5013 - HFF5013
60,74 zł
Linka gazu A
63,67 zł
67,02 zł
Najniższa cena: 67,02 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Posiadamy Części motocyklowe do KTM SX 125
- KTM SX 125 2T 2012
- KTM SX 125 2T 2013
- KTM SX 125 2T 2007
- KTM SX 125 2T 2008
- KTM SX 125 2T 2009
- KTM SX 125 2T 2010
- KTM SX 125 2T 2011
- KTM SX 125 GS 1987-1992
- KTM SX 125 2T 1991
- KTM SX 125 2T 1992
- KTM SX 125 2T 2014
- KTM SX 125 2T 2015
- KTM SX 125 2T 2016
- KTM SX 125 2T 2017
- KTM SX 125 2T 2018
- KTM SX 125 2T 2019
- KTM SX 125 2T 2020
- KTM SX 125 2021
- KTM SX 125 2T 1993
- KTM SX 125 2T 1994
- KTM SX 125 2T 1995
- KTM SX 125 2T 1996
- KTM SX 125 2T 1997
- KTM SX 125 2T 1998
- KTM SX 125 2T 1999
- KTM SX 125 2T 2000
- KTM SX 125 2T 2001
- KTM SX 125 2T 2002
- KTM SX 125 2T 2003
- KTM SX 125 2T 2004
- KTM SX 125 2T 2005
- KTM SX 125 2T 2006
- KTM SX 125 2022
- KTM SX 125 Factory Edition Tyla Rattray 2005
- KTM SX 125 2T 2023
KTM SX 125
SX 125 to obecnie najmniejszy motocykl terenowy w ofercie austriackiego KTM-a który zaraz po opuszczeniu fabryki może startować w motocrossowych zawodach klasy MX2. Jest niezwykle lekki i poręczny, , natychmiastowo zmienia kierunek jazdy. Mimo niewielkiej pojemności pod doświadczonym zawodnikiem potrafi naprawdę wiele, a wobec początkujących stawia naprawdę wysokie wymagania i nie wybacza błędów.
Dwusuwowa jednostka napędowa agresywnie oddaje moc, za każdym odkręceniem manetki gazu 40 nasterydowanych koni mechanicznych jest gotowych do rywalizacji. Chłodzony cieczą silnik został stworzony do traktowania na wysokich obrotach, zaawansowany zawodnik od razu wyprzedzi na nim czterosuwową konkurencję. Za przekazanie napędu na tylne koło obute w kostkowe opony odpowiedzialna jest skrzynia biegów o sześciu krótkich przełożeniach, której olej trzeba zmieniać co pięć motogodzin. Niestety ale w przypadku pozostałych podzespołów jest podobnie i koszty eksploatacyjne niemiłosiernie rosną. W przypadku tłoka wymiana przewidziana jest co 15 motogodzin, dodatkowe problemu generuje także brak dozownika oleju, przez co kierowca skazany jest na ręczne przygotowywanie mieszanki.
Prosta budowa silnika, 8 litrowy zbiornik paliwa, rama ze stalowych rur molibdenowo-chromowych i tylko najpotrzebniejszy osprzęt sprawiają że "na mokro" motocykl waży jedynie 90,5 kilograma. Nad niewielką masą czuwa prosty tarczowy układ hamulcowy na obu osiach znakomicie sprawdza się w warunkach torowych. Wszelkiego rodzaju wertepy są skutecznie tłumione przez zawieszenie od WP Suspension, które w pełni pozwala na wykorzystanie możliwości zarówno zawodnika jak i samej maszyny. Natomiast nisko umieszczone siedzisko stwarza dobre warunki dla niższych użytkowników, przy okazji nie wpływając negatywnie na prześwit i skok zawieszeń. Początkującym jeźdźcom życie ułatwi hydrauliczne sprzęgło o bardzo małej sile nacisku oraz elektryczny rozrusznik jednostki napędowej, który choć trochę zmniejszy frustrację podczas pierwszych startów i kolejnych wywrotkach.
Na początku kariery SX 125 miał bardzo dużą konkurencję, praktycznie każdy liczący się producent posiadał dwusuwową maszynę tej klasy pojemnościowej. Obecnie Austriacy mogą czuć zagrożenie jedynie ze strony Yamahy, choć według wielu KTM prowadzi się bardziej intuicyjnie i odznacza się lepszym przyspieszeniem w średniej partii obrotów.