Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
6,00 zł
Simmering 32x47x7 - 86850
56,25 zł
62,50 zł
Najniższa cena: 62,50 zł
Zębatka przód JT JTF1901.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF1901.13SC
59,95 zł
70,53 zł
Najniższa cena: 70,53 zł
Gąbkowy Filtr powietrza HifloFitro HFF 5018 - HFF5018
60,74 zł
Linka gazu A
63,67 zł
67,02 zł
Najniższa cena: 67,02 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Posiadamy Części motocyklowe do KTM SX 250
- KTM SX 250 2T 2012
- KTM SX 250 2T 2013
- KTM SX 250 2T 2007
- KTM SX 250 2T 2008
- KTM SX 250 2T 2009
- KTM SX 250 2T 2010
- KTM SX 250 2T 2011
- KTM SX 250 2T 1989-1992
- KTM SX 250 2T 2014
- KTM SX 250 2T 2015
- KTM SX 250 2T 2016
- KTM SX 250 2T 2017
- KTM SX 250 2T 2018
- KTM SX 250 2T 2019
- KTM SX 250 2T 2020
- KTM SX 250 2021
- KTM SX 250 2T 1993
- KTM SX 250 2T 1994
- KTM SX 250 2T 1995
- KTM SX 250 2T 1996
- KTM SX 250 2T 1997
- KTM SX 250 2T 1998
- KTM SX 250 2T 1999
- KTM SX 250 2T 2000
- KTM SX 250 2T 2001
- KTM SX 250 2T 2002
- KTM SX 250 2T 2003
- KTM SX 250 2T 2004
- KTM SX 250 2T 2005
- KTM SX 250 2T 2006
- KTM SX 250 2022
- KTM SX 250 2T 2023
KTM SX 250
KTM SX 250 to obecnie największy dwusuwowy motocykl z oferty KTM-a, co więcej ma najlepszy stosunek mocy do masy wśród austriackiej rodziny crossów . Został stworzony do ekstremalnej jazdy w każdych warunkach terenowych, przez ogromny skok zawieszeń WP Suspension i duży prześwit nie straszne mu żadne wertepy, koleiny czy grząskie błoto. Mocarna dwusuwowa jednostka osadzona w bardzo lekkiej konstrukcji nie zna granic możliwości, jakiekolwiek ograniczenia narzuca jej jedynie strach w oczach pędzącego zawodnika.
Chłodzony cieczą jednocylindrowy silnik o pojemności 249 cm ³ generuje oszałamiające 56 KM, przy czym jest niewiele cięższy od modelu SX 125. Taka moc w połączeniu z masą niecałych 100 kilogramów podczas jazdy wywiera na jeźdźcu skrajne uczucia. Dla dodatkowej redukcji wagi jednostkę wyposażono jedynie w rozrusznik nożny. Siła jednostki z Mattighofen przenoszona jest na tylne koło za pośrednictwem pięciostopniowej skrzyni biegów, z którą współpracuje sterowane hydraulicznie mokre sprzęgło. Nad procesem tworzenia mieszanki paliwowo-powietrznej czuwa niezawodny gaźnik renomowanej marki Keihin.
Układ hamulcowy wyposażono w niewielkie tarcze o średnicy 260 i 220 mm, mimo to w terenie wykazują się ponadprzeciętną skutecznością zachęcając do jeszcze ostrzejszej jazdy.
Niestety SX 250 jest nieco mniej wszechstronny od mniejszego modelu SX 125. Młodszy brat charakteryzuje się nisko umieszczoną kanapą, dzięki czemu nadawał się dla młodszych adeptów motocrossowego szaleństwa i mniej rosłych zawodników. W przypadku "250-tki" siedzisko zostało umieszczone na wysokości 960 mm, co narzuca pewny wzrost użytkowników. Nie jest także równie zwinny co "125-tka", aczkolwiek według opinii zawodowców jest o wiele stabilniejsza na szybkich zakrętach i odznacza się lepszym prowadzeniem.
W 2017 roku przeprowadzono wnikliwą modernizację serii SX, także "250-tka" została wzięta pod lupę. Pojawiło się innowacyjne przednie zawieszenie z widelcem powietrznym AER z asortymentu White Power, które zmniejszyło masę motocykla o 1,2 kilograma. Dodano także zmienne mapy zapłonu, w tym specjalny typ z systemem kontroli trakcji. Mimo że przed pierwszymi testami budziło to kontrowersję, to później motocrossowi zapaleńcy wyrażali się o nim w samych superlatywach.