Posiadamy Części motocyklowe do Kymco Grand Dink 50
- Kymco Grand Dink 50 S AC 2011
- Kymco Grand Dink 50 S AC 2012
- Kymco Grand Dink 50 AC 2007
- Kymco Grand Dink 50 AC 2008
- Kymco Grand Dink 50 S AC 2009
- Kymco Grand Dink 50 S AC 2008
- Kymco Grand Dink 50 S AC 2010
- Kymco Grand Dink 50 G-Dink 2013
- Kymco Grand Dink 50 G-Dink 2017-2018
- Kymco Grand Dink 50 2006
- Kymco Grand Dink 50 2007
- Kymco Grand Dink 50 G-Dink 2014
- Kymco Grand Dink 50 G-Dink 2015
- Kymco Grand Dink 50 G-Dink 2016
- Kymco Grand Dink 50 G-Dink 2017
- Kymco Grand Dink 50 G-Dink 2018
- Kymco Grand Dink 50 S 2009
- Kymco Grand Dink 50 S 2010
- Kymco Grand Dink 50 S 2011
- Kymco Grand Dink 50 S 2012
- Kymco Grand Dink 50 S 2013
- Kymco Grand Dink 50 2005
- Kymco Grand Dink 50 2010
- Kymco Grand Dink 50 2009
Kymco Grand Dink 50
Kymco Grand Dink 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej produkowany od 2014 roku. Jest jednym z najciekawszych modeli w gamie tajwańskiego producenta - reprezentuje segment maxi skuterów dostępnych na prawo jazdy kategorii AM, co sprawia, że na polskim rynku nie ma zbyt dużej konkurencji. Nowoczesna stylistyka, duże gabaryty, przestronna kanapa i sprawdzona konstrukcja z dynamicznym silnikiem dwusuwowym na czele to cechy, które zadecydowały o jego sukcesie w kraju nad Wisłą.
Kymco Grand Dink 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (elektryczny i nożny) i cyfrowy zapłon CDI. Serce modelu Grand Dink 50 generuje moc maksymalną 3,5 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 5500 obr./min, co przy masie na poziomie 134 kilogramów (na “mokro”, z paliwem i innymi płynami) umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 70 km/h (po demontażu blokad fabrycznych ograniczających v-max do 45 km/h) i pozwala na nieco ospałe przyspieszenie, które jednak wystarczy do sprawnej jazdy w ruchu miejskim. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy są gwarancją bezobsługowej i bezawaryjnej eksploatacji przez wiele sezonów. Na pokładzie Kymco Grand Dink 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności aż 9,5 litra - w końcu dwusuw “lubi sobie wypić”. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Kymco Grand Dink 50 jest kołyskowa rama z rur stalowych dająca odpowiednią sztywność i wytrzymałość całej konstrukcji. Maxi skuter z najniższej klasy pojemnościowej otrzymał skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z masą aż 134 kilogramów, oraz miękko zestrojone zawieszenie, dbające o komfort użytkowników. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy (skok 95 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego i mechaniczny hamulec bębnowy. Kymco Grand Dink 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-12 i 130/70-12 (przód/tył).