Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
23,31 zł
25,90 zł
Najniższa cena: 25,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3 - P40FORK455015
14,31 zł
15,90 zł
Najniższa cena: 15,90 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 29x36x5,6 - S410510012004
70,57 zł
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
Posiadamy Części motocyklowe do Kymco Like 125
- Kymco Like 125 2011
- Kymco Like 125 2012
- Kymco Like 125 2009
- Kymco Like 125 2010
- Kymco Like 125 II CBS euro4 i. 2017
- Kymco Like 125 II CBS euro4 i. 2018
- Kymco Like 125 LX 2014
- Kymco Like 125 2013
- Kymco Like 125 2014
- Kymco Like 125 2015
- Kymco Like 125 2016
- Kymco Like 125 2017
- Kymco Like 125 LX 2015
- Kymco Like 125 II Exclusive euro4 i. ABS 2020
- Kymco Like 125 II S CBS euro4 i. 2020
- Kymco Like 125 i. ABS 2021
- Kymco Like 125 LX 2016
- Kymco Like 125 LX 2012
- Kymco Like 125 2020
- Kymco Like 125 S CBS i. 2021
Inne modele
- Kymco Like 150
- Kymco Like 50
- Kymco Like II 50
- Kymco Like II 125
- Kymco Like 200
- Kymco New Like 0
- Kymco MXU 50
- Kymco MXU 150
- Kymco Top Boy 50
- Kymco K-XCT 300
- Kymco ZX 50
- Kymco CK1 125
- Kymco Pulsar 125
- Kymco CV3 550
- Kymco Stryker II 125
- Kymco AK 550
- Kymco Dink 200
- Kymco Venox 250
- Kymco Dink 250
- Kymco Vitality 50
- Kymco Bet&Win 250
- Kymco New Dink 200
- Kymco New Dink 50
- Kymco X-Town 300
- Kymco X-Town 125
- Kymco DT X360 125
- Kymco DT X360 350
- Kymco Xciting 250
- Kymco Xciting 400
- Kymco Xciting 500
- Kymco Sting 50
- Kymco K-Pipe 125
- Kymco Grand Dink 50
- Kymco Grand Dink 125
- Kymco Dink 125
- Kymco Movie 150
- Kymco New Downtown 125
- Kymco New Downtown 350
- Kymco Super 9 50
- Kymco Super 8 50
- Kymco Super 8 150
- Kymco Super 8 125
- Kymco Quannon 150
- Kymco Grandvista 250
Kymco Like 125
Kymco Like 125 to kompaktowy skuter miejski, którego największą zaletą jest bez wątpienia ciekawa stylistyka w stylu retro. Nawiązanie do klasycznych skuterów produkcji Włoskiej okazało się strzałem w dziesiątkę, czego najlepszym potwierdzeniem jest ogromny wzrost tego typu pojazdów na europejskim rynku motoryzacyjnym. W roku premiery niepozorne Kymco wywoływało duże wrażenie, ponieważ prawie nikt w naszym kraju (oprócz oryginalnych wyrobów Vespy) nie sprzedawał podobnych produktów. A tak Like za niewygórowaną kwotę dawał nadwozie o subtelnej linii, dobrą jakość wykonania i dbałość o szczegóły. Delikatne załamania opływowej karoserii wypełnia jeden z odcieni wysublimowanej palety kolorów, kierunkowskazy i przedni reflektor eksponują chromowane obwódki, a układ wydechowy wydaje z siebie subtelny pomruk, który nie zaburza eleganckiej bryły tajwańskiej konstrukcji. W dniu pojawienia się w salonach był to najbardziej dopracowany pod względem stylistyki skuter w ofercie Kymco, co przysporzyło mu nowych nabywców z różnych grup docelowych, np. zauroczonych kształtami Like'a motocyklistek.
Od strony technicznej Like 125 opiera się na konstrukcji znanej z innych jednośladów producenta. Jego sercem jest jednocylindrowy silnik o pojemności 124 cm³ sprzężony z bezstopniową przekładnią automatyczną, która uchodzi za jedną z najtrwalszych z tej półki cenowej. Chłodzona powietrzem jednostka napędowa generuje moc 9,5 KM i moment obrotowy na poziomie 9 Nm, co pozwala na szybką jazdę i dynamiczne przyspieszenia w miejskich realiach. Czterosuwowa konstrukcja połączona z tradycyjnym, gaźnikowym układem zasilania cechuje się ekonomicznym zużyciem paliwa. Dzięki temu na 6,5 litrowym zbiorniku benzyny zasięg pojazdu wynosi zadowalające 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
O bezpieczeństwo podróżujących dba efektywny układ hamulcowy i komfortowo zestrojone zawieszenia. Na każdej osi znajdziemy jedną tarczę hamulcową o średnicy 280 (przód) i 220 mm oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy, zaś tylne dwa konwencjonalne amortyzatory olejowe oparte na dwustronnym wahaczu.
Czy na tym kończą się zalety Like'a 125? Bynajmniej. Lekkość prowadzenia uzyskana dzięki niskiej masie własnej (121 kilogramów), duża przestrzeń bagażowa samego skutera zwiększona seryjnie montowanym kufrem centralnym o pojemności prawie 25 litrów, obszerna kanapa i przestronny podest pod stopami oraz wysoko umieszczona kierownica uzupełniają litanię superlatyw.