Kymco MXU 450 to quad przeprawowy produkowany przez tajwańskiego producenta od 2011 roku. ATV posiada wszystko, aby w zapewnić dobrą zabawę w ciężkim terenie: wytrzymałą konstrukcję, dużą moc, dopracowane podwozie i fenomenalne właściwości jezdne. Na sukces modelu MXU 450 złożyły się również niskie koszty eksploatacji i zakupu oraz łatwy dostęp do części zamiennych, eksploatacyjnych i tuningowych.
Kymco MXU 450 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 442 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa, rozrusznik elektryczny i zapłon CDI. Serce modelu MXU 450 generuje moc maksymalną 33 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 42 Nm przy 6250 obr./min, co przy masie 279 kilogramów co prawda nie zapewni drastycznego przyspieszenia, jednak umożliwi jazdę z prędkością maksymalną ponad 100 km/h i pozwoli pokonać każdy teren. Moc i moment obrotowy trafiają na wszystkie koła za pomocą bezstopniowej przekładni CVT i bezobsługowego wału kardana. Na pokładzie Kymco MXU 450 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 15 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 5 l/100 kilometrów (w terenie) gwarantuje on zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu, co prowokuje do długich wycieczek poza wyznaczonymi szlakami.
Szkieletem Kymco MXU 450 jest rama przestrzenna z rur stalowych, która zapewnia odpowiednią wytrzymałość i sztywność całej konstrukcji. Quad został wyposażony w miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy - z przodu znajdziemy dwie tarcze z 2-tłoczkowymi zaciskami, a z tyłu jedną tarczę i 1-tłoczkowy zacisk hamulcowy. Kymco MXU 450 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony terenowe o rozmiarach 23-8/12 i 23-10/12 (przód/tył).