Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 352
25,20 zł
Szpilki wydechu M6 10szt - NK101.89
-5%
105,01 zł
110,54 zł
Najniższa cena: 110,54 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 760 (2 szt.) - MCB760
(1)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
40,66 zł
Automat stopu przód JMP
265,00 zł
Akumulator żelowy Nitro NTX20L YTX20L-BS SLA GEL AGM 12V 18 Ah - NTX20L SLA
(11)
Posiadamy Części motocyklowe do Kymco MXU 500
- Kymco MXU 500 4x4 IRS LOF 2011
- Kymco MXU 500 2011
- Kymco MXU 500 4x4 IRS LOF DX 2011
- Kymco MXU 500 4x4 IRS LOF DX 2012
- Kymco MXU 500 4x4 IRS LOF 2012
- Kymco MXU 500 2012
- Kymco MXU 500 2007
- Kymco MXU 500 2009
- Kymco MXU 500 2x4 2009
- Kymco MXU 500 4x4 IRS 2009
- Kymco MXU 500 2x4 2008
- Kymco MXU 500 2008
- Kymco MXU 500 4x4 IRS 2010
- Kymco MXU 500 2010
- Kymco MXU 500 2x4 2010
- Kymco MXU 500 2x4
- Kymco MXU 500 4x4 IRS 2011
- Kymco MXU 500 4x4 IRS DX
- Kymco MXU 500 4x4 IRS DX LOF 2012
- Kymco MXU 500 4x4 2005
- Kymco MXU 500 4x4
- Kymco MXU 500 4x4 2006
- Kymco MXU 500 4x4 2007
- Kymco MXU 500 4x4 2008
- Kymco MXU 500 4x4 2009
- Kymco MXU 500 4x4 IRS 2012
- Kymco MXU 500 4x4 IRS 2013
- Kymco MXU 500 4x4 IRS LOF 2013
- Kymco MXU 500 4x4 IRS LOF 2014
- Kymco MXU 500 4x4 IRS LOF 2015
- Kymco MXU 500 4x4 IRS LOF 2016
- Kymco MXU 500 4x4 IRS LOF 2017
- Kymco MXU 500 2x4 2006
- Kymco MXU 500 4x4 IRS DX 2015
- Kymco MXU 500 4x4 Camo i. 2015
- Kymco MXU 500 4x4 EPS Camo i. 2015
- Kymco MXU 500 LE 4x4 EPS 50Th i. 2015
- Kymco MXU 500 LE 4x4 i. 2013
- Kymco MXU 500 LE 4x4 i. 2014
- Kymco MXU 500 LE 4x4 IRS i. 2012
- Kymco MXU 500 4x4 i. 2016
- Kymco MXU 500 4x4 i. 2015
- Kymco MXU 500 4x4 i. 2014
- Kymco MXU 500 4x4 i. 2013
- Kymco MXU 500 4x4 IRS 2015
- Kymco MXU 500 4x4 IRS 2014
- Kymco MXU 500 DX 4x4 IRS 2014
- Kymco MXU 500 DX 4x4 IRS 2013
- Kymco MXU 500 LE 4x4 IRS 2009
- Kymco MXU 500 LE 4x4 IRS 2010
- Kymco MXU 500 LE 4x4 IRS 2011
- Kymco MXU 500 4x4 2010
Inne modele
- Kymco MXU 50
- Kymco MXU 150
- Kymco MXU 375
- Kymco MXU 400
- Kymco MXU 550
- Kymco MXU 270
- Kymco MXU 250
- Kymco MXU 700
- Kymco MXU 300
- Kymco MXU 450
- Kymco Top Boy 50
- Kymco K-XCT 300
- Kymco ZX 50
- Kymco CK1 125
- Kymco Pulsar 125
- Kymco CV3 550
- Kymco Stryker II 125
- Kymco AK 550
- Kymco Dink 200
- Kymco Venox 250
- Kymco Dink 250
- Kymco Vitality 50
- Kymco Bet&Win 250
- Kymco New Dink 200
- Kymco New Dink 50
- Kymco X-Town 300
- Kymco X-Town 125
- Kymco Like 150
- Kymco Like 50
- Kymco Like II 50
- Kymco Like 125
- Kymco DT X360 125
- Kymco DT X360 350
- Kymco Like II 125
- Kymco Xciting 250
- Kymco Xciting 400
- Kymco Xciting 500
- Kymco Sting 50
- Kymco K-Pipe 125
- Kymco Grand Dink 50
- Kymco Grand Dink 125
- Kymco Dink 125
- Kymco Movie 150
- Kymco New Downtown 125
- Kymco New Downtown 350
- Kymco Super 9 50
- Kymco Super 8 50
Kymco MXU 500
Kymco MXU 500 to największy quad w ofercie tajwańskiego producenta, produkowany od 2006 roku. Podwozie stworzone do przepraw przez ciężki teren, mocny silnik umożliwiający szybką jazdę po bezdrożach oraz wysoka jakość wykonania, połączona z wytrzymałą i trwałą konstrukcją, to cechy, dzięki którym MXU 500 zdobyło dużą popularność w naszym kraju. Nie bez znaczenia była również atrakcyjna cena, która pozwalała na rozpoczęcie przygody z off-roadem bez wydawania “góry pieniędzy”.
Kymco MXU 500 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 499 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (elektryczny i ręczny/mechaniczny). Serce modelu MXU 500 generuje moc maksymalną 36 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 38 Nm przy 5500 obr./min. Moc i moment trafiają na koła za pomocą automatycznej skrzyni biegów (bieg wsteczny na wyposażeniu standardowym), a kierowca może wybrać napęd 4WD lub 2WD. Na pokładzie Kymco znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 17 litrów, który umożliwi długie wypady w teren bez zamartwiania się o zasięg pojazdu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Kymco MXU 500 jest solidna rama z rur stalowych, która zapewnia wytrzymałość i - niestety - ma duży wpływ na finalną masę czterokołowca. Bez płynów “pięćsetka” waży 306 kilogramów, więc po zalaniu do pełna zbiornika paliwa i płynów eksploatacyjnych Kymco waży prawie 330 kilogramów. Sprawność w terenie zapewnia zawieszenie o dużym skoku: z przodu zamontowano niezależne, podwójne wahacze, a z tyłu wahacz współpracujący z dwoma amortyzatorami olejowymi. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 190 mm (z przodu) i dwie tarcze o średnicy 220 mm (z tyłu). Kymco MXU 500 porusza się na 12. calowych, stalowych felgach, które obuto w terenowe opony o rozmiarach 25x8-12 i 25x10-12 (przód/tył).