Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
13,23 zł
14,70 zł
Najniższa cena: 14,70 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 23x30x4 GY6 139QMB - S410420012005
36,90 zł
Cewka zapłonowa Tec - TC905.175
308,85 zł
Kompletne sprzęgło + korektor + dzwon 107mm Peugeot Kymco Honda 139QMB GY6 SYM 101 Octane - IP32447
Posiadamy Części motocyklowe do Kymco Super 8 50
- Kymco Super 8 50 4T AC 2011
- Kymco Super 8 50 2T AC 2011
- Kymco Super 8 50 2T AC 2012
- Kymco Super 8 50 4T AC 2012
- Kymco Super 8 50 4T AC 2007
- Kymco Super 8 50 4T AC 2008
- Kymco Super 8 50 2T AC 2009
- Kymco Super 8 50 4T AC 2009
- Kymco Super 8 50 4T AC 2010
- Kymco Super 8 50 2T AC 2010
- Kymco Super 8 50 2T 2013
- Kymco Super 8 50 2T 2018
- Kymco Super 8 50 4T 2015
- Kymco Super 8 50 4T 2018
- Kymco Super 8 50 2T 2010
- Kymco Super 8 50 2T 2011
- Kymco Super 8 50 2T 2012
- Kymco Super 8 50 2T 2014
- Kymco Super 8 50 2T 2015
- Kymco Super 8 50 2T 2016
- Kymco Super 8 50 2T 2017
- Kymco Super 8 50 2T 2019
- Kymco Super 8 50 4T 2008
- Kymco Super 8 50 4T 2009
- Kymco Super 8 50 4T 2010
- Kymco Super 8 50 4T duże koła 2010
- Kymco Super 8 50 4T duże koła 2011
- Kymco Super 8 50 4T duże koła 2012
- Kymco Super 8 50 4T duże koła 2013
- Kymco Super 8 50 4T 2016
- Kymco Super 8 50 4T 2017
- Kymco Super 8 50 4T euro4 i. 2019
- Kymco Super 8 50 4T euro4 i. 2020
- Kymco Super 8 50 4T 2014
- Kymco Super 8 50 R 4T i. 2021
- Kymco Super 8 50 R 4T i. 2022
- Kymco Super 8 50 R 4T i. 2023
- Kymco Super 8 50 X 2T 2017
- Kymco Super 8 50 X 2T 2016
- Kymco Super 8 50 X 4T 2021
- Kymco Super 8 50 X 4T 2020
- Kymco Super 8 50 X 4T 2019
- Kymco Super 8 50 X 4T 2018
- Kymco Super 8 50 X 4T 2016
- Kymco Super 8 50 X 4T 2015
- Kymco Super 8 50 R 4T 2016
- Kymco Super 8 50 R 4T 2015
Kymco Super 8 50
Kymco Super 8 to skuter pełen sprzeczności. Z jednej strony prezentuje sie agresywnie, ostre linie nadwozia i liczne atrapy wlotów powietrza nadają mu dynamiki, także wielokolorowe malowanie sugeruje sportowe aspiracje. Z drugiej zaś podczas jazdy pomruk czterosuwowej jednostki jest trudny do uchwycenia, zarówno dla kierowcy jak i otaczających przechodniów. Co więcej spokojna charakterystyka silnika o pojemności 49 cm ³ nijak nie nawiązuje do drapieżnego dizajnu.
Mimo, że takie zestawienie na pierwszy rzut oka wydaje się nie mieć racji bytu, to po dalszych rozmyślaniach nabiera sensu. Jest to bowiem kompaktowy miejski skuter optymalnie dostosowany do młodzieży, a to przecież ona będzie największym odbiorcą tego pojazdu. Młodociani posiadacze prawa jazdy kategorii AM będą mogli cieszyć się ekonomiczną jazdą i trwałą konstrukcją bez konieczności dosiadania nudnej maszyny o stonowanej kolorystyce.
Super 8 został wyposażony w sprawdzoną jednostkę napędową o bezstopniowej przekładni automatycznej, która przez wiele lat została gruntowanie przetestowana w modelu Agility 50. Niewielki singiel pracujący w czterech taktach generuje moc 3,3 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm, co gwarantuje sprawne osiąganie ustawowej prędkości 45 km/h. Za zasilanie odpowiada prosty w obsłudze, klasyczny gaźnik, a rozruch silnika możliwy jest za pomocą elektrycznego rozrusznika i kickstartera.
Pozostała konstrukcja co ciekawe wykracza poza możliwości motoroweru, ponieważ jest także używana podczas produkcji modelu 125. Jest to bezdyskusyjna zaleta dla przyszłych użytkowników, bowiem użyte zawieszenia, hamulce, rama i cała reszta została stworzona do przenoszenia dużo większych obciążeń. Przedni układ zawiera tarczę hamulcową o niespotykanym w motorowerach rozmiarze, dwa tylne elementy resorująco-tłumiące posiadają regulację wstępnego napięcia sprężyny, a 14 calowe obręcze kół zostały obute w szerokie opony. Takie zestawienie jest gwarantem wysokiego poziomu bezpieczeństwa jazdy, podręcznikowej trakcji i prowadzenia, a także komfortowego podróżowania we dwoje.
Niestety, ale Kymco ma także swoje bolączki. Dane z małego wskaźnika paliwa i nieczytelnego ciekłokrystalicznego wyświetlacza najlepiej odczytywać na postoju, przednie zawieszenie na wybojach nie zapewnia dobrego tłumienia nierówności, a wysokie osoby nie znajdą dużo miejsca na stopy i będą obijać kolanami o kierownicę podczas manewrów.
Mimo to Super 8 to nadal ciekawy kompromis pomiędzy paliwożernymi dwusuwami i nudnymi czterosuwami o nieciekawym wyglądzie. Za niewielką cenę daje prawie wszystko czego pragną adepci motocyklowej jazdy: atrakcyjną stylistykę, prostą i trwałą konstrukcję, przyzwoite osiągi i spalanie na niebotycznie niskim poziomie- jedynie 2,3 l/100 kilometrów.