check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kymco Xciting 500

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 288
Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA

stars    (49)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Świeca zapłonowa A-7TC Quad ATV FMB 4T - 73838
Świeca Awina CR7HSA

6,99 zł

Świeca Awina CR7HSA

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa Denso U24ESRN - CR8E - U24ESRN
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Filtr oleju 139QMB 101 Octane - BT13857
Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E -10%

33,48 zł

37,20 zł

Najniższa cena: 37,20 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E

stars    (1)
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 147 Kymco/Yamaha  - HF147 -15%

28,31 zł

33,30 zł

Najniższa cena: 33,30 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 147 Kymco/Yamaha - HF147

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CR7HIX irydowa - CR7HIX -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7HIX irydowa - CR7HIX

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420136 -10%

9,41 zł

10,46 zł

Najniższa cena: 10,46 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420136

stars    (1)
Świeca zapłonowa CR7HSA CR7HNS 101 Octane - BT17298
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

280,43 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Szpilki wydechu M6 10szt   - NK101.89
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV -5%

130,53 zł

137,40 zł

Najniższa cena: 137,40 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV

Przerywacz kierunkowskazów 101 Octane - BT22007
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Klocki hamulcowe EBC FA 142 SFA (2 szt.) - SFA142 -10%

68,58 zł

76,20 zł

Najniższa cena: 76,20 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 142 SFA (2 szt.) - SFA142

stars    (4)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598 -5%

110,60 zł

116,42 zł

Najniższa cena: 116,42 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598

Klocki hamulcowe EBC FA 196 SFA (2 szt.) - SFA196 -10%

41,49 zł

46,10 zł

Najniższa cena: 46,10 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 SFA (2 szt.) - SFA196

stars    (5)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS -10%

328,54 zł

365,04 zł

Najniższa cena: 365,04 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS

stars    (23)
Przerywacz kierunkowskazów Naraku 150W - NK390.32
Filtr oleju HifloFiltro HF 985 Kymco/Yamaha  - HF985 -15%

22,10 zł

26,00 zł

Najniższa cena: 26,00 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 985 Kymco/Yamaha - HF985

Uszczelniacz zaworowy Athena -10%

16,07 zł

17,86 zł

Najniższa cena: 17,86 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena

Automat stopu przód JMP

Posiadamy Części motocyklowe do Kymco Xciting 500

  • Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2011
  • Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2012
  • Kymco Xciting 500 i. 2008
  • Kymco Xciting 500 R i. 2008
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2008
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2010
  • Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2010
  • Kymco Xciting 500 i. 2007
  • Kymco Xciting 500 2006
  • Kymco Xciting 500 i. 2009
  • Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2013
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2009
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2011
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2012
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2013
  • Kymco Xciting 500 2005
  • Kymco Xciting 500 i R 2007
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2016
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2015
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2014
  • Kymco Xciting 500 R i. 2012
  • Kymco Xciting 500 R i. 2011
  • Kymco Xciting 500 R i. 2010
  • Kymco Xciting 500 R i. 2009
  • Kymco Xciting 500 2007

Inne modele

Kymco Xciting 500

Części motocyklowe

Kymco przez ostatnie kilkanaście lat działalności na polskim rynku zaprezentowało wiele naprawdę niezłych maszyn, które jakością wykonania i stylistyką nie odstają od produktów topowych marek. W swojej ofercie posiadają szeroki asortyment motocykli, motorowerów i skuterów za przystępną cenę, także sieć punktów serwisowych jest większa niż u japońskiej czy zachodnioeuropejskiej konkurencji.

Do grona nietuzinkowych sprzętów zalicza się model Xciting 500, czyli maksi skuter o niezwykle dynamicznym dizajnie i przyzwoitych osiągach, który konstrukcją silnika ściśle bazuje na popularnych jednośladach Hondy. Tajwański gigant od kilkunastu lat zajmuje się produkcją układów napędowych dla renomowanych potentatów rynku (między innymi dla BMW i Aprili) co jest gwarantem bezawaryjności i długowieczności użytych podzespołów.

Początki pierwszej generacji wersji "500" nie były udane, bowiem europejski importer kazał czekać zainteresowanym motocyklistom na tyle długo, aby Ci zdążyli stracić zapał do zakupu. Skuter został zaprezentowany na targach EICMA w Mediolanie w 2003 roku, jednakże dopiero po dwóch latach wszedł do oficjalnej sprzedaży. Motocykl cechował się atrakcyjną i stonowaną stylistyką, która przypadła do gustu zarówno znawcom tematu, jak i laikom w garniturach wykorzystującym go jedynie do dojazdów do pracy. Na zmiany nie trzeba było długo czekać, już po pierwszym sezonie obecności na drogach doczekał się lekkiego faceliftingu i modernizacji w jednostce napędowej. Po paru latach pojawiła się nowa odsłona o diametralnie zmienionej charakterystyce, opatrzona nazwą Xciting 500Ri. W niektórych krajach środkowoeuropejskich dostała przydomek "EVO", co przyniosło jeszcze większe zainteresowanie.

Nowo zaprojektowana sylwetka odznaczała się dynamicznymi liniami i sportowym wyglądem. Agresywna czasza z dwoma opływowymi reflektorami, skrócona przyciemniona szyba i wszędobylskie oświetlenie w technologii LED sprawiały magnetyzujące wrażenie. Jednoślad prezentował się zwarcie, zachęcał do sportowej jazdy w miejskim zgiełku, a co ciekawsze z boku prezentował się lepiej niż japońscy rywale.

Wraz z oszałamiającym wyglądem idzie w parze dopracowana konstrukcja. Szyba została zamocowana do przedniej czaszy na niewielkich dystansach, dzięki czemu zniwelowano niekorzystne zawirowania powietrza powodowane przez podciśnienie. Mimo mniejszej wysokości osłony kierowca nie czuje naporu wiatru na kasku czy torsie, co w dużym stopniu wpływa na komfort jazdy na większych dystansach.

Xciting oferuje również bardzo skuteczny układ hamulcowy, który przewyższa skutecznością wiele droższych modeli. Przewody w stalowym oplocie, czerwone zaciski oraz trzy tarcze typu Wave o średnicy blisko 300 mm nie dość że prezentują się zadziornie, to gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa. Za dodatkową opłatą istnieje także możliwość dokupienia systemu ABS, który przeciwdziała blokowaniu się kół podczas hamowania. Taka specyfikacja w sprzęcie za niecałe 20 tyś złotych to niecodzienny widok i niezwykle kusząca oferta dla potencjalnych nabywców.

Ładowność maksi skutera mogła by być większa, aczkolwiek do codziennej eksploatacji powinna w zupełności wystarczyć, jedynie na dłuższych wypadach użytkownicy będą mogli poczuć pewien stopień ciasnoty. Pod kanapą znajdzie się miejsce dla jednego kasku i kompletu przeciwdeszczowego, natomiast schowek pomiędzy nogami i pod kierownicą pomieszczą resztę drobiazgów. Największy z nich został wyposażony we własne oświetlenie, uchwyt na telefon i gniazdko elektryczne.

W mieście sprawdzi się idealnie za sprawą dużej stabilności i zwrotności, którą zyskuje dzięki sporym rozmiarom kół i optymalnemu rozłożeniu mas. Podczas długodystansowych podróży jeździec doceni ergonomiczną pozycję, komfortową kanapę i szeroką kierownicę zapewniającą pewny chwyt, jedynie mały zbiornik paliwa będzie wymuszał wizyty na stacji benzynowej co około 200 kilometrów. W trasie przydatne okaże się także regulowane położenie klamek hamulcowych i mnogość sposobów ułożenia stóp na rozległym podeście.

Przemyślana konfiguracja automatycznej przekładni wyeliminowała doskwierający innym skuterom brak mocy przy niskich prędkościach obrotowych, dzięki czemu już od momentu startu Xciting wykazuje się dobrą dynamiką. Elektroniczny wtrysk paliwa także przykłada się do generowanych osiągów, ponadto zmniejszając zużycie paliwa do niecałych 5 l/100 kilometrów. Jednostka napędowa generuje moc 38,5 KM i maksymalny moment obrotowy 41,5 Nm, co pozwala na utrzymanie podobnej prędkości przelotowej jak u motocykli szosowo-turystycznych. Prędkościomierz chłodzonego cieczą singla maksymalnie wskaże wartość 160 km/h, co w tej klasie pojazdów jest zadowalającym wynikiem.

Kymco Xciting 500 stawia przed motoryzacyjnym światem naprawdę ważne pytanie. Czy warto dopłacać jedynie za znaczek renomowanej marki, jeśli za dużo mniejsze pieniądze otrzymujemy dobrze wyposażony pojazd o dopracowanej konstrukcji i atrakcyjnym dizajnie? Duża popularność na rynku i częsta obecność na polskich drogach pokazują że wiele kierowców odpowiedziało na to pytanie z zaprzeczeniem.