Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
25,20 zł
Szpilki wydechu M6 10szt - NK101.89
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
40,66 zł
Automat stopu przód JMP
Posiadamy Części motocyklowe do Kymco Xciting 500
- Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2011
- Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2012
- Kymco Xciting 500 i. 2008
- Kymco Xciting 500 R i. 2008
- Kymco Xciting 500 R i. ABS 2008
- Kymco Xciting 500 R i. ABS 2010
- Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2010
- Kymco Xciting 500 i. 2007
- Kymco Xciting 500 2006
- Kymco Xciting 500 i. 2009
- Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2013
- Kymco Xciting 500 R i. ABS 2009
- Kymco Xciting 500 R i. ABS 2011
- Kymco Xciting 500 R i. ABS 2012
- Kymco Xciting 500 R i. ABS 2013
- Kymco Xciting 500 2005
- Kymco Xciting 500 i R 2007
- Kymco Xciting 500 R i. ABS 2016
- Kymco Xciting 500 R i. ABS 2015
- Kymco Xciting 500 R i. ABS 2014
- Kymco Xciting 500 R i. 2012
- Kymco Xciting 500 R i. 2011
- Kymco Xciting 500 R i. 2010
- Kymco Xciting 500 R i. 2009
- Kymco Xciting 500 2007
Inne modele
- Kymco Xciting 250
- Kymco Xciting 400
- Kymco Xciting 300
- Kymco MXU 50
- Kymco MXU 150
- Kymco Top Boy 50
- Kymco K-XCT 300
- Kymco ZX 50
- Kymco CK1 125
- Kymco Pulsar 125
- Kymco CV3 550
- Kymco Stryker II 125
- Kymco AK 550
- Kymco Dink 200
- Kymco Venox 250
- Kymco Dink 250
- Kymco Vitality 50
- Kymco Bet&Win 250
- Kymco New Dink 200
- Kymco New Dink 50
- Kymco X-Town 300
- Kymco X-Town 125
- Kymco Like 150
- Kymco Like 50
- Kymco Like II 50
- Kymco Like 125
- Kymco DT X360 125
- Kymco DT X360 350
- Kymco Like II 125
- Kymco Sting 50
- Kymco K-Pipe 125
- Kymco Grand Dink 50
- Kymco Grand Dink 125
- Kymco Dink 125
- Kymco Movie 150
- Kymco New Downtown 125
- Kymco New Downtown 350
- Kymco Super 9 50
- Kymco Super 8 50
- Kymco Super 8 150
- Kymco Super 8 125
- Kymco Quannon 150
- Kymco Grandvista 250
- Kymco Quannon 125
- Kymco MXU 375
- Kymco MXU 400
Kymco Xciting 500
Kymco przez ostatnie kilkanaście lat działalności na polskim rynku zaprezentowało wiele naprawdę niezłych maszyn, które jakością wykonania i stylistyką nie odstają od produktów topowych marek. W swojej ofercie posiadają szeroki asortyment motocykli, motorowerów i skuterów za przystępną cenę, także sieć punktów serwisowych jest większa niż u japońskiej czy zachodnioeuropejskiej konkurencji.
Do grona nietuzinkowych sprzętów zalicza się model Xciting 500, czyli maksi skuter o niezwykle dynamicznym dizajnie i przyzwoitych osiągach, który konstrukcją silnika ściśle bazuje na popularnych jednośladach Hondy. Tajwański gigant od kilkunastu lat zajmuje się produkcją układów napędowych dla renomowanych potentatów rynku (między innymi dla BMW i Aprili) co jest gwarantem bezawaryjności i długowieczności użytych podzespołów.
Początki pierwszej generacji wersji "500" nie były udane, bowiem europejski importer kazał czekać zainteresowanym motocyklistom na tyle długo, aby Ci zdążyli stracić zapał do zakupu. Skuter został zaprezentowany na targach EICMA w Mediolanie w 2003 roku, jednakże dopiero po dwóch latach wszedł do oficjalnej sprzedaży. Motocykl cechował się atrakcyjną i stonowaną stylistyką, która przypadła do gustu zarówno znawcom tematu, jak i laikom w garniturach wykorzystującym go jedynie do dojazdów do pracy. Na zmiany nie trzeba było długo czekać, już po pierwszym sezonie obecności na drogach doczekał się lekkiego faceliftingu i modernizacji w jednostce napędowej. Po paru latach pojawiła się nowa odsłona o diametralnie zmienionej charakterystyce, opatrzona nazwą Xciting 500Ri. W niektórych krajach środkowoeuropejskich dostała przydomek "EVO", co przyniosło jeszcze większe zainteresowanie.
Nowo zaprojektowana sylwetka odznaczała się dynamicznymi liniami i sportowym wyglądem. Agresywna czasza z dwoma opływowymi reflektorami, skrócona przyciemniona szyba i wszędobylskie oświetlenie w technologii LED sprawiały magnetyzujące wrażenie. Jednoślad prezentował się zwarcie, zachęcał do sportowej jazdy w miejskim zgiełku, a co ciekawsze z boku prezentował się lepiej niż japońscy rywale.
Wraz z oszałamiającym wyglądem idzie w parze dopracowana konstrukcja. Szyba została zamocowana do przedniej czaszy na niewielkich dystansach, dzięki czemu zniwelowano niekorzystne zawirowania powietrza powodowane przez podciśnienie. Mimo mniejszej wysokości osłony kierowca nie czuje naporu wiatru na kasku czy torsie, co w dużym stopniu wpływa na komfort jazdy na większych dystansach.
Xciting oferuje również bardzo skuteczny układ hamulcowy, który przewyższa skutecznością wiele droższych modeli. Przewody w stalowym oplocie, czerwone zaciski oraz trzy tarcze typu Wave o średnicy blisko 300 mm nie dość że prezentują się zadziornie, to gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa. Za dodatkową opłatą istnieje także możliwość dokupienia systemu ABS, który przeciwdziała blokowaniu się kół podczas hamowania. Taka specyfikacja w sprzęcie za niecałe 20 tyś złotych to niecodzienny widok i niezwykle kusząca oferta dla potencjalnych nabywców.
Ładowność maksi skutera mogła by być większa, aczkolwiek do codziennej eksploatacji powinna w zupełności wystarczyć, jedynie na dłuższych wypadach użytkownicy będą mogli poczuć pewien stopień ciasnoty. Pod kanapą znajdzie się miejsce dla jednego kasku i kompletu przeciwdeszczowego, natomiast schowek pomiędzy nogami i pod kierownicą pomieszczą resztę drobiazgów. Największy z nich został wyposażony we własne oświetlenie, uchwyt na telefon i gniazdko elektryczne.
W mieście sprawdzi się idealnie za sprawą dużej stabilności i zwrotności, którą zyskuje dzięki sporym rozmiarom kół i optymalnemu rozłożeniu mas. Podczas długodystansowych podróży jeździec doceni ergonomiczną pozycję, komfortową kanapę i szeroką kierownicę zapewniającą pewny chwyt, jedynie mały zbiornik paliwa będzie wymuszał wizyty na stacji benzynowej co około 200 kilometrów. W trasie przydatne okaże się także regulowane położenie klamek hamulcowych i mnogość sposobów ułożenia stóp na rozległym podeście.
Przemyślana konfiguracja automatycznej przekładni wyeliminowała doskwierający innym skuterom brak mocy przy niskich prędkościach obrotowych, dzięki czemu już od momentu startu Xciting wykazuje się dobrą dynamiką. Elektroniczny wtrysk paliwa także przykłada się do generowanych osiągów, ponadto zmniejszając zużycie paliwa do niecałych 5 l/100 kilometrów. Jednostka napędowa generuje moc 38,5 KM i maksymalny moment obrotowy 41,5 Nm, co pozwala na utrzymanie podobnej prędkości przelotowej jak u motocykli szosowo-turystycznych. Prędkościomierz chłodzonego cieczą singla maksymalnie wskaże wartość 160 km/h, co w tej klasie pojazdów jest zadowalającym wynikiem.
Kymco Xciting 500 stawia przed motoryzacyjnym światem naprawdę ważne pytanie. Czy warto dopłacać jedynie za znaczek renomowanej marki, jeśli za dużo mniejsze pieniądze otrzymujemy dobrze wyposażony pojazd o dopracowanej konstrukcji i atrakcyjnym dizajnie? Duża popularność na rynku i częsta obecność na polskich drogach pokazują że wiele kierowców odpowiedziało na to pytanie z zaprzeczeniem.