Posiadamy Części motocyklowe do Lifan LF50QT-2A 50
- Lifan LF50QT-2A 50 4T 2007
- Lifan LF50QT-2A 50 4T 2008
- Lifan LF50QT-2A 50 4T 2009
- Lifan LF50QT-2A 50 4T Metro 2008
- Lifan LF50QT-2A 50 4T Metro 2009
- Lifan LF50QT-2A 50 4T Metro 2010
- Lifan LF50QT-2A 50 4T Metro 2011
- Lifan LF50QT-2A 50 4T Metro 2012
- Lifan LF50QT-2A 50 4T Metro 2013
- Lifan LF50QT-2A 50 4T Metro 2014
- Lifan LF50QT-2A 50 4T Metro 2015
Lifan LF50QT-2A 50
Lifan LF50QT-2A 50 to kompaktowy skuter miejski produkowany przez chiński koncern Lifan Industry Group od 2008 roku. Niewielkie rozmiary, łatwość prowadzenia, niskie koszty zakupu i eksploatacji oraz prosta konstrukcja, z której naprawą przy odpowiednich chęciach poradzi sobie każdy - oto cechy modelu LF50QT-2A 50, dzięki którym zdobył on dużą popularność zarówno na rynku lokalnym, jak i w krajach europejskich.
Lifan LF50QT-2A 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy generuje moc maksymalną 3 KM i maksymalny moment obrotowy 2,6 Nm, które dzięki niskiej masie skutera (bez płynów eksploatacyjnych i paliwa Lifan waży tylko 87 kilogramów) zapewniają satysfakcjonujące przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 75 km/h - oczywiście pod warunkiem, że nabywca zdecyduje się na demontaż blokad fabrycznych chińskiego producenta. Na pokładzie modelu LF50QT-2A 50 znajdziemy szereg popularnych rozwiązań. Gaźnikowy układ zasilania, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT, rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), dwa rodzaje rozrusznika (nożny i elektryczny) i zapłon CDI - wszystko proste w naprawie i eksploatacji. Nie wysilona konstrukcja czterosuwu i niska masa zaowocowały bardzo atrakcyjnym zużyciem paliwa. Średnie spalanie w mieście plasuje się na poziomie 2 l/100 kilometrów, co nawet przy tak niewielkim zbiorniku paliwa o pojemności 3,7 litra pozwala na pokonanie prawie 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Lifan LF50QT-2A 50 jest rama stalowa, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z niewielką masą i osiągami skutera. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, zaś z tyłu - dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy. Lifan LF50QT-2A 50 porusza się na 10. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.