Posiadamy Części motocyklowe do Lifan S-Ray 50
- Lifan S-Ray 50 2T 2011
- Lifan S-Ray 50 4T 2009
- Lifan S-Ray 50 2T 2009
- Lifan S-Ray 50 2T 2010
- Lifan S-Ray 50 4T 2010
- Lifan S-Ray 50 2T 2012
- Lifan S-Ray 50 2T 2013
- Lifan S-Ray 50 2T 2014
- Lifan S-Ray 50 2T 2015
- Lifan S-Ray 50 4T 2011
- Lifan S-Ray 50 4T 2012
Lifan S-Ray 50
Lifan S-Ray 50 to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez chiński koncern Lifan Industry Group w latach 2009-2015. Ekonomiczny i bezawaryjny silnik GY6-50, niewielkie rozmiary, wygodna pozycja za kierownicą i intuicyjne prowadzenie to cechy modelu S-Ray 50, dzięki którym idealnie sprawdza się w miejskiej dżungli. Warto również zwrócić uwagę na niską cenę zakupu i niemalże niezauważalne koszty eksploatacyjne - duży wybór tanich części zamiennych, eksploatacyjnych i tuningowych oraz prosta konstrukcja umożliwiająca samodzielną naprawdę zdecydowanie spodobają się początkującym motocyklistom, których budżet jest ograniczony.
Lifan S-Ray 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można się nim poruszać na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego (dotyczy osób pełnoletnich). Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny). Małolitrażowe serce modelu S-Ray 50 generuje moc maksymalną 3,2 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3,7 Nm przy 5250 obr./min, co przy masie raptem 74 kilogramów pozwala sprawnie przyspieszać w ruchu miejskim. Po demontażu blokad fabrycznych będzie możliwa również szybka jazda - nawet 75 km/h. Z blokadami Lifan S-Ray 50 rozpędzi się do ustawowych 45 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Lifan S-Ray 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 5 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Lifana S-Ray 50 opiera się na ramie kołyskowej ramie z rur stalowych, będącej bazą dla miękko zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory hydrauliczne i mechaniczny hamulec bębnowy. Lifan S-Ray 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe.