Posiadamy Części motocyklowe do Malaguti F12 50 Phantom
- Malaguti F12 50 R DD Phantom LC 2011
- Malaguti F12 50 DT R Phantom AC 2011
- Malaguti F12 50 R DD Phantom LC 2012
- Malaguti F12 50 DT R Phantom AC 2012
- Malaguti F12 50 DD Phantom GP AC 2006
- Malaguti F12 50 DD Phantom LC 2006
- Malaguti F12 50 DT R Phantom AC 2007
- Malaguti F12 50 DD Phantom GP AC 2007
- Malaguti F12 50 R DD Phantom LC 2007
- Malaguti F12 50 DT R Phantom AC 2008
- Malaguti F12 50 R DD Phantom LC 2008
- Malaguti F12 50 DD Phantom GP AC 2008
- Malaguti F12 50 DD Phantom AC 2007
- Malaguti F12 50 DD Phantom AC 2008
- Malaguti F12 50 DD Phantom LC 2007
- Malaguti F12 50 DD Phantom LC 2008
- Malaguti F12 50 DT Phantom LC 2000
- Malaguti F12 50 DD Phantom Racing Life AC 2004
- Malaguti F12 50 DT R Phantom AC 2009
- Malaguti F12 50 R DT Phantom AC 2010
- Malaguti F12 50 R DD Phantom LC 2010
- Malaguti F12 50 DD Phantom Racing Life AC 2005
- Malaguti F12 50 DD Phantom AC 2006
- Malaguti F12 50 DD Phantom Digit LC 2003
- Malaguti F12 50 DT Phantom AC 1995
- Malaguti F12 50 DT Phantom AC 1996
- Malaguti F12 50 DT Phantom AC 1997
- Malaguti F12 50 DT Phantom AC 1999
- Malaguti F12 50 DT Phantom AC 2000
- Malaguti F12 50 DT Phantom AC 2002
- Malaguti F12 50 R DT Phantom AC 2011
- Malaguti F12 50 DD Phantom LC 2002
- Malaguti F12 50 DD Phantom Racing Life LC 2005
- Malaguti F12 50 DD Phantom Racing Life LC 2006
- Malaguti F12 50 DD Phantom Racing Life LC 2007
- Malaguti F12 50 DT Phantom LC 1997
- Malaguti F12 50 DT Phantom LC 1998
- Malaguti F12 50 DD R Phantom LC 2009
- Malaguti F12 50 DD Phantom Fast Time AC 2003
- Malaguti F12 50 DT Phantom AC 1994
- Malaguti F12 50 DT Phantom AC 1998
- Malaguti F12 50 DT Phantom AC 2001
- Malaguti F12 50 DD Phantom LC 2000
- Malaguti F12 50 DD Phantom LC 2001
- Malaguti F12 50 DT Phantom LC 1996
- Malaguti F12 50 DT Phantom LC 1999
- Malaguti F12 50 Phantom AC 2004
- Malaguti F12 50 Phantom Racing Life LC 2004
- Malaguti F12 50 Phantom Racing Life LC 2008
Inne modele
- Malaguti F12 50
- Malaguti F12 125
- Malaguti F12 200
- Malaguti F12 100
- Malaguti F12 100 Phantom
- Malaguti F12 25 Phantom
- Malaguti XSM 125
- Malaguti Blog 160
- Malaguti F10 50
- Malaguti XTM 125
- Malaguti Blog 125
- Malaguti GT 500
- Malaguti Fifty Top 50
- Malaguti MGX 50
- Malaguti DVD 50
- Malaguti Madison 125
- Malaguti MRX 50
- Malaguti Fifty Full 50
- Malaguti Fifty 50
- Malaguti Centro 50
- Malaguti Crosser 50
- Malaguti Drakon 50
- Malaguti Madison 400
- Malaguti Ciak 50
- Malaguti Madison 250
- Malaguti Ciak 200
- Malaguti CNK 50
- Malaguti Phantom 250
- Malaguti Ciak 150
- Malaguti Madison 3 250
- Malaguti Password 250
- Malaguti Madison 200
- Malaguti Ciak 125
- Malaguti Phantom 200
- Malaguti Madison 180
- Malaguti Phantom 125
- Malaguti Phantom 150
- Malaguti F15 50
- Malaguti F18 150
- Malaguti Madison 150
- Malaguti Yesterday 50
- Malaguti Ciak 100
- Malaguti F18 125
- Malaguti Grizzly RCX 12 50
- Malaguti Grizzly RCX 10 50
Malaguti F12 50 Phantom
Malaguti F12 Phantom to sportowy skuter z najniższej klasy pojemnościowej produkowany przez włoski koncern od 2005 roku. Dynamiczna stylistyka, dwukolorowe malowanie i mocny silnik dwusuwowy sprawiły, że ten model zdobył dużą popularność w całej Europie. Warto zaznaczyć, że w niektórych kręgach był stawiany na równi z takimi klasykami, jak Aprilia SR, Yamaha Aerox i Peugeot Speedfight - a to duży komplement dla Malaguti.
Malaguti F12 Phantom został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy zapewniał posiadaczom to, co najlepsze - duże osiągi w specyfikacji wyjściowej i ogromną podatność na tuning mechaniczny. Seryjny singiel generował moc maksymalną na poziomie 4 KM i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm. Wystarczyło zdjąć blokady fabryczne, a F12 Phantom rozpędzało się do ponad 85 km/h. Serce Malaguti otrzymało gaźnikowy układ zasilania, elektroniczny zapłon CDI, bezstopniową przekładnię automatyczną CVT i mechaniczną pompę oleju.
Szkieletem Malaguti F12 Phantom była rama rurowa ze stali o podwyższonej wytrzymałości. Nierówności drogi amortyzował klasyczny widelec teleskopowy i progresywny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego. Phantom - jak na lata, w których był produkowany - posiadał układ hamulcowy z wyższej półki. Zarówno z przodu, jak i z tyłu widniała wentylowana tarcza hamulcowa z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Taki zestaw w skuterze, którego masa własna nie przekraczała 95 kilogramów, zapewniał fenomenalną skuteczność, krótką drogę hamowania i dobre wyczucie.
Malaguti F12 Phantom 50 to doskonała propozycja dla osób, które szukają używanego skutera o dużym potencjale. Warto zaznaczyć, że na jego pokładzie znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności aż 9 litrów. Nawet przy dynamicznej jeździe taka ilość paliwa spokojnie wystarczy na przejechanie 300 kilometrów na jednym tankowaniu.