Posiadamy Części motocyklowe do Malaguti Yesterday 50
- Malaguti Yesterday 50 1999
- Malaguti Yesterday 50 2000
- Malaguti Yesterday 50 2001
- Malaguti Yesterday 50 1998
- Malaguti Yesterday 50 1997
- Malaguti Yesterday 50 2002
Inne modele
- Malaguti XSM 125
- Malaguti Blog 160
- Malaguti F10 50
- Malaguti XTM 125
- Malaguti Blog 125
- Malaguti GT 500
- Malaguti Fifty Top 50
- Malaguti MGX 50
- Malaguti DVD 50
- Malaguti Madison 125
- Malaguti MRX 50
- Malaguti Fifty Full 50
- Malaguti Fifty 50
- Malaguti Centro 50
- Malaguti Crosser 50
- Malaguti Drakon 50
- Malaguti Madison 400
- Malaguti F12 50
- Malaguti Ciak 50
- Malaguti Madison 250
- Malaguti Ciak 200
- Malaguti CNK 50
- Malaguti Phantom 250
- Malaguti Ciak 150
- Malaguti F12 125
- Malaguti Madison 3 250
- Malaguti Password 250
- Malaguti Madison 200
- Malaguti F12 200
- Malaguti Ciak 125
- Malaguti Phantom 200
- Malaguti Madison 180
- Malaguti Phantom 125
- Malaguti Phantom 150
- Malaguti F15 50
- Malaguti F18 150
- Malaguti Madison 150
- Malaguti Ciak 100
- Malaguti F18 125
- Malaguti F12 100
- Malaguti Grizzly RCX 12 50
- Malaguti Grizzly RCX 10 50
- Malaguti XTM 50
- Malaguti XSM 50
- Malaguti Centro 160
- Malaguti RCX 50 Grizzly
- Malaguti F12 50 Phantom
- Malaguti GT 500 Spider Max
Malaguti Yesterday 50
Malaguti Yesterday 50 to skuter miejski produkowany przez włoski koncern w latach 1999-2005. Elegancka linia nadwozia, ponadczasowa stylistyka nawiązująca do klasycznych włoskich skuterów z dawnych lat, niezawodna konstrukcja i mocny silnik dwusuwowy - oto cechy, dzięki którym model Yesterday 50 zdobył popularność wśród nastoletnich motocyklistów.
Malaguti Yesterday 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, dzięki której za jego sterami mogą zasiąść już 14 latkowie z prawem jazdy kategorii AM (dawna karta motorowerowa) lub osoby pełnoletnie. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada zapłon CDI, gaźnikowy układ zasilania, sportowy układ wydechowy z dyfuzorem i dwa rozruszniki (mechaniczny/kickstarter i elektryczny). Niewielki singiel modelu Yesterday 50 generuje moc maksymalną 3,5 KM przy 5500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3 Nm przy 5000 obr./min, co pozwala na dynamiczne przyspieszenia (ja na tę klasę pojemnościową) i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h (po demontażu blokad ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracuje sprzęgło odśrodkowe, pasek napędowy i wariator. Na pokładzie Malaguti Yesterday 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów, który przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów gwarantuje zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Malaguti Yesterday 50 jest wytrzymała rama kołyskowa z rur stalowych, która stała się oparciem dla miękko zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu wydechowego. Z przodu skutera znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory hydrauliczne i mechaniczny hamulec bębnowy. Malaguti Yesterday 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 100/80-10.