Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
68,85 zł
76,50 zł
Najniższa cena: 76,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 45x58x11 NOK - P40FORK455085
122,33 zł
128,77 zł
Najniższa cena: 128,77 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 SH (2 szt.) - MCB648SH
157,50 zł
165,79 zł
Najniższa cena: 165,79 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 683 SRT (2 szt.) - MCB683SRT
475,76 zł
Akumulator bezobsługowy Exide ETX20CH-BS YTX20CH-BS 18Ah 12V L+ - ETX20CH-BS
929,79 zł
978,73 zł
Najniższa cena: 978,73 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa TRW Lucas MSW 211 przód - MSW211
396,50 zł
Akumulator bezobsługowy BS Battery BTX20CH-BS YTX20CH-BS 12V 18Ah - 300616
128,82 zł
135,60 zł
Najniższa cena: 135,60 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 683 SV (2 szt.) - MCB683SV
390,20 zł
Dźwignie sprzęgła hamulca Vicma Standard 175mm Aprilia Piaggio - LV-SL(L13-R22)
516,52 zł
Składane dźwignie sprzęgła + hamulca Vicma 177mm Aprilia Piaggio - LV-FL(L13-R22)
Posiadamy Części motocyklowe do Moto Guzzi Breva 1200
- Moto Guzzi Breva 1200 2011
- Moto Guzzi Breva 1200 ABS 2011
- Moto Guzzi Breva 1200 2012
- Moto Guzzi Breva 1200 ABS 2012
- Moto Guzzi Breva 1200 2008
- Moto Guzzi Breva 1200 ABS 2008
- Moto Guzzi Breva 1200 2009
- Moto Guzzi Breva 1200 ABS 2009
- Moto Guzzi Breva 1200 2010
- Moto Guzzi Breva 1200 ABS 2010
- Moto Guzzi Breva 1200 2007
- Moto Guzzi Breva 1200 2013
- Moto Guzzi Breva 1200 2014
- Moto Guzzi Breva 1200 2015
Moto Guzzi Breva 1200
Model Breva 1200 to najbardziej uniwersalny motocykl z oferty włoskiego producenta Moto Guzzi, który prezentuje jak na tę markę dosyć nietypowe zestawienie. Nowoczesne, obłe kształty nadwozia, podzespoły z tworzyw sztucznych, rozległe pokłady elektroniki i innowacyjnych systemów oraz niewyeksponowany silnik w układzie V, który zazwyczaj grał główne skrzypce w całej stylizacji, w tym egzemplarzu zszedł na dalszy plan.
,p>Projektantom i konstruktorom przyświecał cel stworzenia wszechstronnej maszyny idącej z biegiem czasu, która spełni oczekiwania współczesnego klienta. Dlatego kwestia komfortu była czystą formalnością i stoi w Brevie na bardzo wysokim poziomie. Obszerna kanapa o głębokim profilu i wysoko umieszczona kierownica pozwalają przyjąć ergonomiczną pozycję, wygodę potęgują regulowane dźwignie nożne i ręczne oraz optymalnie umieszczone podnóżki. Pojemny, 23 litrowy zbiornik paliwa i poprzecznie umieszczony silnik zapewniają dobrą osłonę nóg, co będzie niewątpliwą zaletą w chłodniejsze dni.Jednakże nic nie podnosi przyjemności z jazdy w równym stopniu, co dopracowana jednostka napędowa o przyjemnym oddawaniu mocy. Chłodzony powietrzem, dwucylindrowy "widlak" o pojemności 1151 cm ³ generuje moc 95 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 100 Nm. Obie wartości dostępne są przy bardzo niskich prędkościach obrotowych silnika, w zasadzie już od 3000 obr/min kierowca może wykorzystać większość możliwości czterosuwu. W głowicy postanowiono wykorzystać jedynie dwa zawory i pojedynczy wałek rozrządu, przez co nie uzyskano tak stonowanej pracy mechanizmu, jak w przypadku innych modeli producenta z czterema zaworami. Przy niskich prędkościach daje o sobie znać również skrzynia biegów, która zmienia kolejne przełożenia z dość mocnym akcentem akustycznym. W motocyklach Moto Guzzi nigdy nie oszczędzano na podzespołach i wysokogatunkowych materiałach, i tak samo jest w przypadku największej Brevy. Przednie zawieszenie z regulacją napięcia wstępnego sprężyny to produkt z najwyższej półki Marzocchi, zaś tylna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na systemie dźwigni (której amortyzator również posiada regulację napięcia wstępnego i odbicia) to wyrób Sachsa.
Niezwykle skuteczny układ hamulcowy to działo renomowanej marki Brembo. Na przedniej osi widnieją dwie tarcze o średnicy 320 mm i cztero tłoczkowe zaciski, z tyłu zaś jedna, 280 mm tarcza i zacisk dwu tłoczkowy. Takie połączenie gwarantuje bezkompromisowe działanie w każdych warunkach, dodatkowo za dopłatą istnieje możliwość nabycia systemu anty blokującego ABS. Przewody w stalowym oplocie otrzymujemy w standardzie. Podczas prac nad modelem na hamulce położono duży nacisk, bowiem ważąca ponad 250 kilogramów maszyna, która w pełni korzysta z potencjału silnika generuje ogromne przeciążenia.
Moto Guzzi Breva 1200 pokazuje że zwinny, miejski motocykl nie musi być lekkim nakedem klasy 600. Jego doskonałe wyważenie, paradoksalnie, mimo dużych gabarytów, smukła sylwetka, natychmiastowe przyspieszenia i właściwości jezdne idealnie sprawdzają się w gąszczu miejskich ulic. Tym bardziej jest to interesujący model, że oprócz dużej sprawności w korkach, nadaje się także do dalszych wojaży. Niekończące się możliwości silnika pozwalają na dobranie ulubionej prędkości przelotowej, rozbudowany zestaw wskaźników zapewni wszystkie niezbędne informacje (np. zużycie paliwa mierzone w czasie rzeczywistym), a pojemny bak i niewygórowane spalanie na poziomie 6 l/100 kilometrów, zagwarantuje duże przebiegi pomiędzy tankowaniami. Co więcej producent oferuje dedykowane zestawy podróżnicze, które pozwolą dopasować Brevę do indywidualnych potrzeb transportowych. Na liście znajdzie sie m.in. gustowny komplet skórzanych toreb na zbiornik paliwa i bagażnik oraz niska szyba ochronna. Taki zestaw nie zaburzy wysublimowanej linii nadwozia, a pozwoli spakować się na kilkudniowy wyjazd.