Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
26,01 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050
42,12 zł
46,80 zł
Najniższa cena: 46,80 zł
Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 40x52,5x4,6/14 - P40FORK455189
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011
127,55 zł
141,72 zł
Najniższa cena: 141,72 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH
44,82 zł
49,80 zł
Najniższa cena: 49,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52,2x10/10,5 - P40FORK455138
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
24,75 zł
27,50 zł
Najniższa cena: 27,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x9,5/10,5 - P40FORK455029
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
11,57 zł
12,85 zł
Najniższa cena: 12,85 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 28x41x2,5 - S410190012012
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
Posiadamy Części motocyklowe do Moto Guzzi V7 750
- Moto Guzzi V7 750 Classic 2011
- Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic 2011
- Moto Guzzi V7 750 Racer 2011
- Moto Guzzi V7 750 Classic 2012
- Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic 2012
- Moto Guzzi V7 750 Racer 2012
- Moto Guzzi V7 750 Classic 2008
- Moto Guzzi V7 750 Classic 2009
- Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic 2009
- Moto Guzzi V7 750 Classic 2010
- Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic 2010
- Moto Guzzi V7 750 Special 2012
- Moto Guzzi V7 750 Stone 2012
- Moto Guzzi V7 750 Racer 2013
- Moto Guzzi V7 750 Racer 2014
- Moto Guzzi V7 750 Special 2014
- Moto Guzzi V7 750 Stone 2014
- Moto Guzzi V7 750 II Racer i.e. ABS 2015
- Moto Guzzi V7 750 II Special i.e. ABS 2015
- Moto Guzzi V7 750 II Stone i.e. ABS 2015
- Moto Guzzi V7 750 II Racer i.e. ABS 2016
- Moto Guzzi V7 750 II Special i.e. ABS 2016
- Moto Guzzi V7 750 II Stone i.e. ABS 2016
- Moto Guzzi V7 750 II Stornello Limited Edition i.e. ABS 2016
- Moto Guzzi V7 750 III Racer i.e ABS 2017
- Moto Guzzi V7 750 III Stone i.e. ABS 2017
- Moto Guzzi V7 750 III Anniversario i.e. ABS 2017
- Moto Guzzi V7 750 III Carbon i.e. ABS 2018
- Moto Guzzi V7 750 III Milano i.e. ABS 2018
- Moto Guzzi V7 750 III Roughl i.e ABS 2018
- Moto Guzzi V7 750 III Stone i.e. ABS 2018
- Moto Guzzi V7 750 III Racer i.e ABS 2018
- Moto Guzzi V7 750 III Limited i.e. ABS 2018
- Moto Guzzi V7 750 Sport 1973
- Moto Guzzi V7 750 Sport 1974
- Moto Guzzi V7 750 Spezial 1970
- Moto Guzzi V7 750 Spezial 1971
- Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic i.e. 2010
- Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic i.e. 2011
- Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic i.e. 2012
- Moto Guzzi V7 750 Special i.e. 2013
- Moto Guzzi V7 750 Stone i.e. 2013
- Moto Guzzi V7 750 III Aniversario i.e. ABS 2018
- Moto Guzzi V7 750 III Carbon i.e. ABS 2019
- Moto Guzzi V7 750 III Limited i.e. ABS 2019
- Moto Guzzi V7 750 III Milano i.e. ABS 2019
- Moto Guzzi V7 750 III Roughl i.e ABS 2019
- Moto Guzzi V7 750 III Stone i.e. ABS 2019
- Moto Guzzi V7 750 III Stone Night Pack ABS 2019
- Moto Guzzi V7 750 III Racer i.e ABS 2019
- Moto Guzzi V7 750 1986
- Moto Guzzi V7 750 Targa 1992
- Moto Guzzi V7 750 Strada 1995
- Moto Guzzi V7 750 Strada 1996
- Moto Guzzi V7 750 SP 1990
- Moto Guzzi V7 750 SP 1991
- Moto Guzzi V7 750 SP 1992
- Moto Guzzi V7 750 SP 1993
- Moto Guzzi V7 750 SP 1994
- Moto Guzzi V7 750 SP 1995
- Moto Guzzi V7 750 SP 1996
- Moto Guzzi V7 750 III Carbon i.e. ABS 2020
- Moto Guzzi V7 750 III Limited i.e. ABS 2020
- Moto Guzzi V7 750 III Milano i.e. ABS 2020
- Moto Guzzi V7 750 III Racer i.e ABS 2020
- Moto Guzzi V7 750 III Roughl i.e ABS 2020
- Moto Guzzi V7 750 III Stone i.e. ABS 2020
- Moto Guzzi V7 750 III Stone Night Pack i.e. ABS 2020
- Moto Guzzi V7 750 III Stone S i.e. ABS 2020
- Moto Guzzi V7 750 Sport 1972
- Moto Guzzi V7 750 Special 1969
- Moto Guzzi V7 750 Racer 2010
- Moto Guzzi V7 750 SPORT 1971
- Moto Guzzi V7 750 Cafe 2013
- Moto Guzzi V7 750 Classic 2013
- Moto Guzzi V7 750 Cafe 2014
- Moto Guzzi V7 750 Racer 2015
- Moto Guzzi V7 750 III Special 2017
- Moto Guzzi V7 750 III Special 2018
- Moto Guzzi V7 750 III Special 2019
- Moto Guzzi V7 750 III Special 2020
- Moto Guzzi V7 750 Racer (Early) 2012
- Moto Guzzi V7 750 Racer (Late) 2012
- Moto Guzzi V7 750 III Racer Aniversario ABS 2020
Inne modele
- Moto Guzzi V7 850
- Moto Guzzi V7 700
- Moto Guzzi V75 750
- Moto Guzzi V 1000
- Moto Guzzi Strada 750
- Moto Guzzi V35 350
- Moto Guzzi Bellagio 940
- Moto Guzzi Norge 1200
- Moto Guzzi CX100 950
- Moto Guzzi V50 500
- Moto Guzzi California 1100
- Moto Guzzi V100 1050
- Moto Guzzi Breva 1100
- Moto Guzzi V11 1100
- Moto Guzzi V9 850
- Moto Guzzi Sport 1100
- Moto Guzzi Sport 1200
- Moto Guzzi SP 1000
- Moto Guzzi Eldorado 850
- Moto Guzzi Daytona 1000
- Moto Guzzi Nevada 750
- Moto Guzzi Stelvio 1200
- Moto Guzzi Le Mans 1000
- Moto Guzzi V85 850
- Moto Guzzi California 1400
- Moto Guzzi Stone 1100
- Moto Guzzi Griso 1100
- Moto Guzzi Griso 1200
- Moto Guzzi Breva 1200
- Moto Guzzi Breva 750
- Moto Guzzi Mille 950
- Moto Guzzi MGS 1200
- Moto Guzzi Breva 850
- Moto Guzzi Norge 850
- Moto Guzzi Targa 750
- Moto Guzzi MGS 1225
- Moto Guzzi NTX 650
- Moto Guzzi V10 1000
- Moto Guzzi Quota 1000
- Moto Guzzi Quota 1100
- Moto Guzzi California 1000
- Moto Guzzi Nevada 350
- Moto Guzzi TT 650
- Moto Guzzi Nevada 650
- Moto Guzzi GT 650
Moto Guzzi V7 750
Włoska marka Moto Guzzi należy do najdłużej nieprzerwanie działających fabryk motocykli na świecie, oferując od 1921 roku niezwykłe maszyny dla koneserów. Jednym z nich jest model V7 który po raz pierwszy został zaprezentowany w 1965 roku i jest produkowany do dziś. Współczesne modele charakteryzują się wyjątkowym przywiązaniem do swojej historii i tradycyjnych rozwiązań, choć w tym przypadku nie chodzi jedynie o specyficzny dwucylindrowy silnik z poprzecznie umieszczonymi cylindrami.
Wytwórnia z Mandello del Lario nigdy nie dążyła do wielkości czy skali produkcji godnej japońskich potentatów czy innych europejskich liderów motoryzacyjnego rynku. Dzięki temu może sobie pozwolić na budowę maszyn z wciąż żywą duszą i głębokim charakterem, zupełnie innych od tych zjeżdżających z linii montażowych w Hamamatsu czy Kubushiki. I mimo że nie oferuje kolosalnych osiągów czy innowacji technologicznych, to motocyklowi "smakosze" nie mogliby wyobrazić sobie lepszego współczesnego producenta.
Stylistyka V7 emanuje spokojem obłych kształtów i klasycznej linii. Mimo że jednostka napędowa jest ogromnych rozmiarów i stanowi główny punkt obserwacji, to projektanci nie próbowali nadawać jej sportowego ducha. Zaprojektowane kilkadziesiąt lat temu serce napędowe z roku na rok jest bliżej ideału, dzięki czemu moc 50 KM oddawana jest w niespotykany u konkurencji sposób. W oczy rzuca się także rama z rur stalowych i pierwotne dwa amortyzatory tylnego koła, które posiadają niewielki zakres regulacji. Reszta budowy również przypomina jednoślady z dawnych lat. Duży zbiornik paliwa nie posiada dynamicznych przetłoczeń, kanapa nie jest przeszywana i kształtowana na "milion" sposobów, a przedni reflektor ma zwyczajną okrągłą budowę. W dobie kanciastych kształtów Moto Guzzi jest bardzo miłą odmianą. Niektóre podzespoły przy tak masywnym silniku mogą wydawać się nieco groteskowe. Układ hamulcowy dysponuje jedną tarczą o niewielkiej średnicy na każdą oś, czy przednie zawieszenie teleskopowe o średnicy 40 mm na pierwszy rzut oka mogą wydawać się zbyt słabe. Pamiętajmy jednak że mimo słusznych rozmiarów to maszyna o mocy zaledwie 50 KM, a i masa własna nie jest przerażająca (na sucho 190 kg).
Mimo wysokiej ceny zakupu (ponad 35 tyś. złotych) V7 to dobry wybór dla osób bez wielu zer na koncie. Niskie koszty eksploatacji to nie tylko niskie spalanie oscylujące pomiędzy 5-6 litrami na 100 kilometrów, ale także rzadkie wizyty w serwisie. Wał kardana nie wymaga obsługi, niewysilona jednostka nie przysparza napraw, a luz zaworowy możemy wyregulować samodzielnie za pomocą śrubek.
Moto Guzzi to optymalny wybór do spokojnych podróży we dwoje, dzięki obszernej kanapie oraz ergonomicznej pozycji kierowcy i pasażera nawet dłuższe trasy nie powinny nastręczać problemów czy dyskomfortu. Dzięki długiej liście wyposażenia akcesoryjnego szybkie przystosowanie V7 do dalekich dystansów to jedynie kwestia zasobności portfela. Sprawdzi się on także w ruchu miejskim, jedynie szeroka kierownica w niektórych przypadkach nie pozwoli zwiększyć tempa na zakorkowanych arteriach aglomeracji. Dużym plusem w miejskiej dżungli okaże się moment obrotowy wynoszący aż 60 Nm, który dostępny jest już od 2800 obr/min. Duży wybór akcesoriów daję także możliwość nadania wyglądu Cafe Racera. Dostępny jest m.in. podrasowany układ wydechowy renomowanej marki Arrow, nakładki na siodło, układ wtryskowy i boczki oraz specyficzna owiewka przedniej lampy.