check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Moto Guzzi V7 750

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 589
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES -10%

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK B8ES - B8ES -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B8ES - B8ES

stars    (5)
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX -10%

58,41 zł

64,90 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050 -10%
Świeca zapłonowa Denso W24ESRU - BR8ES - W24ESRU
Świeca zapłonowa NGK BP6ES - BP6ES -10%

10,62 zł

11,80 zł

Najniższa cena: 11,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BP6ES - BP6ES

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

280,43 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Akumulator żelowy 12V 22Ah JMT 51913

371,05 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 22Ah JMT 51913

stars    (1)
Świeca zapłonowa Denso IW24 Irydowa - BR8EIX - IW24
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Klocki hamulcowe Brembo 07BB19SA (2 szt.) - 07BB19SA
Świeca zapłonowa BR8ES - 277962
Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 40x52,5x4,6/14 - P40FORK455189 -10%

42,12 zł

46,80 zł

Najniższa cena: 46,80 zł

Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 40x52,5x4,6/14 - P40FORK455189

Akumulator żelowy 12V 20AH JMT YTX20L-BS (WPX20L-BS)

376,16 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 20AH JMT YTX20L-BS (WPX20L-BS)

stars    (11)
Klocki hamulcowe EBC FA 256 (2 szt.) - FA256 -10%

61,35 zł

68,17 zł

Najniższa cena: 68,17 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 256 (2 szt.) - FA256

stars    (2)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011 -10%

10,17 zł

11,30 zł

Najniższa cena: 11,30 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CPR8EB-9 - CPR8EB-9 -10%

34,11 zł

37,90 zł

Najniższa cena: 37,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CPR8EB-9 - CPR8EB-9

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Klocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH -10%

127,55 zł

141,72 zł

Najniższa cena: 141,72 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH

stars    (2)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52,2x10/10,5 - P40FORK455138 -10%

44,82 zł

49,80 zł

Najniższa cena: 49,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52,2x10/10,5 - P40FORK455138

stars    (1)
Łożysko 6303 2RS SKF  - 6303 2RSH
Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047 -10%

61,46 zł

68,29 zł

Najniższa cena: 68,29 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x9,5/10,5 - P40FORK455029 -10%

24,75 zł

27,50 zł

Najniższa cena: 27,50 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x9,5/10,5 - P40FORK455029

stars    (4)
Świeca zapłonowa Champion RN3C  - OE108/T10
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 28x41x2,5 - S410190012012 -10%

11,57 zł

12,85 zł

Najniższa cena: 12,85 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 28x41x2,5 - S410190012012

stars    (1)
Akumulator bezobsługowy 12V 18Ah JMT YTX20HL-BS (WPX20HL-BS)
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS -10%

328,54 zł

365,04 zł

Najniższa cena: 365,04 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS

stars    (23)
Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410190015003 -10%

14,76 zł

16,40 zł

Najniższa cena: 16,40 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410190015003

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Moto Guzzi V7 750

  • Moto Guzzi V7 750 Classic 2011
  • Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic 2011
  • Moto Guzzi V7 750 Racer 2011
  • Moto Guzzi V7 750 Classic 2012
  • Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic 2012
  • Moto Guzzi V7 750 Racer 2012
  • Moto Guzzi V7 750 Classic 2008
  • Moto Guzzi V7 750 Classic 2009
  • Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic 2009
  • Moto Guzzi V7 750 Classic 2010
  • Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic 2010
  • Moto Guzzi V7 750 Special 2012
  • Moto Guzzi V7 750 Stone 2012
  • Moto Guzzi V7 750 Racer 2013
  • Moto Guzzi V7 750 Racer 2014
  • Moto Guzzi V7 750 Special 2014
  • Moto Guzzi V7 750 Stone 2014
  • Moto Guzzi V7 750 II Racer i.e. ABS 2015
  • Moto Guzzi V7 750 II Special i.e. ABS 2015
  • Moto Guzzi V7 750 II Stone i.e. ABS 2015
  • Moto Guzzi V7 750 II Racer i.e. ABS 2016
  • Moto Guzzi V7 750 II Special i.e. ABS 2016
  • Moto Guzzi V7 750 II Stone i.e. ABS 2016
  • Moto Guzzi V7 750 II Stornello Limited Edition i.e. ABS 2016
  • Moto Guzzi V7 750 III Racer i.e ABS 2017
  • Moto Guzzi V7 750 III Stone i.e. ABS 2017
  • Moto Guzzi V7 750 III Anniversario i.e. ABS 2017
  • Moto Guzzi V7 750 III Carbon i.e. ABS 2018
  • Moto Guzzi V7 750 III Milano i.e. ABS 2018
  • Moto Guzzi V7 750 III Roughl i.e ABS 2018
  • Moto Guzzi V7 750 III Stone i.e. ABS 2018
  • Moto Guzzi V7 750 III Racer i.e ABS 2018
  • Moto Guzzi V7 750 III Limited i.e. ABS 2018
  • Moto Guzzi V7 750 Sport 1973
  • Moto Guzzi V7 750 Sport 1974
  • Moto Guzzi V7 750 Spezial 1970
  • Moto Guzzi V7 750 Spezial 1971
  • Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic i.e. 2010
  • Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic i.e. 2011
  • Moto Guzzi V7 750 Cafe Classic i.e. 2012
  • Moto Guzzi V7 750 Special i.e. 2013
  • Moto Guzzi V7 750 Stone i.e. 2013
  • Moto Guzzi V7 750 III Aniversario i.e. ABS 2018
  • Moto Guzzi V7 750 III Carbon i.e. ABS 2019
  • Moto Guzzi V7 750 III Limited i.e. ABS 2019
  • Moto Guzzi V7 750 III Milano i.e. ABS 2019
  • Moto Guzzi V7 750 III Roughl i.e ABS 2019
  • Moto Guzzi V7 750 III Stone i.e. ABS 2019
  • Moto Guzzi V7 750 III Stone Night Pack ABS 2019
  • Moto Guzzi V7 750 III Racer i.e ABS 2019
  • Moto Guzzi V7 750 1986
  • Moto Guzzi V7 750 Targa 1992
  • Moto Guzzi V7 750 Strada 1995
  • Moto Guzzi V7 750 Strada 1996
  • Moto Guzzi V7 750 SP 1990
  • Moto Guzzi V7 750 SP 1991
  • Moto Guzzi V7 750 SP 1992
  • Moto Guzzi V7 750 SP 1993
  • Moto Guzzi V7 750 SP 1994
  • Moto Guzzi V7 750 SP 1995
  • Moto Guzzi V7 750 SP 1996
  • Moto Guzzi V7 750 III Carbon i.e. ABS 2020
  • Moto Guzzi V7 750 III Limited i.e. ABS 2020
  • Moto Guzzi V7 750 III Milano i.e. ABS 2020
  • Moto Guzzi V7 750 III Racer i.e ABS 2020
  • Moto Guzzi V7 750 III Roughl i.e ABS 2020
  • Moto Guzzi V7 750 III Stone i.e. ABS 2020
  • Moto Guzzi V7 750 III Stone Night Pack i.e. ABS 2020
  • Moto Guzzi V7 750 III Stone S i.e. ABS 2020
  • Moto Guzzi V7 750 Sport 1972
  • Moto Guzzi V7 750 Special 1969
  • Moto Guzzi V7 750 Racer 2010
  • Moto Guzzi V7 750 SPORT 1971
  • Moto Guzzi V7 750 Cafe 2013
  • Moto Guzzi V7 750 Classic 2013
  • Moto Guzzi V7 750 Cafe 2014
  • Moto Guzzi V7 750 Racer 2015
  • Moto Guzzi V7 750 III Special 2017
  • Moto Guzzi V7 750 III Special 2018
  • Moto Guzzi V7 750 III Special 2019
  • Moto Guzzi V7 750 III Special 2020
  • Moto Guzzi V7 750 Racer (Early) 2012
  • Moto Guzzi V7 750 Racer (Late) 2012
  • Moto Guzzi V7 750 III Racer Aniversario ABS 2020

Inne modele

Moto Guzzi V7 750

Części motocyklowe

Włoska marka Moto Guzzi należy do najdłużej nieprzerwanie działających fabryk motocykli na świecie, oferując od 1921 roku niezwykłe maszyny dla koneserów. Jednym z nich jest model V7 który po raz pierwszy został zaprezentowany w 1965 roku i jest produkowany do dziś. Współczesne modele charakteryzują się wyjątkowym przywiązaniem do swojej historii i tradycyjnych rozwiązań, choć w tym przypadku nie chodzi jedynie o specyficzny dwucylindrowy silnik z poprzecznie umieszczonymi cylindrami.

Wytwórnia z Mandello del Lario nigdy nie dążyła do wielkości czy skali produkcji godnej japońskich potentatów czy innych europejskich liderów motoryzacyjnego rynku. Dzięki temu może sobie pozwolić na budowę maszyn z wciąż żywą duszą i głębokim charakterem, zupełnie innych od tych zjeżdżających z linii montażowych w Hamamatsu czy Kubushiki. I mimo że nie oferuje kolosalnych osiągów czy innowacji technologicznych, to motocyklowi "smakosze" nie mogliby wyobrazić sobie lepszego współczesnego producenta.

Stylistyka V7 emanuje spokojem obłych kształtów i klasycznej linii. Mimo że jednostka napędowa jest ogromnych rozmiarów i stanowi główny punkt obserwacji, to projektanci nie próbowali nadawać jej sportowego ducha. Zaprojektowane kilkadziesiąt lat temu serce napędowe z roku na rok jest bliżej ideału, dzięki czemu moc 50 KM oddawana jest w niespotykany u konkurencji sposób. W oczy rzuca się także rama z rur stalowych i pierwotne dwa amortyzatory tylnego koła, które posiadają niewielki zakres regulacji. Reszta budowy również przypomina jednoślady z dawnych lat. Duży zbiornik paliwa nie posiada dynamicznych przetłoczeń, kanapa nie jest przeszywana i kształtowana na "milion" sposobów, a przedni reflektor ma zwyczajną okrągłą budowę. W dobie kanciastych kształtów Moto Guzzi jest bardzo miłą odmianą. Niektóre podzespoły przy tak masywnym silniku mogą wydawać się nieco groteskowe. Układ hamulcowy dysponuje jedną tarczą o niewielkiej średnicy na każdą oś, czy przednie zawieszenie teleskopowe o średnicy 40 mm na pierwszy rzut oka mogą wydawać się zbyt słabe. Pamiętajmy jednak że mimo słusznych rozmiarów to maszyna o mocy zaledwie 50 KM, a i masa własna nie jest przerażająca (na sucho 190 kg).

Mimo wysokiej ceny zakupu (ponad 35 tyś. złotych) V7 to dobry wybór dla osób bez wielu zer na koncie. Niskie koszty eksploatacji to nie tylko niskie spalanie oscylujące pomiędzy 5-6 litrami na 100 kilometrów, ale także rzadkie wizyty w serwisie. Wał kardana nie wymaga obsługi, niewysilona jednostka nie przysparza napraw, a luz zaworowy możemy wyregulować samodzielnie za pomocą śrubek.

Moto Guzzi to optymalny wybór do spokojnych podróży we dwoje, dzięki obszernej kanapie oraz ergonomicznej pozycji kierowcy i pasażera nawet dłuższe trasy nie powinny nastręczać problemów czy dyskomfortu. Dzięki długiej liście wyposażenia akcesoryjnego szybkie przystosowanie V7 do dalekich dystansów to jedynie kwestia zasobności portfela. Sprawdzi się on także w ruchu miejskim, jedynie szeroka kierownica w niektórych przypadkach nie pozwoli zwiększyć tempa na zakorkowanych arteriach aglomeracji. Dużym plusem w miejskiej dżungli okaże się moment obrotowy wynoszący aż 60 Nm, który dostępny jest już od 2800 obr/min. Duży wybór akcesoriów daję także możliwość nadania wyglądu Cafe Racera. Dostępny jest m.in. podrasowany układ wydechowy renomowanej marki Arrow, nakładki na siodło, układ wtryskowy i boczki oraz specyficzna owiewka przedniej lampy.