Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 357
-10%
503,22 zł
559,13 zł
Najniższa cena: 559,13 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
(13)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
179,06 zł
198,96 zł
Najniższa cena: 198,96 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 322 HH (4 szt.) - FA322/4HH
(1)
Posiadamy Części motocyklowe do MV Agusta F4 750
- MV Agusta F4 750 SPR 2003
- MV Agusta F4 750 SPR 2004
- MV Agusta F4 750 Oro 1999
- MV Agusta F4 750 S Strada Monoposto 1999
- MV Agusta F4 750 S Strada Monoposto 2001
- MV Agusta F4 750 S Strada 1+1 Biposto 1999
- MV Agusta F4 750 S Strada 1+1 Biposto 2001
- MV Agusta F4 750 S Strada 1+1 Biposto 2002
- MV Agusta F4 750 S Strada Evo3 1+1 Biposto 2003
- MV Agusta F4 750 Oro 2000
- MV Agusta F4 750 S Strada Monoposto 2000
- MV Agusta F4 750 S Strada Monoposto 2002
- MV Agusta F4 750 S Strada Evo3 Monoposto 2003
- MV Agusta F4 750 S Strada Evo3 Monoposto 2004
- MV Agusta F4 750 S Strada Evo3 Monoposto 2005
- MV Agusta F4 750 S Strada 1+1 Biposto 2000
- MV Agusta F4 750 S Strada Evo3 1+1 Biposto 2004
- MV Agusta F4 750 S Strada Evo3 1+1 Biposto 2005
- MV Agusta F4 750 SPR 1+1 2003
- MV Agusta F4 750 Senna 2001
- MV Agusta F4 750 Senna 2002
- MV Agusta F4 750 Brutale Oro 2003
- MV Agusta F4 750 Brutale Oro 2004
- MV Agusta F4 750 S Brutale 2003
- MV Agusta F4 750 S Brutale 2004
- MV Agusta F4 750 S Brutale 2005
- MV Agusta F4 750 SPR 2001
- MV Agusta F4 750 SPR 2002
- MV Agusta F4 750 SPR 1+1 2001
- MV Agusta F4 750 SPR 1+1 2002
- MV Agusta F4 750 SPR 1+1 2004
- MV Agusta F4 750 Ago 2004
- MV Agusta F4 750 Ago 2003
- MV Agusta F4 750 2001
- MV Agusta F4 750 Biposto 2001
- MV Agusta F4 750 Serie Oro 2001
- MV Agusta F4 750 2000
- MV Agusta F4 750 Biposto 2000
- MV Agusta F4 750 Senna 2000
- MV Agusta F4 750 2002
- MV Agusta F4 750 Biposto 2002
- MV Agusta F4 750 Serie Oro 2002
- MV Agusta F4 750 2006
- MV Agusta F4 750 Biposto 2006
- MV Agusta F4 750 S 2006
- MV Agusta F4 750 Senna 2006
- MV Agusta F4 750 Serie Oro 2006
- MV Agusta F4 750 SPR 2006
- MV Agusta F4 750 2007
- MV Agusta F4 750 Biposto 2007
- MV Agusta F4 750 S 2007
- MV Agusta F4 750 Senna 2007
- MV Agusta F4 750 Serie Oro 2007
- MV Agusta F4 750 SPR 2007
- MV Agusta F4 750 2008
- MV Agusta F4 750 S 2008
- MV Agusta F4 750 SPR 2008
- MV Agusta F4 750 2009
- MV Agusta F4 750 S 2009
- MV Agusta F4 750 SPR 2009
- MV Agusta F4 750 2010
- MV Agusta F4 750 S 2010
- MV Agusta F4 750 SPR 2010
- MV Agusta F4 750 2011
- MV Agusta F4 750 S 2011
- MV Agusta F4 750 SPR 2011
- MV Agusta F4 750 2012
- MV Agusta F4 750 S 2012
- MV Agusta F4 750 SPR 2012
- MV Agusta F4 750 2013
- MV Agusta F4 750 S 2013
- MV Agusta F4 750 SPR 2013
- MV Agusta F4 750 2014
- MV Agusta F4 750 S 2014
- MV Agusta F4 750 SPR 2014
- MV Agusta F4 750 2015
- MV Agusta F4 750 S 2015
- MV Agusta F4 750 SPR 2015
- MV Agusta F4 750 1999
- MV Agusta F4 750 Senna
- MV Agusta F4 750 Biposto
- MV Agusta F4 750 Agostini
- MV Agusta F4 750
- MV Agusta F4 750 Agostini 2004
- MV Agusta F4 750 Senna 2004
- MV Agusta F4 750 2004
- MV Agusta F4 750 2005
- MV Agusta F4 750 Senna 2005
- MV Agusta F4 750 Serie Oro 2005
- MV Agusta F4 750 SPR 2005
- MV Agusta F4 750 Serie Oro
- MV Agusta F4 750 Biposto 2004
- MV Agusta F4 750 S 2004
- MV Agusta F4 750 Biposto 2005
- MV Agusta F4 750 Serie Oro 1998
- MV Agusta F4 750 S 2005
- MV Agusta F4 750 S 1+1 2004
- MV Agusta F4 750 S 1+1 2005
MV Agusta F4 750
MV Agusta F4 750 to motocykl sportowy produkowany przez włoskiego producenta w latach 2000-2005. Fenomenalne osiągi rzędowej “czwórki”, szereg podzespołów od najlepszych producentów (m.in. hamulce i kute felgi od Brembo, zawieszenie Marzocchi, zapłon Weber Marelli), design zdradzający włoskie pochodzenie, który nawet po 20 latach zwala z nóg - to dopiero początek długiej listy zalet, dzięki którym model F4 750 zdobył popularność wśród motocyklistów lubiących sportowe doznania.
MV Agusta F4 750 została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 749 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa (wielopunktowy), elektroniczny zapłon i rozrusznik elektryczny. Serce modelu F4 750 generuje moc maksymalną 126 KM przy 12 500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 72 Nm przy 10 500 obr./min. Przy masie własnej na poziomie zaledwie 189 kilogramów (bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) takie osiągi pozwalają na jazdę z prędkością maksymalną 257 km/h i bardzo dynamiczne przyspieszenie (MV Agusta F4 750 na ¼ mili uzyskała wynik 11,2 sekundy). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem mokrego sprzęgła wielotarczowego, klasycznego łańcucha napędowego i manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. MV Agusta F4 750 otrzymała zbiornik paliwa o pojemności 21 litrów. Przy średnim spalaniu 5,3 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem MV Agusta F4 750 jest kratownicowa rama rurowa ze stali chromowo-molibdenowej i jednostronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Użycie powyższych materiałów zapewnia wytrzymałość, sztywność i lekkość konstrukcji, która stała się bazą dla fenomenalnego zawieszenia Marzocchi i wydajnego układu hamulcowego od Brembo. Z przodu zastosowano widelec teleskopowy upside-down z regulacją tłumienia odbicia i kompresji oraz napięcia wstępnego sprężyny (skok przedniego zawieszenia - 130 mm, średnica lag - 49 mm) oraz dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm z 6-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajdziemy progresywny amortyzator monoshock (skok tylnego zawieszenia - 120 mm, dysponuje takim samym zakresem regulacji jak przednie zawieszenie USD) i tarczę hamulcową o średnicy 210 mm z zaciskiem 4-tłoczkowym. MV Agusta F4 750 porusza się na kutych felgach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/65 ZR 17 i 190/50 ZR 17 (przód/tył).