Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 156
-10%
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
(23)
-10%
146,25 zł
162,50 zł
Najniższa cena: 162,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR479.46, 46z rozmiar 530 - JTR479.46
-10%
765,67 zł
850,74 zł
Najniższa cena: 850,74 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14H-BS
-10%
144,29 zł
160,32 zł
Najniższa cena: 160,32 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR479.43, 43z rozmiar 530 - JTR479.43
-10%
142,74 zł
158,60 zł
Najniższa cena: 158,60 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR479.45, 45z rozmiar 530 - JTR479.45
-10%
143,64 zł
159,60 zł
Najniższa cena: 159,60 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR479.48, 48z rozmiar 530 - JTR479.48
-10%
157,95 zł
175,50 zł
Najniższa cena: 175,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR479.47, 47z rozmiar 530 - JTR479.47
-10%
134,91 zł
149,90 zł
Najniższa cena: 149,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR479.44, 44z rozmiar 530 - JTR479.44
-10%
110,52 zł
122,80 zł
Najniższa cena: 122,80 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR479.39, 39z rozmiar 530 - JTR479.39
-15%
367,52 zł
432,38 zł
Najniższa cena: 432,38 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy RK 530 XSOZ1 108 RX-Ring otwarty z zakuwką - 530XSOZ1-108-CLF
Posiadamy Części motocyklowe do MZ 1000
- MZ 1000 1000 S 2005
- MZ 1000 1000 SF 2006
- MZ 1000 1000 SFS 2006
- MZ 1000 1000 S 2006
- MZ 1000 1000 ST 2006
- MZ 1000 1000 SF 2007
- MZ 1000 1000 S 2007
- MZ 1000 1000 ST 2007
- MZ 1000 1000 SF 2008
- MZ 1000 1000 S 2008
- MZ 1000 1000 ST 2008
- MZ 1000 1000 S 2004
- MZ 1000 1000 S 2003
- MZ 1000 1000 SF 2005
- MZ 1000 1000 S 2009
- MZ 1000 1000 SF 2009
MZ 1000 1000
MZ 1000 to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez niemiecki koncern MZ Motorrad w latach 2003-2008. Futurystyczna stylistyka opływająca ostrymi krawędziami i prostymi liniami, wydajne hamulce Brembo, zawieszenie Marzocchi i Sachs, mocny silnik R4 i konkurencyjna cena - oto cechy, które zadecydowały o popularności modelu 1000.
MZ 1000 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 996 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada układ wydechowy spełniający wymagania normy emisji spalin Euro 2, rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa, elektroniczny zapłon CDI i elektryczny rozrusznik. Jednostka modelu 1000 generuje moc maksymalną 117 KM przy 8000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 98 Nm przy 7000 obr./min, co przy suchej masie na poziomie 210 kilogramów (bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) zapewnia bardzo dobre przyspieszenie (na ¼ mili MZ 1000 uzyskało wynik 10,9 sekundy) i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną prawie 240 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego ze sterowaniem hydraulicznym i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie MZ 1000 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 20 litrów. Przy średnim spalaniu 5,2 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja MZ 1000 opiera się na stalowej ramie grzbietowej i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nich dopracowane zawieszenie marek Marzocchi (przód) i Sachs (tył) oraz wydajny układ hamulcowy renomowanej firmy Brembo. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy upside-down (skok przedniego zawieszenia - 120 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zastosowano centralny amortyzator monoshock i 240 mm tarczę hamulcową z zaciskiem 2-tłoczkowym. MZ 1000 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-17 i 180/55-17 (przód/tył).