check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
MZ ES 250

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 291
Akumulator 6N11A-3A 6V 11Ah

119,99 zł

Akumulator 6N11A-3A 6V 11Ah

stars    (102)
Guma linki - na śrubę regulacji Simson MZ - 123048
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Uszczelka kolanka MZ ETZ 250 251 - 73459
Łańcuch napędowy YBN 428H 118 ogniw
Żarówka rurka 6V 18W - 122017
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Kluczyk stacyjki MZ TS 150 250 - 91502
Dźwignia hamulca z uchwytem MZ TS ES 150 250 - 86221
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Kierunkowskaz MZ ES Simson - 77148
Blacha regulacji sprzęgła MZ ETZ 250 251 - 81031
Komplet uszczelek silnika MZ TS 250 - 77075
Sitko baku MZA MZ ETZ 150 250 251
Zestaw naprawczy kranika paliwa MZ ETZ Simson - 80552
Kierunkowskaz MZ Simson cafe racer aluminium - 81438
Szablon duży naklejek do malowania Trophy - 121922
Akumulator żelowy 6V 11 Ah 6N11A-3A WM Motor SMF
Łańcuch napędowy Favorit 428H 118 ogniw
Świeca zapłonowa Champion L82C - L82C/T10
Simering - uszczelniacz 30x62x7 - 81642
Akumulator standardowy 6V 11Ah JMT 6N11A-1B
Szczęki hamulcowe MZ TS ES ETZ MZA 160 mm
Osłona łańcucha MZ ES 250 komplet - 85590
Lusterko boczne na kierownice - 63259

Posiadamy Części motocyklowe do MZ ES 250

  • MZ ES 250 1957
  • MZ ES 250 Doppelsport 1957
  • MZ ES 250 1958
  • MZ ES 250 1959
  • MZ ES 250 1960
  • MZ ES 250 1961
  • MZ ES 250 /1 1962
  • MZ ES 250 /1 1963
  • MZ ES 250 /1 1964
  • MZ ES 250 /1 1965
  • MZ ES 250 /1 1966
  • MZ ES 250 /1 1967
  • MZ ES 250 /2 1968
  • MZ ES 250 /2 1969
  • MZ ES 250 /2 Trophy 1970
  • MZ ES 250 /2 Trophy 1971
  • MZ ES 250 /2 Trophy 1972
  • MZ ES 250 /2 Trophy 1973
  • MZ ES 250 1956
  • MZ ES 250 /1 1961
  • MZ ES 250 /2 Trophy 1967
  • MZ ES 250 /2 Trophy 1969

MZ ES 250

MZ ES 250 to klasyczny motocykl produkowany w latach 1969-1973 przez Motorradbau in Zschopau. W latach swojej świetności była podstawowym środkiem lokomocji Milicji Obywatelskiej, a dziś, pół wieku od premiery jest cenionym klasykiem zarówno w Polsce, jak i w kraju swoich narodzin, czyli dzisiejszych Niemczech. Model ES 250 to przede wszystkim fenomenalny wygląd, duży komfort jazdy i nowatorskie rozwiązania - tak, w latach 70’ ubiegłego wieku 2. stopniowa regulacja twardości tylnego zawieszenia robiła wrażenie! MZ ES 250 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 243 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 19 KM, która pozwala na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i umożliwia rozpędzenie się do aż 130 km/h. Kluczową rolę w osiągach ES 250 odgrywa masa i skuteczne zasilanie gaźnikiem BVF 28N1-1. Ze wszystkimi płynami MZ waży tylko 156 kilogramów - niewiele jak na klasę pojemnościową i lata produkcji. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i łańcucha napędowego. MZ ES 250 porusza się na 16. calowych felgach szprychowych ze stalowymi obręczami, które zostały obute w opony szosowe (choć dzisiaj to bardziej lekki dual-sport) o rozmiarach 3,00-16 i 3,50-16 (przód/tył). O komfort podróżujących dba miękko zestrojone zawieszenie, na które składają się dwa wahacze - pchany z przodu i wleczony z tyłu. Bezpieczeństwo podczas jazdy zapewniają dwa hamulce bębnowe, które w latach 70’ w Polsce były wzorem skutecznego układu hamulcowego. Dzisiaj, po przesiadce ze współczesnego motocykla trzeba uważać, bo przy prędkości maksymalnej 130 km/h można przeżyć spore zaskoczenie.