Posiadamy Części motocyklowe do MZ TS 250
- MZ TS 250 1974
- MZ TS 250 1975
- MZ TS 250 1976
- MZ TS 250 /1 1978
- MZ TS 250 /1 1979
- MZ TS 250 /1 1980
- MZ TS 250 /1 1981
- MZ TS 250 /1 1982
- MZ TS 250 1973
- MZ TS 250 /1 1977
- MZ TS 250 /1 1976
Inne modele
- MZ TS 150
- MZ TS 125
- MZ ETS 150
- MZ SM 660
- MZ Skorpion 660
- MZ SM 125
- MZ ETZ 251
- MZ Moskito 50
- MZ Red Star 500
- MZ Silver Star 500
- MZ ETZ 125
- MZ RT 125
- MZ 1000 1000
- MZ Saxon 500
- MZ ETZ 250
- MZ ETZ 150
- MZ ETZ 301
- MZ SX 125
- MZ 1000
- MZ Baghira 660
- MZ Mastiff 660
- MZ Moskito 125
- MZ ETS 250
- MZ ETS 125
- MZ ES 250
- MZ ES 300
- MZ ES 150
- MZ ES 125
- MZ ATV 175
- MZ ATV 150
- MZ ATV 125
- MZ Max 50
- MZ Emmely 50
- MZ Charly II 0
- MZ Charly 0
- MZ Anthony 50
- MZ Beiwagen 0
MZ TS 250
MZ TS 250 to klasyczny motocykl klasy naked produkowany od 1973 roku przez Motorradwerk Zschopau z NRD (obecnie fabryki MZ znajdują się na terenie Niemiec). Duża moc dwusuwowego silnika, atrakcyjny wygląd i prosta konstrukcja, która nie sprawia problemów podczas samodzielnej naprawy - oto powody, dla których TS 250 zdobyło dużą popularność.
MZ TS 250 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 249 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania (średnica gardzieli - 30 mm, model BWF), mechaniczny rozrusznik nożny (kickstarter) i klasyczny zapłon (bateria + cewka). Serce modelu TS 250 generuje moc maksymalną 19 KM, co przy masie 145 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) zapewnia bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 140 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach, mokrego sprzęgło wielotarczowego i łańcucha napędowego. Na pokładzie MZ TS 250 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności aż 17,5 litra, co gwarantuje użytkownikom ponad 450 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem MZ TS 250 jest tłoczona rama kołyskowa ze stali i dwustronny wahacz wleczony. Komfort jazdy zapewnia miękko zestrojone zawieszenie. Z przodu zamontowano klasyczny widelec teleskopowy, zaś z tyłu - dwa amortyzatory olejowe. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwa hamulce bębnowe, które dobrze radzą sobie zarówno z masą motocykla, jak i osiągami dwusuwowego silnika. MZ TS 250 porusza się na szprychowych felgach ze stalowymi obręczami o średnicy 17. cali, które obuto w opony szosowe.