check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Peugeot Buxy 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1433
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Kranik paliwa wciskany 15mm - 77740
Gaźnik Peugeot - 76617

79,00 zł

Gaźnik Peugeot - 76617

stars    (20)
Świeca zapłonowa NGK B7HS - B7HS -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B7HS - B7HS

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS -10%

15,75 zł

17,50 zł

Najniższa cena: 17,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS

stars    (5)
Zawór membranowy Peugeot - 66011
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193 -10%

27,27 zł

30,30 zł

Najniższa cena: 30,30 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193

stars    (6)
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Moduł zapłonowy żebrowany tuning - 80964
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Rozrusznik elektryczny - 98518

80,85 zł

Rozrusznik elektryczny - 98518

stars    (4)
Pasek napędowy 765x17.5x30 Buxy Speedfight - 77028
Cylinder Peugeot AC 70cm3 - 76941

127,13 zł

Cylinder Peugeot AC 70cm3 - 76941

stars    (13)
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

10,99 zł

Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

stars    (3)
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Zębatka rozrusznika nożnego - 10773
Sprężyny sprzęgła 9 szt Top Racing 107mm 2T
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294
Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115 -10%

26,33 zł

29,25 zł

Najniższa cena: 29,25 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115

stars    (8)
Wariator Tuning trzy komplety rolek Peugeot - 80924
Klocki hamulcowe - 56792

17,00 zł

Klocki hamulcowe - 56792

stars    (2)
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFAC (2 szt.) - SFAC193 -10%

30,42 zł

33,80 zł

Najniższa cena: 33,80 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFAC (2 szt.) - SFAC193

stars    (6)
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290
Automat stopu przód JMP

23,89 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Cylinder Peugeot AC 50cm3 - 76618

123,16 zł

Cylinder Peugeot AC 50cm3 - 76618

stars    (13)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291
Łożysko igiełkowe sworznia 12x15x15 - 188311
Pierścień kpl Peugeot A/C 50cm3 - 82328

Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Buxy 50

  • Peugeot Buxy 50 M
  • Peugeot Buxy 50 1996
  • Peugeot Buxy 50 1997
  • Peugeot Buxy 50 RS 1997
  • Peugeot Buxy 50 1995
  • Peugeot Buxy 50 RS 1996
  • Peugeot Buxy 50 1994
  • Peugeot Buxy 50 2T RS 1993
  • Peugeot Buxy 50 2T RS 1994
  • Peugeot Buxy 50 2T RS 1995

Inne modele

Peugeot Buxy 50

Peugeot Buxy 50 to kompaktowy skuter z najniższej klasy pojemnościowej, który został zaprojektowany z myślą o poruszaniu się w niesprzyjającym terenie. Mięsiste opony o terenowym bieżniku, przednie zawieszenie typu Upside-down o większym skoku (w porównaniu do klasycznych jednośladów tego typu) oraz wydajny układ hamulcowy renomowanej marki to cechy, które sprawiają, że Buxy nie został jedynie wystylizowany na maszynę do off-road'u, tak jak ma to miejsce w większości przypadków.

Sercem modelu Buxy jest jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³, która słynie z dużej podatności na tuning mechaniczny i niemalże całkowitej bezawaryjności. Chłodzony powietrzem, dwusuwowy silnik generuje moc maksymalną 3,5 KM, co przy masie własnej 85 kilogramów zapewnia dynamiczne przyspieszenie oraz prędkość maksymalną około 80 km/h, oczywiście, jeśli dany egzemplarz został pozbawiony blokad producenta nabytych we francuskiej fabryce. Najmniej zadowalającą cechą jednostki napędowej Buxy jest średnie zużycie paliwa w cyklu miejskim, przez które na zbiorniku paliwa o pojemności 5,5 litra zasięg Peugeota wynosi zaledwie 150 kilometrów na jednym tankowaniu. Poza tym dwutakt posiada same zalety: świeca zapłonowa firmy Bosch, gaźnikowy układ zasilania o dużej wydajności i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT zapewniająca cichą pracę i bezobsługową eksploatację to cechy, które docenili użytkownicy z całej europy, zapewniając Buxy'iemu dobrą sprzedaż.

Jednakże największe atuty tego modelu nie skrywają się w jednostce napędowej, a w podwoziu. Amortyzację przedniego koła powierzono odwróconemu widelcowi teleskopowemu marki Showa, czyli jednej z najlepszych firm zajmujących się projektowaniem i produkcją zawieszeń, która największe sukcesy odnosiła w bodajże najbardziej wymagającym (dla zawieszeń) sporcie motorowym na świecie- Motocross'ie. Tylne koło tradycyjnie amortyzuje pojedynczy, hydrauliczny element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu wleczonym. Układ hamulcowy to kolejna płaszczyzna, która wyróżnia Peugeot'a na tle konkurencyjnych jednośladów z tej półki cenowej. Przy przednim kole znajdziemy pojedynczą tarczę hamulcową o średnicy 190 mm i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny- oba podzespoły z oferty włoskiego lidera w tej dziedzinie, czyli marki Grimeca. W połączeniu z hamulcem bębnowym o średnicy 110 mm z tyłu zapewnia on ponadprzeciętną skuteczność w każdych warunkach, ówcześnie gwarantując użytkownikom najkrótszą drogę hamowania w tej klasie pojemnościowej. Co ciekawe, podwozie modelu Buxy po przeprowadzeniu pewnych modyfikacji zostało zastosowane w bliźniaczych skuterach Zenith i Speeddake, które również oferują doskonałe właściwości jezdne.

Peugeot Buxy posiada również kilka wad. Największą, która z pewnością dotknie każdego użytkownika, jest brak schowka pod siedzeniem. Zamiast tego francuski producent umieścił zamykaną przestrzeń bagażową w przedniej czaszy skutera, która mimo, że oferuje podobną pojemność co tradycyjne schowki pod kanapą, to nie da się do niej włożyć kasku oraz innych, większych przedmiotów. Dla niektórych motocyklistów niedogodnością będzie również wysoko umieszczona kanapa, która została umieszczona aż 840 mm nad poziomem gruntu.

Peugeot Buxy w latach produkcji (1994-1998) cieszył się dużą popularnością wśród nastoletnich użytkowników, mimo, że w salonach był jednym z najdroższych jednośladów. Jednakże wysoka jakość wykonania i podzespoły najlepszych marek na świecie w pełni tłumaczyły wysoką cenę. Dziś jest ciekawą alternatywą dla nowych skuterów produkcji chińskiej, ponieważ 25 lat różnicy wieku nie będzie zbyt zauważalne w ogólnej konstrukcji pojazdu.