Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Elyseo 50
- Peugeot Elyseo 50 50 km/h 1999
- Peugeot Elyseo 50 50 km/h 2001
- Peugeot Elyseo 50 45 km/h 2003
- Peugeot Elyseo 50 50 km/h 1998
- Peugeot Elyseo 50 50 km/h 2000
- Peugeot Elyseo 50 45 km/h 2002
- Peugeot Elyseo 50 2T Euro 1 2000
- Peugeot Elyseo 50 2T Euro 1 2004
Inne modele
- Peugeot Elyseo 125
- Peugeot Elyseo 100
- Peugeot Elyseo 150
- Peugeot Scoot Elec 0
- Peugeot e-Ludix 0
- Peugeot XK7 50
- Peugeot Speedfight 4 50
- Peugeot Speedfight 2 50
- Peugeot Vivacity 50
- Peugeot SV 250
- Peugeot Speedake 50
- Peugeot XPS 50
- Peugeot X-Fight 100
- Peugeot X-Fight 50
- Peugeot Pulsion 125
- Peugeot V-Clic 50
- Peugeot Citystar 50
- Peugeot Citystar 125
- Peugeot Belville 200
- Peugeot Metropolis 400
- Peugeot Tweet 125
- Peugeot Tweet 50
- Peugeot Fox 50
- Peugeot Kisbee 50
- Peugeot TKR 50
- Peugeot Ludix 50
- Peugeot Vogue 25
- Peugeot Vogue 50
- Peugeot Django 150
- Peugeot Django 125
- Peugeot SC 50
- Peugeot Django 50
- Peugeot SC 80
- Peugeot Satelis 500
- Peugeot Satelis 400
- Peugeot Satelis 125
- Peugeot 103 50
- Peugeot 103 25
- Peugeot Trekker 50
- Peugeot Speedfight 3 50
- Peugeot Streetzone 50
- Peugeot NK7 50
- Peugeot XPS 125
- Peugeot Rapido 50
- Peugeot XP7 50
- Peugeot XP6 50
- Peugeot XR6 50
- Peugeot Zenith 50
- Peugeot Jet Force 50
Peugeot Elyseo 50
Peugeot Elyseo 50 to maxiskuter z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez francuski koncern w latach 1998-2001. Niewielka jednostka napędowa, wysoka jakość wykonania, bezawaryjna konstrukcja i gabaryty znane ze skuterów klasy 125/250, zapewniające fenomenalny komfort jazdy - oto połączenie, które zaowocowało ciepłym przyjęciem wśród początkujących motocyklistów i zapewniło popularność modelowi Elyseo 50.
Peugeot Elyseo 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc mogą prowadzić go osoby legitymujące się prawem jazdy kategorii AM (dawniej Karta Motorowerowa) lub dowodem osobistym (dotyczy osób pełnoletnich). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy cechuje się gaźnikowym układem zasilania, układem wydechowym spełniającym wymagania normy emisji spalin Euro 2, zapłonem CDI i dwoma rozrusznikami (nożnym/kopniakiem i elektrycznym). Niewielki singiel generuje moc maksymalną 4,5 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3 Nm przy 6250 obr./min. Żwawy dwusuw o takich osiągach nawet przy masie własnej skutera na poziomie 99 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) to gwarancja dynamicznych przyspieszeń w ruchu miejskim. Po demontażu blokad fabrycznych - ograniczających v-max Peugeota Elyseo 50 do ustawowych 45 km/h - możliwa jest jazda z prędkością maksymalną 85 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Peugeot Elyseo 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 8 litrów. Przy średnim spalaniu 3,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg nieco ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Peugeota Elyseo 50 opiera się na kołyskowej ramie z rur stalowych, na której oparto miękko zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory hydrauliczne i mechaniczny hamulec bębnowy. Peugeot Elyseo 50 porusza się aluminiowych felgach o średnicy 12 cali, które obuto w opony szosowe dobrej jakości.