check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Peugeot Jet C-Tech

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 708
Gaźnik grube ssanie 2T - 56788

69,00 zł

Gaźnik grube ssanie 2T - 56788

stars    (24)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Pasek napędowy 765x17.5x30 Buxy Speedfight - 77028
Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

10,99 zł

Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

stars    (3)
Sprężyny sprzęgła 9 szt Top Racing 107mm 2T
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115 -10%

26,33 zł

29,25 zł

Najniższa cena: 29,25 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115

stars    (8)
Ślizgi wariatora Top Racing SV1 2T 4T - 6044001
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Automat stopu przód JMP

23,89 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 5Ah JMT YB4L-B 5A CB4L-B
Łożysko igiełkowe sworznia 12x15x15 - 188311
Uszczelka wydechu wzmocniona 101 Octane - IP11406
Łożysko 6202 C3 SKF - 6202/C3
Pasek napędowy standardowy Dayco 17,5x765 - 7191D
Zestaw naprawczy gaźnika 2T - 338105
Regulator napięcia CPI Aragon 50 - 202382
Przerywacz kierunkowskazów

51,60 zł

Przerywacz kierunkowskazów

stars    (4)
Plastiki wariatora 2T 3 szt. - 80954
Gaźnik do silnika Minarelli 3KJ - 81482
Szpilki wydechu M6 10szt   - NK101.89

Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Jet C-Tech

  • Peugeot Jet C-Tech 50 2011
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Darkside 2011
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Iceblade 2011
  • Peugeot Jet C-Tech 50 2012
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Iceblade 2012
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Darkside 2012
  • Peugeot Jet C-Tech 50 2005
  • Peugeot Jet C-Tech 50 2006
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Rally 2006
  • Peugeot Jet C-Tech 50 2007
  • Peugeot Jet C-Tech 50 R-Cup 2007
  • Peugeot Jet C-Tech 50 R-Cup 2008
  • Peugeot Jet C-Tech 50 2008
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Darkside 2008
  • Peugeot Jet C-Tech 50 2009
  • Peugeot Jet C-Tech 50 R-Cup 2009
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Darkside 2009
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Iceblade 2009
  • Peugeot Jet C-Tech 50 2010
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Iceblade 2010
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Darkside 2010
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Rally 2007
  • Peugeot Jet C-Tech 50 Rally 2008

Peugeot Jet C-Tech 50

Części motocyklowe
Peugeot Jet C-Tech 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, który w latach produkcji znajdował się w czołówce sportowych “pięćdziesiątek”. Dlaczego marzył o nim każdy nastolatek? Jet C-Tech 50 zyskał swoją popularność przede wszystkim dzięki mocnemu silnikowi, dynamicznej stylistyce i dopracowanej konstrukcji, która sporadycznie odmawiała posłuszeństwa. Co więcej, gdy już trzeba było zakasać rękawy i wziąć się za naprawę, to nieskomplikowana budowa większości podzespołów nie była dla początkujących motocyklistów zbyt dużym wyzwaniem. Ci z kolei chętnie zaglądali do wnętrzności Peugeota w celu modyfikacji - model Jet C-Tech 50 był idealną bazą do tuningu mechanicznego i optycznego. Peugeot Jet C-Tech 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą dwusuw oferował znakomite osiągi - moc maksymalna na poziomie 5,1 KM i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm w latach młodości to było coś! Dzięki takiej specyfikacji wystarczyło zdjąć fabryczne blokady, a Peugeot bardzo dynamicznie przyspieszał i rozpędzał się do - uwaga - 90 km/h. Oczywiście Jet C-Tech posiadał odpowiednie zaplecze. Wydajne chłodzenie cieczą i wytrzymała przekładnia automatyczna CVT oraz elektroniczny zapłon CDI i gaźnikowy układ zasilania to tylko niektóre podzespoły, które musiały sobie radzić z bezlitosnym traktowaniem swoich właścicieli. A spalanie? O tym lepiej nie mówić, bo na wierzch zaczynają wychodzić minusy wysilonego silnika. Średnie zużycie paliwa w mieście wynosiło prawie 4 l/100 kilometrów, co jak na “pięćdziesiątkę” zwalało z nóg nawet tych bardziej zamożnych nastolatków. Całe szczęście na pokładzie Peugeota znalazł się 8. litrowy zbiornik paliwa, który zapewniał 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Czy podwozie modelu Jet C-Tech 50 zostało przygotowane na tak wysokie osiągi? Oczywiście, w końcu obowiązkiem Peugeota było zapewnienie użytkownikom bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Na stalowej ramie rurowej osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie (widelec teleskopowy i centralna kolumna resorująco-tłumiąca z regulacją napięcia wstępnego sprężyny) i tarczowy układ hamulcowy. Przy obu kołach znajdowała się wentylowana tarcza hamulcowa (z przodu 226 mm, z tyłu 190 mm) z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Taki zestaw w skuterze o masie 97 kilogramów (ze wszystkimi płynami) to gwarancja krótkiej drogi hamowania i pełnej skuteczności w każdych warunkach.