Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Kisbee 50
- Peugeot Kisbee 50 4T 2011
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2010
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2011
- Peugeot Kisbee 50 4T 2012
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2012
- Peugeot Kisbee 50 4T 2010
- Peugeot Kisbee 50 2T 2014
- Peugeot Kisbee 50 2T RS 2014
- Peugeot Kisbee 50 2T 2016
- Peugeot Kisbee 50 2T Sportline 2016
- Peugeot Kisbee 50 2T Black Edition 2017
- Peugeot Kisbee 50 2T RS 2017
- Peugeot Kisbee 50 4T 2013
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2013
- Peugeot Kisbee 50 4T 2015
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2015
- Peugeot Kisbee 50 4T Sportline 2015
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2016
- Peugeot Kisbee 50 4T Sportline 2016
- Peugeot Kisbee 50 4T 2016
- Peugeot Kisbee 50 4T Black Edition 2017
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2017
- Peugeot Kisbee 50 2T 2015
- Peugeot Kisbee 50 2T RS 2015
- Peugeot Kisbee 50 2T RS 2016
- Peugeot Kisbee 50 2T 2017
- Peugeot Kisbee 50 2T Sportline 2017
- Peugeot Kisbee 50 2T RS 2018
- Peugeot Kisbee 50 2T Sportline 2018
- Peugeot Kisbee 50 4T 2014
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2014
- Peugeot Kisbee 50 4T 2017
- Peugeot Kisbee 50 4T Sportline 2017
- Peugeot Kisbee 50 4T 2018
- Peugeot Kisbee 50 4T Active 2018
- Peugeot Kisbee 50 4T Black Edition 2018
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2018
- Peugeot Kisbee 50 4T Streetline 2018
- Peugeot Kisbee 50 4T Streetline 2019
- Peugeot Kisbee 50 2T i.e. Active 2019
- Peugeot Kisbee 50 2T i.e. Black Edition 2019
- Peugeot Kisbee 50 2T i.e. RS 2019
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. Active 2019
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. Black Edition 2019
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. Premium 2019
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. 2019
- Peugeot Kisbee 50 2T i.e. Active 2020
- Peugeot Kisbee 50 2T i.e. Black Edition 2020
- Peugeot Kisbee 50 2T i.e. R-Cup 2020
- Peugeot Kisbee 50 2T i.e. TCR 2020
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. 2020
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. Active 2020
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. Black Edition 2020
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. Premium 2020
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. R-Cup 2020
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. TCR 2020
- Peugeot Kisbee 50 4T i.e. R 2020
- Peugeot Kisbee 50 2T 2013
- Peugeot Kisbee 50 2T RS 2013
- Peugeot Kisbee 50 2T RS 2020
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2020
- Peugeot Kisbee 50 2T 2011
- Peugeot Kisbee 50 2T 2012
- Peugeot Kisbee 50 2T Black Edition 2018
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2019
- Peugeot Kisbee 50 4T Streetline 2021
- Peugeot Kisbee 50 4T Streetline 2022
- Peugeot Kisbee 50 4T Black Edition 2021
- Peugeot Kisbee 50 4T Black Edition 2022
- Peugeot Kisbee 50 4T Motul Edition 2022
- Peugeot Kisbee 50 4T Active 2021
- Peugeot Kisbee 50 4T Active 2022
- Peugeot Kisbee 50 4T RS 2021
- Peugeot Kisbee 50 4T GT 2022
- Peugeot Kisbee 50 4T GT 2021
- Peugeot Kisbee 50 4T R 2021
Peugeot Kisbee 50
W natłoku drogich dwusuwowych maszyn o topowej specyfikacji Peugeot postanowił w końcu wprowadzić spokojnego czterosuwa skierowanego do szerszego grona odbiorców. Model Kisbee, bo tak nazwali premierowy miejski skuter z 2011 roku, cechuje się niewielkimi gabarytami i spokojną naturą. Stał się on jednocześnie najtańszym pojazdem z oferty francuzów, co było efektem przeniesienia linii produkcyjnych do Chin.
Mimo, że Peugeot zajmuje się wytwórstwem skuterów równie długo co Vespa, NSU czy Lambretta to podjęcie decyzji o wprowadzeniu atrakcyjnego modelu dla mas odwlekał niezmiernie długo. Zrezygnowano w nim z nowoczesnych konstrukcji chłodzonych cieczą na rzecz prostej czterotaktowej jednostki powszechnie stosowanej w najtańszych sprzętach najmniej liczących się producentów. Już sam wygląd napędu woła o pomstę do nieba, archaiczny kopniak i przestarzała obudowa filtra powietrza nie robią dobrego wrażenia. Mimo tego jest on zadowalająco ekonomiczny i niezwykle prosty w budowie, co w dużym stopniu niweluje brzydką aparycję.
Chłodzony powietrzem singiel o pojemności 49 cm ³ generuje moc 3,7 KM, co przy dopracowanej bezstopniowej przekładni pozwala na szybkie osiągnięcie ustawowych 45 km/h. Za zasilanie odpowiedzialny jest tradycyjny gaźnik, przez co spalanie jest nieco wyższe niż w wersjach z elektronicznym systemem wtrysku paliwa. Aczkolwiek zużycie paliwa na poziomie 3 l/100 kilometrów to nadal akceptowalny wynik, tym bardziej że Kisbee dysponuje 7 litrowym zbiornikiem.
Nadwozie najmniejszego dziecka Peugeota nie odstrasza wykonaniem, do produkcji użyto wysokiej jakości materiałów, ponadto plastikowe elementy zostały starannie spasowane. Projektanci poszli za ówcześnie obowiązującymi trendami i przyłożyli dużą uwagę do oświetlenia i deski rozdzielczej. Przedni reflektor połączono wspólnym kloszem z kierunkowskazami nadając czaszy nieco futurystyczny wygląd, natomiast jasny zestaw wskaźników zgrabnie współgra z symetrycznie rozmieszczonymi kontrolkami. Zwarta bryła zapewnia dużo miejsca na nogi, a przez zastosowanie małych 12 calowych kół pod kanapą umieszczono nadzwyczajnie duży schowek.
Kisbee to idealna alternatywa dla komunikacji miejskiej oraz świetne narzędzie do nauki jazdy dla nowicjuszy. W korkach zaskoczy zgrabną budową i zwinnością, zaś przy szybszym tempie okaże się bardzo stabilny i komfortowy. I nie ma się co dziwić, bo mimo że produkowany w Państwie Środka, to nadal zaprojektowany i skonstruowany przez francuskich inżynierów z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w tym segmencie.