Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot New Vivacity 50
- Peugeot New Vivacity 50 2T 2011
- Peugeot New Vivacity 50 4T Sixties 2011
- Peugeot New Vivacity 50 4T 2011
- Peugeot New Vivacity 50 2T Sportline 2011
- Peugeot New Vivacity 50 4T Sportline 2011
- Peugeot New Vivacity 50 2T 2012
- Peugeot New Vivacity 50 2012
- Peugeot New Vivacity 50 4T 2012
- Peugeot New Vivacity 50 4T Sportline 2012
- Peugeot New Vivacity 50 4T Sixties 2012
- Peugeot New Vivacity 50 2T Sportline 2012
- Peugeot New Vivacity 50 2T 2008
- Peugeot New Vivacity 50 2T 2009
- Peugeot New Vivacity 50 2T 2010
- Peugeot New Vivacity 50 4T 2010
- Peugeot New Vivacity 50 4T Sixties 2010
Peugeot New Vivacity 50
Peugeot New Vivacity 50 to elegancki skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez francuski koncern w latach 2008-2012. Jako następca udanego, niezwykle popularnego modelu Vivacity 50 miał przed sobą ciężkie zadanie - nie zepsuć renomy starszej wersji i przyciągnąć nowych użytkowników powiewem świeżości. Na nowo zaprojektowane podwozie, sprawdzona konstrukcja, mocny silnik dwusuwowy i zastosowanie praktycznych rozwiązań (m.in. płaski podest i pojemny schowek w czaszy) tak spodobały się początkującym motocyklistom, że sprzedaż modelu New Vivacity 50 przebiła oczekiwania, a sam skuter dorównał popularnością poprzedniej generacji.
Peugeot New Vivacity 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że mogą go prowadzić już 14 latkowie legitymujący się prawem jazdy kategorii AM. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy posiada rozrząd membranowy, nowoczesny układ wydechowy z katalizatorem (spełnia wymagania normy Euro 2), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny). Serce modelu New Vivacity 50 generuje moc maksymalną 4,8 KM przy 7100 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,7 Nm przy 7500 obr./min, co przy masie zaledwie 95 kilogramów (na sucho) pozwala bardzo dynamicznie przyspieszać, a po demontażu blokad fabrycznych, także jeździć z prędkością maksymalną 80 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, pasek napędowy i sprzęgło odśrodkowe. Na pokładzie skutera Peugeot New Vivacity 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 8 litrów. Przy średnim spalaniu 3 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem skutera Peugeot New Vivacity 50 jest rama kołyskowa z rur stalowych, będąca bazą dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu zastosowano konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zdecydowano się na amortyzator hydrauliczny i mechaniczny hamulec bębnowy. Peugeot New Vivacity 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 120/70-12 (przód/tył).