Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 235
-10%
13,23 zł
14,70 zł
Najniższa cena: 14,70 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 28x35x4,3 - S410360012001
(1)
33,35 zł
Filtr powietrza produkt OEM
36,84 zł
Wałek rozrusznika - kopnika
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
13,94 zł
Filtr powietrza Speedfight 3
-10%
20,20 zł
22,45 zł
Najniższa cena: 22,45 zł
Łożysko sworznia tłokowego Athena 12x16x15,8 - MNB120160158A
Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Speedfight 50
- Peugeot Speedfight 50 AC DT 2012
- Peugeot Speedfight 50 AC DT Furious 2013
- Peugeot Speedfight 50 AC DT 2014
- Peugeot Speedfight 50 LC DD 2012
- Peugeot Speedfight 50 LC DD Furious 2013
- Peugeot Speedfight 50 LC DD 2014
- Peugeot Speedfight 50 AC 2T DT 1998
- Peugeot Speedfight 50 AC 2T DT 2000
- Peugeot Speedfight 50 LC 2T DD 2000
- Peugeot Speedfight 50 LC 2T DT 1998
- Peugeot Speedfight 50 AC DT 1997
- Peugeot Speedfight 50 AC 2T DT 1999
- Peugeot Speedfight 50 LC DT 1999
- Peugeot Speedfight 50 LC DT 1997
Peugeot Speedfight 50
Peugeot Speedfight 50 kultowy miejski skuter o sportowym charakterze, produkowany przez francuski koncern od 1997 roku do dziś. Ponad 20 lat obecności w salonach sprzedaży świadczy o ogromnej popularności wśród początkujących motocyklistów, którzy posiadając jedynie prawo jazdy kategorii AM (kiedyś karty motorowerowej) mogą zasmakować solidnej dawki emocji na jednośladzie. Obecnie, w 2020 roku, w ofercie Francuzów znajdziemy już czwartą generację modelu Speedfight, który posiada najlepsze cechy poprzedników okraszone najnowszymi rozwiązaniami i innowacyjną technologią.
Peugeot Speedfight 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. W zależności od generacji i wersji pod kufrem montowano silnik dwusuwowy chłodzony cieczą lub powietrzem. Niezależnie od tego co wybierali użytkownicy, można być pewnym, że emocji podczas jazdy nie brakowało. Moc maksymalna 5 KM i maksymalny moment obrotowy 5,5 Nm to gwarancja bardzo dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 90 km/h. Oczywiście, aby cieszyć się pełnymi możliwościami serca Speedfighta konieczny jest demontaż blokad fabrycznych, które ograniczają prędkość maksymalną skutera do ustawowych 45 km/h. Jak przy takich osiągach wygląda zużycie paliwa? Mimo, że Speedfight posiada silnik dwusuwowy, to spalanie plasuje się na poziomie 2,5 l/100 kilometrów. Na pokładzie Peugeota nie mogło zabraknąć wydajnego układu zasilania gaźnikiem, zapłonu CDI, niezawodnej przekładni automatycznej CVT i rozrusznika elektrycznego.
Peugeot Speedfight 50 porusza się na 12. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-12 i 130/70-13 (przód/tył). Taka specyfikacja sprawia, że skuter prowadzi się lekko i pewnie. Jak przystało na prawdziwy miejski krążownik znajdziemy w nim również miękko zestrojone zawieszenie - gwarantujące duży komfort jazdy - i skuteczny układ hamulcowy, który zapewnia krótką drogę hamowania i odpowiedni poziom bezpieczeństwa na drodze.