Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot TKR 50
- Peugeot TKR 50 10 cali 2011
- Peugeot TKR 50 12 cali 2011
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2011
- Peugeot TKR 50 Rally Victories 2006
- Peugeot TKR 50 Furious 2006
- Peugeot TKR 50 2007
- Peugeot TKR 50 R-Cup 2007
- Peugeot TKR 50 Furious 2007
- Peugeot TKR 50 10 cali 2008
- Peugeot TKR 50 R-Cup 2008
- Peugeot TKR 50 Furious 10 cali 2008
- Peugeot TKR 50 10 cali 2009
- Peugeot TKR 50 Furious 10 cali 2009
- Peugeot TKR 50 R-Cup 2009
- Peugeot TKR 50 Furious 10 cali 2010
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2010
- Peugeot TKR 50 12 cali 2010
- Peugeot TKR 50 2010
- Peugeot TKR 50 2004
- Peugeot TKR 50 Furious 2004
- Peugeot TKR 50 Rally Victories 2007
- Peugeot TKR 50 Furious 2008
- Peugeot TKR 50 Furious 2010
- Peugeot TKR 50 Furious 2011
- Peugeot TKR 50 Furious 2012
- Peugeot TKR 50 2012
- Peugeot TKR 50 2001
- Peugeot TKR 50 Streetboard 2001
- Peugeot TKR 50 2002
- Peugeot TKR 50 Metal-X 2002
- Peugeot TKR 50 Metal-X 2003
- Peugeot TKR 50 Streetzone 2003
- Peugeot TKR 50 2003
- Peugeot TKR 50 Furious 2003
- Peugeot TKR 50 2005
- Peugeot TKR 50 WRC 307 2005
- Peugeot TKR 50 Furious 2005
- Peugeot TKR 50 Off Road 2001
- Peugeot TKR 50 Off Road 2002
- Peugeot TKR 50 Streetzone 2002
- Peugeot TKR 50 10 cali 2006
- Peugeot TKR 50 12 cali 2006
- Peugeot TKR 50 12 cali 2008
- Peugeot TKR 50 R-Cup 2010
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2005
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2009
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2012
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2013
- Peugeot TKR 50 Furious 12 cali 2014
- Peugeot TKR 50 12 cali 2005
- Peugeot TKR 50 12 cali 2009
- Peugeot TKR 50 12 cali 2012
- Peugeot TKR 50 12 cali 2013
- Peugeot TKR 50 12 cali 2014
- Peugeot TKR 50 10 cali 2013
- Peugeot TKR 50 10 cali 2014
- Peugeot TKR 50 Asphalt 2013
Inne modele
- Peugeot TKR 100
- Peugeot Scoot Elec 0
- Peugeot e-Ludix 0
- Peugeot XK7 50
- Peugeot Speedfight 4 50
- Peugeot Speedfight 2 50
- Peugeot Vivacity 50
- Peugeot SV 250
- Peugeot Speedake 50
- Peugeot XPS 50
- Peugeot X-Fight 100
- Peugeot X-Fight 50
- Peugeot Pulsion 125
- Peugeot V-Clic 50
- Peugeot Citystar 50
- Peugeot Citystar 125
- Peugeot Belville 200
- Peugeot Metropolis 400
- Peugeot Tweet 125
- Peugeot Tweet 50
- Peugeot Fox 50
- Peugeot Kisbee 50
- Peugeot Ludix 50
- Peugeot Vogue 25
- Peugeot Vogue 50
- Peugeot Django 150
- Peugeot Django 125
- Peugeot SC 50
- Peugeot Django 50
- Peugeot SC 80
- Peugeot Satelis 500
- Peugeot Satelis 400
- Peugeot Satelis 125
- Peugeot 103 50
- Peugeot 103 25
- Peugeot Trekker 50
- Peugeot Speedfight 3 50
- Peugeot Streetzone 50
- Peugeot NK7 50
- Peugeot XPS 125
- Peugeot Rapido 50
- Peugeot XP7 50
- Peugeot XP6 50
- Peugeot XR6 50
- Peugeot Zenith 50
- Peugeot Jet Force 50
- Peugeot Geopolis 500
- Peugeot New Geopolis 300
Peugeot TKR 50
Peugeot TKR 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez francuski koncern od 2008 roku. Ciekawy wygląd nadwozia, wysoka jakość wykonania i dobre osiągi to podstawy sukcesu modelu TKR 50.
Peugeot TKR 50 został wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzona powietrzem, dwusuwowa jednostka napędowa generuje moc maksymalną 4,2 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm. Taka specyfikacja zapewni użytkownikom bardzo dobre przyspieszenie i umożliwi rozpędzenie się do prędkości maksymalnej 85 km/h (oczywiście po demontażu blokad fabrycznych). Model TKR 50 warto również pochwalić za niskie zużycie paliwa, które uzyskano dzięki niskiej masie własnej pojazdu i dopracowanej konstrukcji. Średnie spalanie na poziomie 2,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów Peugeot dysponuje zasięgiem ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Na pokładzie modelu TKR 50 znajdziemy bezstopniową przekładnię automatyczną CVT, gaźnikowy układ zasilania i mechaniczną pompę oleju - wszystko łatwe zarówno w naprawie, jak i modyfikacjach mających na celu zwiększenie mocy maksymalnej.
Amortyzacją 10. calowych kół zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy amortyzator olejowy (przód/tył). Zarówno przy przednim, jak i tylnym kole znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy. Taki zestaw w skuterze o masie 95 kilogramów gwarantuje krótką drogę hamowania i pełną skuteczność niezależnie od sytuacji.