Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 906
16,20 zł
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
-10%
10,80 zł
12,00 zł
Najniższa cena: 12,00 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009
(3)
Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Trekker 50
- Peugeot Trekker 50 Road 1999
- Peugeot Trekker 50 Off Road 2000
- Peugeot Trekker 50 Road 2000
- Peugeot Trekker 50 Streetboard 1999
- Peugeot Trekker 50 Off Road 1999
- Peugeot Trekker 50 Streetboard 2000
- Peugeot Trekker 50 Off Road 1998
- Peugeot Trekker 50 Road 1998
- Peugeot Trekker 50 2T 1998
- Peugeot Trekker 50 2T 1999
- Peugeot Trekker 50 R 2T 1999
- Peugeot Trekker 50 2T 2000
- Peugeot Trekker 50 II 2T 2004
- Peugeot Trekker 50 II 2T 2005
Peugeot Trekker 50
Peugeot Trekker 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez francuski koncern w latach 1998-2000. Jego główną zaletą, która wyróżnia go na tle konkurencyjnych jednośladów, jest terenowe zacięcie - balonowe opony, masywne zawieszenie i wysoki przedni błotnik zachęcają do zjechania z utartych szlaków. Oczywiście, mając na uwadze konstrukcję skutera, jest to zabieg głównie stylistyczny, który ma rozpalić wyobraźnię nastoletnich motocyklistów. Nie mniej jednak, za sprawą zastosowanego ogumienia, model Trekker 50 radzi sobie w terenie lepiej niż konkurencja na oponach szosowych.
Peugeot Trekker 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można go prowadzić na już od 14 roku życia (na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub Karty Motorowerowej). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy cechuje się rozrządem membranowym, zapłonem CDI, dwoma rozrusznikami (nożnym/kopniakiem i elektrycznym) i gaźnikowym układem zasilania. Niepozorny singiel generuje moc maksymalną 4,2 KM przy 6850 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm przy 7500 obr./min. Dzięki niskiej masie (na sucho model Trekker 50 waży tylko 95 kilogramów) takie osiągi pozwalają na dynamiczne przyspieszenia i umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych, ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Na pokładzie skutera Peugeot Trekker 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja modelu Trekker 50 opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych. To ona stała się wytrzymałą i sztywną bazą dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 226 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano amortyzator hydrauliczny i nieco mniejszą, bo 180 mm tarczę z zaciskiem 1-tłoczkowym. Peugeot Trekker 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w wysokoprofilowe opony dual-sport o rozmiarach 120/90-10 i 130/90-10 (przód/tył).