check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Peugeot V-Clic 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 2010
Filtr paliwa uniwersalny 6 mm - 76481
Filtr paliwa - 58204

5,00 zł

Filtr paliwa - 58204

stars    (217)
Blaszka do montażu owiewek plastików - 80991
Gaźnik kompletny GY6 4T 50 cm3 - 56992
Żarówka 12V 35/35W BA20d

7,99 zł

Żarówka 12V 35/35W BA20d

stars    (44)
Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA

stars    (49)
Koło rozrusznika nożnego 8 zębów 4T - 60309
Sprężyna rozrusznika - 56960

10,99 zł

Sprężyna rozrusznika - 56960

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS
Moduł C.D.I tuning chińskie 4T GY6 - 56933
Dźwignia rozrusznika - kopnik GY6 4T - 60252
Regulator napięcia 2T 4T - 60317
Fajka zapłonowa kabel NGK -10%

26,91 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Fajka zapłonowa kabel NGK

stars    (62)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Świeca zapłonowa NGK C7HSA - C7HSA -10%

13,50 zł

15,00 zł

Najniższa cena: 15,00 zł

Świeca zapłonowa NGK C7HSA - C7HSA

stars    (13)
Żarówka 12V 21/5W BAY15D

2,99 zł

Żarówka 12V 21/5W BAY15D

stars    (16)
Tulejka met-gum zawieszenia silnika 28x10x22 - 56972
Przekaźnik rozrusznika GY6 4T - 58966
Żarówka 12V 35/35W H6 BA20D niebieska ksenon - 76492
Żarówka 12V 25/25W BA20D - 80107
Pasek napędowy 669 18 30 - 56942
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Bendix rozrusznika GY6 4T - 56961
Cylinder + głowica kpl Tajwan 80 cm3 4T GY6
Wał korbowy GY6 4T 16z - 56978

89,00 zł

Wał korbowy GY6 4T 16z - 56978

stars    (21)
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Uszczelka kolanko - cylinder 4T - 81490
Cylinder MCN kpl 4T 80cm3 47mm - 78618
Żarówka 12V 35/35W Ba20d Narva
Filtr powietrza stożkowy 42 mm chrom duży - 81813
Szczęki hamulca 4T kpl - 56966

21,90 zł

Szczęki hamulca 4T kpl - 56966

stars    (26)
Wariator skuter tuning GY6 4T (139QMB 139QMA) - 56983
Komplet uszczelniaczy silnika GY6 4T - 73719
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Uszczelniacz zaworów 1 szt. - 73768
Króciec gaźnika GY6 4T - 56920

17,99 zł

Króciec gaźnika GY6 4T - 56920

stars    (16)
Głowica 80cm3 4T kpl - 56911

129,00 zł

Głowica 80cm3 4T kpl - 56911

stars    (24)
Świeca irydowa CR7HIX Awina

24,84 zł

Świeca irydowa CR7HIX Awina

stars    (19)
Żarówka postojowa T13 12V 10W - 81292
Świeca zapłonowa A-7TC Quad ATV FMB 4T - 73838
Świeca Awina CR7HSA

6,99 zł

Świeca Awina CR7HSA

stars    (7)
Sprzęgło dzwon kpl GY6 4T 50 cm3 - 60310
Żarówka LED Ba20D 12V 35/35W - 128746

Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot V-Clic 50

  • Peugeot V-Clic 50 4T 2011
  • Peugeot V-Clic 50 4T 2012
  • Peugeot V-Clic 50 4T 2007
  • Peugeot V-Clic 50 4T 2008
  • Peugeot V-Clic 50 4T 2009
  • Peugeot V-Clic 50 4T Silver Sport 2008
  • Peugeot V-Clic 50 4T 2010
  • Peugeot V-Clic 50 2008
  • Peugeot V-Clic 50 2009
  • Peugeot V-Clic 50 Silver Sport 2009
  • Peugeot V-Clic 50 Silver Sport 2010
  • Peugeot V-Clic 50 2011
  • Peugeot V-Clic 50 Silver Sport 2011
  • Peugeot V-Clic 50 2012
  • Peugeot V-Clic 50 Silver Sport 2012
  • Peugeot V-Clic 50 2013
  • Peugeot V-Clic 50 Silver Sport 2013
  • Peugeot V-Clic 50 2014
  • Peugeot V-Clic 50 4T 2013

Peugeot V-Clic 50

Peugeot V-Click 50 to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez francuski koncern w latach 2008-2014. Niewielkie rozmiary, niskie koszty zakupu i eksploatacji, sprawdzona konstrukcja i stonowana stylistyka - to cechy modelu V-Click 50, dzięki którym zdobył popularność wśród starszych użytkowników potrzebujących ekonomicznego środka transportu na co dzień. Peugeot V-Click 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (elektryczny i nożny/kopniak) i zapłon CDI. Małolitrażowy czterosuw generuje moc maksymalną 2,9 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 2,8 Nm przy 5250 obr./min. Przy tak niskiej masie własnej (model V-Click 50 waży tylko 79 kilogramów) takie osiągi pozwalają sprawnie przyspieszać w ruchu miejskim, a po demontażu blokad fabrycznych umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h (z blokadami v-max wynosi ustawowe 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, pasek napędowy i sprzęgło odśrodkowe. Na pokładzie skutera Peugeot V-Click 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6,3 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg około 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Trzonem konstrukcji Peugeota V-Click 50 jest rama kołyskowa z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 170 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory hydrauliczne i mechaniczny hamulec bębnowy o średnicy 110 mm. Peugeot V-Click 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 3.50-10 (przód/tył).