Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1606
119,00 zł
Komplet łożysk silnika SKF AM6
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11
(12)
190,00 zł
Wał korbowy AM6 - 140510
48,00 zł
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot XPS 50
- Peugeot XPS 50 Enduro 2011
- Peugeot XPS 50 Supermoto 2011
- Peugeot XPS 50 Enduro 2007
- Peugeot XPS 50 Supermoto 2007
- Peugeot XPS 50 Street 2007
- Peugeot XPS 50 Enduro 2008
- Peugeot XPS 50 Supermoto 2008
- Peugeot XPS 50 Street 2008
- Peugeot XPS 50 Enduro 2009
- Peugeot XPS 50 Supermoto 2009
- Peugeot XPS 50 Street 2009
- Peugeot XPS 50 Enduro 2010
- Peugeot XPS 50 Supermoto 2010
- Peugeot XPS 50 Street 2003
- Peugeot XPS 50 Street Evo3 2009
- Peugeot XPS 50 Street Evo3 2010
- Peugeot XPS 50 Street Evo3 2011
- Peugeot XPS 50 Enduro 2012
- Peugeot XPS 50 Supermoto 2012
- Peugeot XPS 50 T Enduro 2003
- Peugeot XPS 50 T Enduro 2004
- Peugeot XPS 50 Supermoto 2004
- Peugeot XPS 50 Supermoto 2005
- Peugeot XPS 50 T Enduro 2005
- Peugeot XPS 50 Enduro 2006
- Peugeot XPS 50 Supermoto 2006
- Peugeot XPS 50 Street Evo3 2007
- Peugeot XPS 50 Street 2010
Peugeot XPS 50
Peugeot XPS 50 to motorower klasy enduro produkowany przez francuski koncern od 2008 roku. Bardzo dobre właściwości terenowe, mocna jednostka dwusuwowa i najwyższa jakość wykonania zagwarantowała XPS 50 dużą popularność wśród nastoletnich miłośników off-roadu.
Peugeot XPS 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą, dwusuwowy silnik generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 5 Nm. Przy masie własnej 97 kilogramów taka specyfikacja gwarantuje bardzo dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 90 km/h (po demontażu blokad fabrycznych francuskiego producenta). Co więcej, wysokie osiągi nie kolidują z niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie wynosi 3 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7,8 litra zapewni użytkownikom ponad 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Na pokładzie modelu XPS 50 znajdziemy manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, gaźnikowy układ zasilania i klasyczny łańcuch napędowy.
Peugeot XPS 50 posiada fenomenalnie zestrojone zawieszenie renomowanej firmy Paioli i wydajny układ hamulcowy, który zapewnia krótką drogę hamowania zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Przy przednim kole znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 240 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy. Z tyłu zainstalowano centralną kolumnę resorująco-tłumiącą z amortyzatorem olejowym oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 180 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy. Model XPS 50 toczy się na 21. i 18. calowych felgach szprychowych, które obuto w terenowe opony.