Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 979
16,20 zł
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
-10%
10,80 zł
12,00 zł
Najniższa cena: 12,00 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009
(3)
Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Zenith 50
- Peugeot Zenith 50 M 1996
- Peugeot Zenith 50 N 1998
- Peugeot Zenith 50 M 1995
- Peugeot Zenith 50 M 1997
- Peugeot Zenith 50 N 1999
- Peugeot Zenith 50 N 2000
- Peugeot Zenith 50 LM 1997
- Peugeot Zenith 50 LN 1998
- Peugeot Zenith 50 L 1996
- Peugeot Zenith 50 N 1997
- Peugeot Zenith 50 L 1994
- Peugeot Zenith 50 L 1995
- Peugeot Zenith 50 LBN 1993
Peugeot Zenith 50
Peugeot Zenith 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, którego produkcja rozpoczęła się we Francji w 1998 roku. Kompaktowe rozmiary, mocny silnik i trwała konstrukcja opiewająca w same sprawdzone rozwiązania - czy można wymagać czegoś więcej od codziennego środka transportu po zatłoczonym mieście? Pewnie tak, a mimo tego model Zenith 50 zdobył dużą popularność zarówno wśród nastoletnich, jak i dorosłych motocyklistów.
Peugeot Zenith 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generował moc maksymalną 2,7 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm, co pozwalało zarówno na dynamiczne przyspieszenia jak i osiąganie wysokiej prędkości maksymalnej - po demontażu blokad nawet 85 km/h. Na pokładzie Zenith 50 znajdziemy m.in. gaźnikowy układ zasilania, cyfrowy zapłon CDI i automatyczną przekładnię bezstopniową CVT, która zapewniała użytkownikom bezobsługową eksploatację przez wiele lat.
Szkieletem Peugeota była kołyskowa rama rurowa ze stali, na której osadzono komfortowo zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dzięki niskiej masie pojazdu (na sucho Zenith 50 ważył zaledwie 80 kilogramów) gwarantował krótką drogę hamowania nawet po odblokowaniu silnika. Przy przednim kole znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zainstalowano amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tradycyjny hamulec bębnowy (mechaniczny). Peugeot Zenith 50 toczy się na 10. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.