check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
PGO T-Rex 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1574
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Blaszka do montażu owiewek plastików - 80991
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Uszczelka wydechu 2T Minarelli - 128107
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Cylinder 2T 70 cm3 sworzeń 10 mm - 74506
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Fajka świecy zapłonowej metalowa - 81484
Cylinder + głowica 47mm 70cm3 2T - 59485
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Świeca zapłonowa Awina BPR7HS
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Moduł zapłonowy żebrowany tuning - 80964
Moduł zapłonowy żebrowany tuning 2T
Dysza główna 80 M6 x 0,75 - 81368
Seger tłoka 10 mm (zabezpieczenie sworznia) - 201
Przerywacz kierunkowskazów 2 wejścia - 56956
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Dysza główna 85 M6 - 81369

6,00 zł

Dysza główna 85 M6 - 81369

stars    (25)
Dysza główna 75 M6 x 0,75 - 81367
Cylinder 2T 50 cm3 sworzeń 10mm 3KJ - 74503
Dysza główna 70 M6 x 0,75 - 81366
Dysza główna 90 M6 x 0,75 - 81370
Cylinder 2T 65 cm3 sworzeń 10mm - 74504
Wariator sprzęgło pasek 2T 13mm tuning - 80373
Rolki wariatora 15x12 5,0g  - 74595
Rolki wariatora 15x12 4.5g - 56875
Tłok 50cm3 40mm 2T KPL - 56846

27,52 zł

Tłok 50cm3 40mm 2T KPL - 56846

stars    (10)
Uszczelka przekładni tył 2T - 122967

Posiadamy Części motocyklowe do PGO T-Rex 50

  • PGO T-Rex 50 2006
  • PGO T-Rex 50 2007
  • PGO T-Rex 50 2008
  • PGO T-Rex 50 2009
  • PGO T-Rex 50 2010
  • PGO T-Rex 50 2011
  • PGO T-Rex 50 2012
  • PGO T-Rex 50 2013
  • PGO T-Rex 50 2014
  • PGO T-Rex 50 2015
  • PGO T-Rex 50 2016
  • PGO T-Rex 50 1999
  • PGO T-Rex 50 2000
  • PGO T-Rex 50 2001
  • PGO T-Rex 50 2002
  • PGO T-Rex 50 2003
  • PGO T-Rex 50 2004
  • PGO T-Rex 50 2005

Inne modele

PGO T-Rex 50

PGO T-Rex 50 to sportowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez tajwański koncern w latach 1999-2016. Dynamiczna linia nadwozia, mocny silnik dwusuwowy i nieskomplikowana budowa pozwalająca na samodzielne naprawy i tuning mechaniczny - czego więcej chcieć od skutera tej klasy, zbudowanego z myślą o młodych motocyklistach, którzy zaczynają swoją przygodę z dwoma kołami? 17 lat obecności na rynku i duża popularność to chyba najlepsze dowody na to, że tyle wystarczy. PGO T-Rex 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można je prowadzić już od 14 roku życia na podstawie prawa jazdy kategorii AM. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy cechuje się rozrządem membranowym, gaźnikowym układem zasilania, zapłonem CDI, dwoma rozrusznikami (nożny/kopniak i elektryczny) i układem wydechowym z katalizatorem, który spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 3. Niewielki singiel generuje moc maksymalną 4,5 KM przy 6250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 5 Nm przy 6000 obr./min, co przy masie 99 kilogramów umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 85 km/h (po zdjęciu blokad fabrycznych, ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h) i pozwala dość sprawnie przyspieszać w ruchu miejskim. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. PGO T-Rex 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności 6,7 litra, który gwarantuje zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu (średnie spalanie w mieście wynosi 3 l/100 kilometrów). Szkieletem skutera PGO T-Rex 50 jest rama kołyskowa z rur stalowych, która daje pewne oparcie optymalnie zestrojonemu zawieszeniu i wydajnemu układowi hamulcowemu. Amortyzacją kół zajmują się dwa amortyzatory hydrauliczne (z tyłu) i konwencjonalny widelec teleskopowy (z przodu). Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa sprawdzony zestaw: przy przednim kole wentylowana tarcza hamulcowa z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym, a przy tylnym mechaniczny hamulec bębnowy. PGO T-Rex 50 porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-12 i 130/70-12 (przód/tył).