Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
20,32 zł
23,90 zł
Najniższa cena: 23,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183
23,88 zł
28,09 zł
Najniższa cena: 28,09 zł
Gąbkowy filtr powietrza HifloFiltro HFA 5201 DS - HFA5201DS
23,76 zł
26,40 zł
Najniższa cena: 26,40 zł
Filtr powietrza gąbkowy Athena Piaggio/Vespa - S410480200019
33,93 zł
37,70 zł
Najniższa cena: 37,70 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 353 SFA (2 szt.) - SFA353
44,19 zł
49,10 zł
Najniższa cena: 49,10 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x8/10,5 - P40FORK455146
50,04 zł
Rolki wariatora 19x17 8,5g - 318721
297,68 zł
330,76 zł
Najniższa cena: 330,76 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10 Ah YUASA YTX12-BS
51,57 zł
57,30 zł
Najniższa cena: 57,30 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 418 SFA (2 szt.) - SFA418
Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio Beverly 125
- Piaggio Beverly 125 i.e. 2011
- Piaggio Beverly 125 i.e. 2010
- Piaggio Beverly 125 i.e. 2012
- Piaggio Beverly 125 GT 2006
- Piaggio Beverly 125 GT 2007
- Piaggio Beverly 125 Tourer 2008
- Piaggio Beverly 125 Tourer 2009
- Piaggio Beverly 125 Tourer 2010
- Piaggio Beverly 125 i.e. 2013
- Piaggio Beverly 125 i.e. 2015
- Piaggio Beverly 125 S i.e. 2015
- Piaggio Beverly 125 GT RST 2008
- Piaggio Beverly 125 i.e. 2014
- Piaggio Beverly 125 i.e. 2016
- Piaggio Beverly 125 2002
- Piaggio Beverly 125 2003
- Piaggio Beverly 125 RST 2004
- Piaggio Beverly 125 GT 2002
- Piaggio Beverly 125 GT 2003
- Piaggio Beverly 125 GT RST 2004
- Piaggio Beverly 125 GT RST 2005
- Piaggio Beverly 125 2009
- Piaggio Beverly 125 2010
- Piaggio Beverly 125 Sport 2010
- Piaggio Beverly 125 2004
- Piaggio Beverly 125 2005
- Piaggio Beverly 125 2006
- Piaggio Beverly 125 2007
- Piaggio Beverly 125 2008
- Piaggio Beverly 125 Mic 2007
- Piaggio Beverly 125 RST 2005
- Piaggio Beverly 125 RST 2006
- Piaggio Beverly 125 RST 2007
- Piaggio Beverly 125 Sport 2007
- Piaggio Beverly 125 Sport 2008
- Piaggio Beverly 125 S i.e. 2016
- Piaggio Beverly 125 Tourer 2007
- Piaggio Beverly 125 i.e. 4V RST 2010
- Piaggio Beverly 125 i.e. 4V RST 2011
- Piaggio Beverly 125 i.e. 4V RST 2012
- Piaggio Beverly 125 i.e. 4V RST 2013
- Piaggio Beverly 125 i.e. 4V RST 2014
- Piaggio Beverly 125 i.e. 4V RST 2015
- Piaggio Beverly 125 S i.e. 2014
Piaggio Beverly 125
Piaggio Beverly to seria ekskluzywnych skuterów z bardzo długą historią, wyglądem przypominająca jednoślady z przełomu lat 60' i 70' ubiegłego wieku. Każdy model (niezależnie od pojemności skokowej silnika i wersji) oferuje bogate wyposażenie, nowoczesną konstrukcję, innowacyjne rozwiązania i ponadczasowy styl umieszczając właścicieli w elitarnej grupie użytkowników maszyn z automatycznymi przekładniami bezstopniowymi.
Nie inaczej jest z wersją "125". Czterosuwowa, chłodzona cieczą jednostka napędowa zasilana jest przez elektroniczny system wtrysku paliwa. W jej głowicy znajdziemy cztery zawory sterowane za pomocą pojedynczego wałka rozrządu, a w układzie hamulcowym dwie tarcze o średnicy 300 i 240 mm gwarantujące doskonałą skuteczność w każdych warunkach.
Jak przystało na Piaggio największy nacisk położono na komfort jazdy. Przedni widelec teleskopowy i tylne elementy resorująco-tłumiące oparte na wahaczu wleczonym zapewnią odpowiednie tłumienie i niesamowitą stabilność przy dużych prędkościach. Prowadzenie Beverly odbywa się czysto intuicyjnie i pewnie, więc nawet początkujący motocykliści nie będą mieli problemów z opanowaniem wysublimowanej maszyny.
Dobrą trakcję zapewniają duże, 16 i 14 calowe koła o pięknych, ażurowych felgach. Spore gabaryty połączone z optymalnie umieszczoną kierownicą, przestronnym podestem pod nogami i wygodną kanapą dają możliwość komfortowej podróży do odległych miejsc. Prędkość przelotowa na poziomie 90 km/h nie stanowi dla Piaggio najmniejszego problemu, bowiem moc 15 KM pozwala na osiągnięcie ponad 115 km/h.
W skuterze tej klasy pojemnościowej, którego cena odpowiada motocyklom klasy 600, nikt by się nie spodziewał wad. Od strony zarówno mechanicznej, jak i wizualnej nie można mieć zastrzeżeń do włoskiego produktu. Wszystko działa jak należy, a nadwozie dopracowano w najmniejszych detalach. Jedyne co budzi pewną dezaprobatę, to bardzo wysokie spalanie i niedostateczne przyspieszenia w ruchu miejskim. W cyklu mieszanym zachłanne Piaggio pochłania aż 4 litry paliwa na każde 100 kilometrów, co przy zbiorniku o pojemności 13 litrów daje jedynie nieco ponad 300 kilometrów zasięgu pomiędzy wizytami na stacji benzynowej. Niska sprawność w miejskiej dżungli to z kolei wina wyjątkowo dużej masy, spowodowanej współdzieleniem konstrukcji z modelami o większej pojemności skokowej. Solidna budowa i rozbudowana rama z rur stalowych daje zatrważającą wagę 177 kilogramów. Z tego powodu skromny moment obrotowy na poziomie 12 Nm nie jest w stanie zapewnić dobrego zwiększenia prędkości w godnym czasie. Mimo że nie powoduje dużego spowolnienia u innych użytkowników ruchu, to znacząco odstaje od innych maszyn z równorzędnej klasy pojemnościowej. Dla większości rekompensatą za słabe parametry będzie elegancka linia nadwozia i prestiżowe wykonanie, bijące od tego jednośladu w każdym calu. Delikatne kształty karoserii gdzieniegdzie przecinają ostre załamania, klasyczny, analogowy zestaw wskaźników w chromowanych obwódkach i stonowana kolorystyka całkowicie odwracają uwagę użytkowników od pewnych niedoskonałości. Mimo to za sumę prawie 20 tysięcy złotych inżynierowie ze śródziemnomorskiego koncernu mógłby się przyłożyć do wyeliminowania niekorzystnych cech. Dopiero wtedy niebotyczna cena pojazdu będzie w pełni uzasadniona.