check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Piaggio Hexagon 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1478
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Żarówka 12V 35/35W BA20d

7,99 zł

Żarówka 12V 35/35W BA20d

stars    (44)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Linka sprzęgła MZ ETZ 150

10,99 zł

Linka sprzęgła MZ ETZ 150

stars    (15)
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Linka gazu MZ ETZ 150

7,99 zł

Linka gazu MZ ETZ 150

stars    (11)
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183 -15%

20,32 zł

23,90 zł

Najniższa cena: 23,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 183 Benelli/Gilera/Italjet/Piaggio - HF183

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193 -10%

27,27 zł

30,30 zł

Najniższa cena: 30,30 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA (2 szt.) - SFA193

stars    (6)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Akumulator żelowy 12V 9 Ah Moretti YB9-BS + ładowarka
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES -10%

12,87 zł

14,30 zł

Najniższa cena: 14,30 zł

Świeca zapłonowa NGK B9ES - B9ES

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294
Zębatka tył MZ ETZ 251 48 zębów
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFAC (2 szt.) - SFAC193 -10%

30,42 zł

33,80 zł

Najniższa cena: 33,80 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFAC (2 szt.) - SFAC193

stars    (6)
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290
Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB -10%

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB

stars    (2)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX

stars    (2)
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291
Przekaźnik rozrusznika 12V 40A - 230068
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Rolki wariatora 16x13 8,0g - 60297
Przełącznik świateł Piaggio
Rolki wariatora 16X13 7,5g - 60296
Rolki wariatora 16x13 6,0g kształt D - 85281

Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio Hexagon 125

  • Piaggio Hexagon 125 4T 2003
  • Piaggio Hexagon 125 4T 2002
  • Piaggio Hexagon 125 2T 1998
  • Piaggio Hexagon 125 2T LX 1999
  • Piaggio Hexagon 125 2T LX 2000
  • Piaggio Hexagon 125 4T LX4 1999
  • Piaggio Hexagon 125 4T LX4 2000
  • Piaggio Hexagon 125 4T GTX 11 cali 2001
  • Piaggio Hexagon 125 4T GTX 11 cali 2002
  • Piaggio Hexagon 125 2T 1997
  • Piaggio Hexagon 125 2T LX 1998
  • Piaggio Hexagon 125 4T LX4 1998
  • Piaggio Hexagon 125 4T GTX 11 cali 2000
  • Piaggio Hexagon 125 2T 1996
  • Piaggio Hexagon 125 2T 1995
  • Piaggio Hexagon 125 2T 1994
  • Piaggio Hexagon 125 2T GTX Super 2000
  • Piaggio Hexagon 125 4T GTX 2000
  • Piaggio Hexagon 125 2T GTX Super 2001
  • Piaggio Hexagon 125 2T GTX Super 2002
  • Piaggio Hexagon 125 2T LXT 1999
  • Piaggio Hexagon 125 2T LXT 1998
  • Piaggio Hexagon 125 2T LXT 2000

Piaggio Hexagon 125

Części motocyklowe

Początki nowej ery

Model Hexagon powstał w czasach, gdy określenie "maxiskuter" dopiero nabierało znaczenia i powoli kształtował się obraz dzisiejszych jednośladów z tego segmentu. Gdy w 1994 roku w ofercie włoskiego producenta pojawiły się pierwsze skutery z ponadczasowej rodziny, było wiadome, że w gamie produktów Piaggio szykuje się mała rewolucja. Jako pierwsze otrzymały nowoczesną stylistykę oraz jednostki dwusuwowe z automatyczną przekładnią bezstopniową CVT o pojemności większej, niż 49 cm³. W natłoku klasycznych Vesp stały się miłą odskocznią od rutyny, zyskując dla koncernu z Pontedery nową rzeszę klientów o nieco bardziej współczesnym podejściu do design'u.

Łakomy krążownik

Mniejszy model został wyposażony w chłodzony cieczą silnik o pojemności 124 cm³, generujący moc 14 KM i 12 Nm momentu obrotowego. W pojeździe o tak wysokiej masie własnej (136 kilogramów) wysilona jednostka była wystarczająca, aby zapewnić dobre przyspieszenie oraz prędkość maksymalną 100 km/h. Dzięki zasilaniu klasycznym gaźnikiem renomowanej marki Mikuni coroczny serwis nie przerastał początkujących użytkowników, lecz nie zapewniał zbyt niskiego spalania. W cyklu mieszanym przy "ciężkim nadgarstku" wynosiło ono prawie 5 l na 100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 9,4 litra zapewniało zadowalający zasięg niespełna 200 kilometrów na jednym tankowaniu. 

Jednak zasięg nie był tym największym atutem Hexagon'a, który zachęcał do podróżowania na dalekich dystansach. Pojemny schowek ukryty w tylnej części nadwozia mieszczący dwa kaski typu Jet, obszerna kanapa z oparciami dla kierowcy i pasażera, przestronne podesty oraz szyba ochronna o średniej wysokości, która wraz z szerokimi owiewkami zabezpieczała podróżujących przed uporczywym deszczem i naporem wiatru, to powody dla których warto wybrać się w dłuższą trasę. Również "twardo" zestrojone zawieszenie oraz efektywny, tarczowo-bębnowy układ hamulcowy zapewniały pewne prowadzenie i bezpieczeństwo jazdy niezależnie od obranego celu. Jedyną przeszkodą przy swobodnym wyborze trasy były niewielkie koła o rozmiarze 10 cali, które bez problemu wpadały w nawet najmniejsze ubytki nawierzchni i przyczyniały się do pogorszenia stabilności przy większych prędkościach.

Co raz lepszy 

Znając największe wady Hexagon'a producent co raz wprowadzał modyfikacje, które przez 9 lat sprzedaży objęły niemal każdy element konstrukcji. Oto najważniejsze z nich:

1998 (wersja LX). Pierwsze kroki na drodze do lepszej stabilności, to przede wszystkim zwiększenie średnicy felg do 11 cali. Przy okazji Hexagon przeszedł drobne zmiany stylistyczne, obejmujące nowy reflektor halogenowy z dwoma żarówkami oraz owiewkę kierownicy z osłonami rąk. Pojawiło się także kilka dodatków które umiliły eksploatację, jak np. gniazdo 12 V w schowku

pod kanapą, pokrowiec na siedzisko czy cyfrowy zegarek na desce rozdzielczej. Konstruktorzy wprowadzili również powiększony zbiornik paliwa o pojemności 10,7 litra oraz większą tarczę hamulcową.

1999. Podążając za najnowszymi trendami w ekologii jazdy oraz co raz bardziej restrykcyjnymi normami emisji spalin w gamie pojawił się Hexagon z napędem czterosuwowym. Prosty, dwuzaworowy silnik generował mniejsze osiągi (10 KM i 9 Nm), ale w stosunku do wersji dwusuwowej zmniejszył spalanie paliwa o prawie 1,5 litra na 100 kilometrów. Mniej wysilona jednostka przy większej masie własnej pojazdu (145 kilogramów) przyczyniła się również do pogorszenia osiągów, przez co prędkość maksymalna zmniejszyła się do 90 km/h.

2000 (wersja Super Hexagon). Wersja czterosuwowa otrzymała kompletnie przebudowany silnik z gamy LEADER, cechujący się przede wszystkim czterozaworową głowicą i większą mocą maksymalną (15 KM). Pojawił się również hydrauliczny hamulec tarczowy na tylnej osi, a masa własna skutera wzrosła do oszałamiających 160 kilogramów. Mimo lepszych osiągów, Super Hexagon i tak był mniej dynamiczny od pierwszo generacyjnej wersji dwusuwowej. 

2001 (wersja GTX) Na dwa lata przed końcem produkcji zaprezentowano zupełnie przebudowaną wersję Hexagona. Największe zmiany przeprowadzono w konstrukcji nośnej pojazdu, gruntownie zmodernizowano ramę oraz zwiększono długość nadwozia. Usunięto również jeden ze znaków rozpoznawczych wyrobów Piaggio, bowiem w miejscu klasycznego, jednostronnego wahacza przedniego koła pojawił się konwencjonalny widelec teleskopowy, który umożliwił zastosowanie przedniego koła w rozmiarze 12 cali, które wraz z "twardym" zestrojeniem widelca zaprocentowało lepszą stabilnością przy dużych prędkościach. Przy okazji nowe felgi obuto w opony marki Haidenau. Wraz z drobnym facelifting'iem pojawiła sie nowa deska rozdzielcza z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem. 

Dla podróżników i elegantów

Piaggio Hexagon 125 to niebywale ciekawa propozycja dla osób ceniących sobie wygodę i elegancję przemieszczania się. Zarówno podczas pokonywania setek kilometrów jak i krótkich przejazdów do pracy zapewni bezpieczeństwo i komfort zbliżony do dzisiejszych "maxiskuterów". Ponadto zagwarantuje dynamiczne doznania w wersji dwusuwowej oraz wysoką kulturę pracy i ekonomiczne spalanie w wersjach czterosuwowych.